Hát a naptár szerint Július 10,de arra én tuti hogy nem megyek,mert a kánikulában nem akarom kinyírni a motort,viszont az Október 16.-ai az eősen számításba jön majd. Sajnos idén sem lesz több,mint 3 nyílt nap az autósoknak . Vagy tévedek?
Így lett megírva a computer,bár azzal nem voltak kibékülve svéd barátaink,hogy középső tartományban kicsi a nyomaték..
azért azt ne feledd,hogy ez utcára készült és ha 2000től kezdene menni,akkor vihetnék magammal egy benzinkutat meg a motor élettartatama sem lenne hosszú!
Így viszont van benne egy kettősség,amit szeretek! ha csak normálisan megyek,olyan mint egy átlagautó,ha viszont nyomom neki,akkor brutális. Ez így jó nekem.
Aha 2liter! Sajna tapasztalat.. Alapból a 0.86os A/R rendeltem,de most hogy felkerült rá a javasolt 0.64 házzal,így még jobban megy,főleg alulról indul meg jobban..Olyan 2200től kezd menni és 3200nál elszabadul a pokol..
Egyébként megvannak a mérési diagramok,ha érdekel valakit felteszem...
Hivatalson 360ról tudok én is,de a plusz dolgok (leömlő,vezérműtengely..)hoztak még a konyhára,úgy tűnik. Az ATC-nél mérték és több mérés volt a cserélgetések miatt. Igen,jól emléxel ez a kisebbik,de ez kell neki,mert kicsi a motor és nem tud elég kipufgázt nyomni. Alacsony fordulaton így sem olyan penge..
A blokk az a maradt a gyári,viszont a dugattyúk (Wössner),hajtókarok(Auto-Verdi),vezérműtengely,injektorok(Siemens Deka 630cc),turbó (Garrett GT 2860RS 0.64)mind ki lettek cserélve.Azon felül kapott még persze nagyobb coolert (Forge)egyedi leömlőket meg szállító csöveket (itthoni munka a PROEX),SRE kupling szett (Sachs Race engineering),Walbro benzinpumpa,JT kipuf rendszer verseny katttal,Setrab olajhűtő...stb.
Még van egy jó pár dolog,de azok már nem a motorhoz kapcsolódnak..
Nemrég (október) lett kész és kb 1 hónapja állt össze úgy,hogy most azt mondthatom,hogy
Volt vele szívás rendesen,annak ellenére,hogy szinte mindent a svéd tuning cégek licence alapján,meg javaslatával szereztem,meg rendeletem..
De mondom,tavaly tavasszal volam kint utóljára! Viszont szívesen kipróbálnám,hogy most mennyit megy..
Mondjuk ha tudtam volna,hogy slick nem hoz pár másodpercnél jobb időt,akkor kimentem volna most is,csak sajnáltam a gumit..Pedig pár kör erejéig megtette volan..Na mind1,majd ősszel!
Kb egy éve voltam utoljára,de sima utcagumival és sport fékkel,ami persze simán elfogyott és nem bírta a kiképzést,meg csak sárga konik és sport rugók voltak alatta kb 230 lóerővel.. Valami 2:35körül mértünk.
Most azért kicsit más lenne a helyzet
Igazából a köridőkre és a hozzá párosított autók teljesítményére,meg tömegére lennék kíváncsi!
Csak,mert én is ki akartam menni,csak nem sikerült slicket találnom,így hoppon maradtam..
Korábban már voltam kint párszor,de az utcai gumit nem igazán komázom a pályán! Nem beszélve arról,hogy az autó mot már majd 2x olyan erős,mint akkor volt és szerettem volna megdönteni a Suzuki kupás autók köredijét,ami 2:20 körül van. Szerintem most sikerült is volna,csak hát nem jutottam ki sajna. Ezért próbálok kalkulálgatni az én köridőmre,ha kapoki tőled infókat
Az EVO az hány kiló így? A futómű mit takar? Előre is köszi!
Sziasztok! Volt kint ma valaki a ringen? Sajna nem sikerült gumit szereznem,igy nem sok kedvem volt kimenni és az utcai gumit gyilkolni.. Marad az ösz,remélem addig csak tudok gumit venni.
Milyen volt a felhozatal?
Már mésfél hete üdözök slick gumikat a hétfői ringes nyílt napra,de nem jártam sikerrel.. ( pedig nagyon szeretném kipróbálni az autót,hogy ennyit megy így felhúzva! Már egy csomó helyen érdeklődtem és semmi.. Vagy nedves slick volt vagy nagy volt vagy már eladták az új meg ugye nagyon drága. Annyit nem akarnék rászánni pár perc körözésre. Esetleg tudna valaki segíteni?? 7x17 re kellene max 225/45 pálya slick vagy olyasmi ami jó oda.