timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  16  17  18  19  20  21  22  23  24  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
191.

diagram
 9.97 @ 125       0-100:  7.10       80-120:  4.28
Honda Integra Type-R (Nariiii)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2004.11.27.

Hát kérem, ez engem nagyon meglepett! Ez egy jól rajtoló Integra! Hidegben, utcai gumikkal majd 0.58 g igazán kitűnő érték! Szóval aki nem tudja, hogyan rajtoljon az Integrájával, az nézze meg a videót.

192.

diagram
 9.97 @ 123       0-100:  7.21       80-120:  4.48
Fiat Punto GT ($opper)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_     carstyling.hu adatlap

2006.10.28.

Chipelt motorvezérlés, meg mindenféle nyalánkságok vadítják ezt a Puntot. (lásd a carstyling adatlapon)
A peres feszített gumik meglepően jól tapadtak, így sikerült nyolcad mérföldön 10 mp alá mennie.
Gyorsak a váltások is, minden rendben van.

193.

diagram
10.00 @ 121       0-100:  7.01       80-120:  4.74
Skoda Racemachine
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

Rábaring, 2005.04.17.

A tulaj korábbi versenyautóját mértük már, de ez az új autó határozott előrelépés. Nagyon könnyű és erős is! Ez volt aznap a legjobb futama, így némiképp meglepő a az elég gyengén sikerült rajt. Farnehéz hátsókerékhajtású autótól többet várunk. Ha sikerül majd rá rendes méretű, esetleg slick gumikat szerezni, akkor majd lesz nemulass az ellenfeleknek!. :)
A teljesítménygörbe a használt fordulatszám tartományban egészen vizszintes, csak egy kicsit esik. 11 mp-nél (1/4 mérföldes nézet) egy apró torpanás jele látszik, de hamar túljutott ezen.
A váltásokon is lehet még picit faragni, szóval van még hely fejlődésre.

194.

diagram
10.02 @ 120       0-100:  7.60       80-120:  4.93
Audi S3 1.8 20vt (Norbi)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Elvileg az autó egy MTM chippel rendelkezik, ami gyakorlatban nem igazán látszódik sajnos. Az autó teljesen gyári értékeket hoz. A haldex quattro hajtásnak köszönhetően a rajt egész jó, bár láttunk már haldex-től jobb rajtot is.

Itt láthatsz egy jobb rajtot egy régebbi mérésben, ugyancsak haldex hajtású autótól.

A váltások gyorsak, de még így is kell egy kis idő, mire észhez tér az autó, bár ez nem vészes.

195.

diagram
10.03 @ 122       0-100:  7.40       80-120:  4.66
BMW E30 327i
(2 személlyel)  

2002.06.11.

Egy igazi BMW "lego". 320i, 325i, Diesel, Eta, és még ki tudja miből épült össze ez a motor. De elég lépős, annyi szent. A mérés kissé lejtős szakaszon történt, de a másik irányban végzett gyorsulás is csak 1 tizedmásodperccel volt rosszabb.
Egy személlyel biztos 10 mp alatti 1/8 mérföldre képes az autó, és 7 mp alatt érné el a 100 km/h-s tempót.
Az autó igazi erőssége az, hogy már alacsony fordulaton (rögtön váltás után) nagyon jól húz. Ennek az az ára, hogy 5500-as fordulat felett a nyomaték jelentősen esik, így a csúcsteljesítmény nem túl magas. (Lásd E30 320i: az az autó magasabb fordulaton is ugyanolyan jól húz (nyomaték), aminek eredménye a folyamatosan emelkedő teljesítménygörbe.)

196.

diagram
10.04 @ 132       0-100:  6.70       80-120:  3.53
Lancia Dedra 2000 turbo 16v (tuning)
(1 személlyel)  

2003.02.23.

A Dedra erősebb mint valaha! Ez főleg a nagyobb turbónak és a plusz 8 szelepnek köszönhető.
A közel sem tökeletes rajt után nagyon erősen húz a gép, talán túl erősen is, elég nehéz ezt az erőt uralni egy elsőkerékhajtású autóban.
Nyáron, teljesen száraz aszfalton, komolyabb gumikkal és rendbetett kuplunggal biztosan még ennél is jobb eredményre lesz képes.
A motor teljesítményét a mérés alapján kb. 270 Le körülire saccolom. (a műszerrel pontosan nem mérhető hajtáslánci veszteségekkel együtt)
Az akkusztikai élmény sem semmi, szépen durrog a kipufogó, és édesen süvölt a turbó. Bello! :)

197.

diagram
10.04 @ 121       0-100:  7.13       80-120:  4.78
VW Corrado VR6
(1 személlyel)  

2003.04.26.

2.9 liter VR6 motor,
Egy konzisztens autó. Három kisérletet tettünk, elsőre sikerült a legjobbat (ezt), majd kétszer egymás után egyaránt 10.11 másodpercet mértünk.
A jó időeredmény főleg a jó tapadásnak köszönhető, elsőkerékhajtású autó elég ritkán húz ekkorát egyesben utcai gumikkal.
A teljesítmény görbe jellege viszont elég érdekes, magas fordulatszámon csökken a teljesítmény.
Persze a sofőrt ismerve nem lehetetlen, hogy csak egyszerűen túlhúzatta a fokozatokat. :)
A mérés videófelvétele is letölthető.

198.

diagram
10.05 @ 122       0-100:  7.03       80-120:  4.57
Fiat Coupe 2.0 16VT (Gupszii)
(1 személlyel)  

2011.10.19.

Egy teljesen széria, 4 hengeres Fiat Coupe turbó. Nem egy mai darab már, de mint látjuk a gyári értékeket bőven hozza. A görbe is teljesen egészséges, nem ejti a teljesítményt. A rajt is tejlesen jónak mondható, nyáron valószínűleg könnyen 7 mp alá tud menni a 0-100-as sprinten.

199.

diagram
10.05 @ 120       0-100:  7.40       80-120:  4.84
Seat Leon 1.8T (Füli)
(1 személlyel)  

2004.05.25.

A 20 szelepes 1.8-as turbómotor sajnos csak az első kerekeket hajtja, de így is figyelemreméltó a rajtja, tartósan 0.55 g felett tudta tartani, ott ahol a legtöbb FWD jármű inkább 0.5 g közelében produkál.
Egyes egy picit túl lett húzatva, a hármas eleje pedig egy picit befullad, mielőtt elkezdeni újra húzni.

200.

diagram
10.06 @ 122       0-100:  7.29       80-120:  4.63
Seat Leon 1.8T (Viper)
(1 személlyel)    fotó 1

2004.05.25.

Kicsit lassan indult meg az autó, de utána nagyon szépen tapadt, 0.6 g-s csúcsérték elsőkerékhajtásnál igazán kitűnő eredmény.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  16  17  18  19  20  21  22  23  24  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!