timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  17  18  19  20  21  22  23  24  25  [...]   Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
201.

diagram
10.07 @ 127       0-100:  7.09       80-120:  4.11
Honda Civic 1.6 ESI turbo (bodoba)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_     carstyling.hu adatlap

2008.08.16.

Itt is szép fejlődést figyelhetünk meg, persze a hátszél itt is ugyanúgy dobhatott egy kicsit a teljesítményen, de az mindenképpen feltűnő, hogy kettes elején is kapirgált, míg a tavalyi futamon itt jelentős megtorpanás volt látható. A rajt is jó, hozza a referenciaszintet.

202.

diagram
10.07 @ 124       0-100:  7.16       80-120:  4.08
Chevrolet Camaro Z28 5.7
(1 személlyel)    fotó 1  _2_  _3_

2003.07.16.

Hát erre képes egy nitróhoz előkészített Camaro utcai gumikkal, nitró nélkül. Meglehetősen ki is volt könnyítve, csak két első ülés és a műszerfal van meg, a többi ülés és kárpit már kiszerelésre került.
Egyesben menne jobban, ha a gumik engednék (de nem engedik), de kettesben már visszafogottabban gyorsul.
Szóval nem rossz, nem rossz, de nézzük mit tud nitróval!

Letölthető a mérés videófelvétele is.

203.

diagram
10.08 @ 124       0-100:  7.14       80-120:  4.48
Fiat Uno Turbo Racing (E.J.)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2005.10.16.

A korábbi mérés óta romlott egy kicsit a rajt, talán a hidegebb aszfalt miatt, de erővel sikerült kompenzálni ezt, így már csak nem sok választja el egy 9-es időeredménytől. A megnőtt teljesítmény leinkább a végre helyére került intercoolernek köszönhető.

204.

diagram
10.08 @ 120       0-100:  7.18       80-120:  5.02
Renault 5 GT turbo
(1 személlyel)    fotó 1

2001.11.25.

A hideg segítségével sikerült megjavítanom a korábbi volt (lentebb látható) időmet.
A számok magukért beszélnek.
Egy összehasonlítást is csináltam a változtatások hatása oldalon olvasható.

205.

diagram
10.09 @ 125       0-100:  7.19       80-120:  4.24
VW Golf II PD TDI
(1 személlyel)  

2002.10.03.

Igen, egy modern 1.9-es Pumpendüse dízelmotor egy II-es Golfban. Ráadásul "kissé" megtuningolva. Elég ütős. Nagyon rövidek a fokozatok, a 100 km/h-s tempót csak 4. fokozatban éri el, ezért tart 7.23 mp-ig. Ha eggyel kevesebbet kellene váltani, akkor talán 7 mp alá is lehetne szorítani a gyorsulást.
És mindemellett minimális fogyasztás. Nem csoda, hogy egyre népszerűbbek a dízelek az új autót vásárlók körében is.

206.

diagram
10.09 @ 121       0-100:  6.98       80-120:  4.72
VW Golf IV 1.8T 20v
(1 személlyel)  

2005.08.14.

A mérés érdekessége, hogy bekapcsolt kipörgésgátlóval gyorsult ez a chipelt Golf IV-es.
Az utcai gumikkal összehozott tapadás egyáltalán nem rossz, bár a felfutás elég lassú, 1 mp körüli. Sajnos azonban a sok kisérlet közül a felfutás még ennél is lassabb volt, ami nem kis időveszteség. Bőven 10-en belüli 1/8 mérföldes időeredménye lehetett volna egy hirtelenebb rajttal.

207.

diagram
10.09 @ 119       0-100:  7.44       80-120:  5.02
BMW E30 320 24V
(1 személlyel)  

2007.02.17.

Modern, 24 szelepes motor egész jól mozgatja a 40%-os sperresE30-as bódét.
Nem rossz a rajt, BMW-től utcai gumikkal nem is nagyon lehet többet várni, úgy vettem észre, főleg nem ilyen hidegben.

208.

diagram
10.10 @ 125       0-100:  7.17       80-120:  4.34
Fiat Uno Turbo Racing (Maxim)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2007.04.21.

Ismét javult az autó egy picit, igaz csak pár lóerővel lett erősebb. Nincs nagyobb gond a futammal, talán hármas elején volt némi hezitáció, de hamar erőre kapott.

209.

diagram
10.10 @ 123       0-100:  7.37       80-120:  4.51
Opel Astra GTC turbo
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2005.06.01.

Elég sok kisérletet tettünk, mire ezt az eredményt összehoztuk. Volt amikor jobban sikerült a rajt, de nem sikerült egy váltás, sőt az autó teljesítménye is ingadozott egy picit.
Ennél a rajtnál az autó mintha tudná, hogy a 0.5 g egy referencia szint. Eléggé rátapadt a vonalra. :)
Ami még érdekesebb, az a turbólyuk jellegű erőre kapás kettesben és harmasban. Manapság ilyet már ritkán látni.

210.

diagram
10.10 @ 122       0-100:  7.19       80-120:  4.60
Skoda Favorit 1.5 (FM2000)
(1 személlyel)    fotó 1  _2_

2007.04.21.

Már mértük ezt a Favoritot egyszer, de idén már 1.5-ös motorral megy, és még tovább lett könnyítve.
Nagyon szép görbéket sikerült rögzíteni, nagyon csekély a zaj a görbékben.
Hozza a várható 0.5 g-t még kettes elején is, a leadott teljesítmény pedig nagyon szép, egyenletes a használt fordulatszám tartományban.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  17  18  19  20  21  22  23  24  25  [...]   Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!