timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Magyarországon főleg az 1/4 mérföldre alkalmas pályák hiánya miatt az 1/8 mérföldes táv terjedt el.
A verseny így nyíltabb, mert a sofőr által elkövetett hibák sokkal jelentősebbek,
mint a hagyományos 1/4 mérföld esetén.

Az adott mérés részletes elemzéséhez kattints a kis grafikonra!
(Az adott jármű korábbi mérései is azon az oldalon keresztül érhetők el.)


Sorrend
Jármű / oldal
  Listázott kategória

összesen 498 jármű
Előző   [...]  44  45  46  47  48  49  50  Következő  

  Típus keresés (pl. Honda)
471.

diagram
12.57 @  96       0-100: 13.64       80-120: -
Ford Aerostar 3.0 V6
(1 személlyel)  

2006.02.06.

Amerikai mikrobusz, 3 literes V6-os benzinmotor, hátsókerékhajtás automata váltó. Hát a nagy motor ellenére sem egy erőgép, papíron is csak 140 lóerő, sok nem is hiányzik belőle.
A rugózása viszont olyan szinten puha, hogy a kb. 50 méteres szakaszon, amíg utasa voltam már megforgatta a gyomrom. Himbálózik rendesen.
Egy igazi Bangbus. :)

472.

diagram
12.61 @  92       0-100: 15.51       80-120: -
Seat Ibiza 1.2
(1 személlyel)  

2003.03.28.

Egy viszonylag kiméletes gyorsítás története látható a diagramon, a meglódulás nem rossz, de a viszonylag gyenge motor nem tudta a finom kuplunghasználat mellett a gyorsító erőt sokáig magasan tartani.

473.

diagram
12.64 @  93       0-100: 14.37       80-120: -
Nissan Primera 1.8 16v automata
(1 személlyel)  

2004.09.05.

Egy igazi rakéta! :) A Rábaringen az A3-as kategóriában az időmérők alatt sokáig tartotta az igen előkelő utolsó helyet mígnem egy Mazda 626 felül (azaz alul) tudta múlni. Igaz ehhez csalnia kellett. Féltáv után már fékezett. :))
Na de viccet félretéve, ez nem egy dragszter, ellenben a pohártartóban álló poharakból biztos nem lötyög ki a kóla egy hirtelen padlógáznál.

474.

diagram
12.67 @  91       0-100: 15.42       80-120:  9.78
Peugeot 405 GRI X4 (TomiDBT)
(1 személlyel)  

2008.05.15.

Egy ritkaság ez a 405, papíron 109 lóerős és összkerékhajtású! Ez utóbbit a mérés alapján szerintem nincs ember, aki megmondja. :)
Bár ez a hirtelen csúcs 2 mp után azért gyanús.
Persze ez nem egy erezd el a hajam rajt volt.
Jó nezéz az autó, így aztán elég visszafogott eredményt produkált.

475.

diagram
12.77 @  91       0-100: 15.51       80-120: -
Mercedes Vito 110cdi
(1 személlyel)  

2004.04.28.

Nagy batár, de egyáltalán nem vészes az eredménye.
A motorja közel gyári, nincs húzva. No persze ilyen batárok szokták letolni az autópályán még modern 1.4-es autókat is! :)
Kicsit nehezen indult, mert 1 mp után befulladt leszabályzás miatt, tehát jó esetben még ennél is jobb eredményre lehet képes.

476.

diagram
12.80 @  97       0-100: 13.47       80-120: -
Opel Calibra 2.0 8v automata
(1 személlyel)  

2003.03.01.

Szerintem mindenképpen meglepetés, hogy ennyire a lista aljára került ez a Calibra.
Nagyon érdekes a görbe, az automata váltónak szinte fogalma sincs arról, hogy mi gyorsulni akartunk!
Nem gyakran láthatunk ilyent, hogy 7mp-nél jobban gyorsul az autó, mint 3 mp-nél.
A rajtnál sem sikerült kiprovokálni ennél jobb indulást, 0.4 g-t négy probálkozásból sem sikerült elérni, pedig többféle pedálkezelést is próbáltunk. (az útviszonyok 0.5 g-t simán engedtek volna)
Szóval nem egy gyorsulóbajnok, viszont autópályán egészen jól mozog. No meg könnyű vele araszolni a dugókban. :)

477.

diagram
12.82 @  90       0-100: 16.75       80-120: -
VW Golf I 1.6 D
(1 személlyel)  

2003.02.23.

Nulla mechanikai szimpátia (tm), és közel nulla gyorsulás! :) De végülis nem csoda, ez egy szívómotor.
A váltások olyan gyorsak, hogy szinte alig venni észre.
Sajnos csak egyetlen kisérletet tettünk, ennél azért némileg jobb indulásra képes az autó.

478.

diagram
12.82 @  88       0-100: 16.59       80-120: 18.20
Fiat Uno 1.0
(1 személlyel)  

2011.10.15.

Az autó egy régi Fiat Uno 1.0. Minden teljesen átlagosnak mondható kivétel a rajt, ami egész jó ezektől a kis gumiktól addig, amíg meg nem tapadtak. Az autó valamivel erősebb, mint a gyári érték.

479.

diagram
12.84 @  96       0-100: 13.70       80-120:  9.29
Opel Tigra 1.4 (Sturi2)
(1 személlyel)  

2009.03.30.

Egy nagyon óvatos megindulás, az első másodperc gyakorlatilag "elveszett". Igaz, versenypályán a fotocellás mérésnél nem akkora a veszteség, lévén a rollout idő* 0.6mp, ami majdnem kétszerese egy átlagos autóénak.
A rövid 0.43g-s csúcs után hamar jön a visszaesés is, szóval ez nem egy jó rajt. Az első két váltás is inkább óvatos, de a négyes kapcsolása már jónak mondható.

*: A "rollout idő" az az idő, ami az autó megmozdulásától az időmérést indító fotocellák elérésig tart, ez nem számít bele az időereménybe.

480.

diagram
12.84 @  89       0-100: 16.62       80-120:  9.77
Fiat Punto 1.2 8v (Garga)
(1 személlyel)    fotó 1     carstyling.hu adatlap

2007.07.12.

Az alapmotor, apróbb módosításokkal. Sajnos a negyed mérföld nem fért bele a 19 másodpercbe, ezért nem látszik, de megmértük, rollout nélkül
20.14 @ 108 km/h jött ki.
Az erő hiánya már egyesben is megmutatkozik, nem nagyon akart elkaparni, a teljesítménygörbe már majdnem ugyanazt mutatja, mint a következő fokozatban. A különbség a motor tehetetlenségéből adódik, mivel egyesben jóval gyorsabban kell a fordulatszámnak növekednie -nagyobb a gyorsulás- így nagyobb teljesítmény veszik el, mint a további fokozatokban.

összesen 498 jármű
Előző   [...]  44  45  46  47  48  49  50  Következő  




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!