|
Hengerfej kérdés2008.05.25. 22:54 -
ave
Szabyk barátom barátjának segítségével sikerült eljuttatnom gépmûhelybe a befecskendezõsre alakítani tervezett motor hengerfejét, amit láthattatok rossz állapotban is. A kiköbölés eredményét megkaptam a hengerfejje írva, és biza ekkor már tudtam, miért volt ennyi bajom ezzel a motorral. A gyári hengerfej magassága évjárattól függõen 73.5-74mm, ezzel 44cm3 az égéstér, ehelyett az én hengerfejem a mostani 0.25mm levétele után 71mm lett és 35cm3. Számolgatva egy kicsit kiderült, hogy jóval 9:1 feletti sûrítéssel versenyeztem. Ez persze egy modern sokszelepes motoron nem olyan extrém magas, turbófeltöltés mellett sem, de az én állandó szegény keverék problémámmal kombinálva ez bizony gyilkos konfig volt. Még szerencse, hogy nem is nagyon akartam 1.2bar feletti töltõnyomással menni, csak az utolsó versenyen. Igaz, akkor versenybenzinnel próbáltam bebiztosítani magam, de hiába. Na de mindegy is mi volt, az a kérdés mihez kezdek ezzel a hengerfejjel. Hajlottam arra a megoldásra is, hogy jó lesz ez a motor magas kompressziósnak is, utcai autóba, 1 bar töltõnyomáshoz, az EFI-vel úgy is több mint elég erõt adna egy könnyû elsõkerekes autónak. Aztán eszembe jutott van nekem még egy tartalék hengerfejem, botrányos állapotban, szelepek nélkül, gondoltam, veszek 8 szelepet, megcsináltatom azt is, ezt meg elteszem késõbbre, ki tudja, lehet akarok majd magas kompressziót mégis. Aztán beugrott, hogy akkor vehetnék szeleprúgókat is megint, de minek, amikor már van. Szóval vagy megbontom az elkészültet mégis, vagy... Vagy van harmadik verzió. Az összetört autómban még mindig ott virít a régi motorom, ami nem kicsit kopott már, viszont azon a hengerfej megvan csinálva rendesen. Azt a motort úgyis meg kellene már bontani, mert dõl az olaj orrán száján, így az lesz a következõ, hogy leveszem róla a hengerfejet (1-2 hét, ráéerek) és annak állapota alapján döntõk mi legyen. King Of Europe East 2008 videó2008.05.04. 23:02 -
ave
Nem kevés munka után végülis elkészültnek nyilvánítottam az április 13-i tököli King of Europe East 20 perces videóját. Kicsit más mint az eddigiek, jóval szöszmötölösebb is volt csinálni. Remélem megérte. Kicsit nagyobb bitrátával kódoltam, így a fájlméretek is jóval nagyobbak lettek, Ehh, ez a sok videó, már az 500GIB-es vinyóm is tele szerkesztett, szerkesztetlen videókkal. Total 2 entries |
GyorskeresésArchívum2009. október (1)2009. szeptember (1) 2009. június (1) 2009. április (1) 2009. március (1) 2009. január (2) 2008. december (2) 2008. november (3) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (1) 2008. június (5) 2008. május (2) 2008. április (11) 2008. március (4) 2008. február (3) Cimkékblog (3) dugattyú (1) dvd (3) elsõ (1) fertõszentmiklós (1) fia (1) futam (3) gyorsulási_verseny (8) henger (1) hengerfej (3) how_to (1) hungaroring (2) jay_leno (1) játék (1) king_of_europe (16) kiskunlacháza (3) magyar (1) megbeszélés (2) mgysz (1) mnasz (1) mozi (3) mérés (1) off-topic (1) persely (1) santa_pod (1) szegény_keverék (2) technikai (4) tököl (6) video (6) videó (1) vihar (1)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |