timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Dragracing.hu megbeszélés

2009.06.24. 22:27 - ave

Az alábbiakban megpróbálom összefoglalni a ma este tartott Dragracing.hu megbeszélésen elhangzottakat.

Pár valószínû változás jövõre:

  • Street kategóriákban engedélyezettek az utólagosan turbósított motorok is.
  • Új street kategrória, várhatóan 1500ccm alatti szivó motorokkal szerelt autóknak.
  • A diesel kategória megszûnik, a benzinesekkel mennek együtt. A kétkerékhajtású turbódízelek a lökettérfogatuknak megfelelõ kategória feletti kategóriában fognak menni, az összkerékhajtású turbódízelek két kategóriával lépnek feljebb.   Tehát pl. 1.9-es FWD TDI a mostani S3-ban (2500-3800) indul, egy 1.9-es AWD TDI a mostani S4-ben (3800 felett) indul.
  • E jelölésû semi slick gumik használata továbbra is engedélyezett marad.

Persze amíg nincs meg a jövõ évi kiírás, addig ebben még lehet változás.

 

Megismerhettünk egy nagyszabású tervet a jövõ évre vonatkozóan, egy kelet-európai versenysorozatot, 4-5 fordulóval. A résztvevõ országok várhatóan Magyarország, Románia, Szlovákia, Horvátország, de ez még bõvülhet. Minden országban lenne forduló, itthon talán kettõ is. Fontos lépés a profizmus felé, hogy kategóriánként az adott ország két legjobbjának versenyautóit a szervezõk szállítják és a versenyzõk szállását is biztosítják.  Természetesen a helyezettek a ma idehaza megszokottnál jóval komolyabb díjazásra is számíthatnak.

A versenysorozaton a profi kategóriákon kívül 2-3 bracket kategóriában lenne lehetõség versenyezni. A bracket versenyzés ugye ahol mesterségesen teremtik meg az esélyegyenlõséget a versenyzõk között. Számomra még nem világos pontosan milyen rendszer lesz, de valószínüsíthetõen fix indexre kell majd lõni, vagyis a 12.0, 13.0 nettó idõ (ET) minél jobb megközelítése a cél, minél jobb reakcióidõvel. Tehát egyszerre indulnak a versenyzõk, nem hendikep rendszerben. Aztán ki tudja, majd kiderül idõvel.

Nagyon igéretes tervek, ha sikeres lesz, biztos vagyok benne, hogy a régió többi országa is csatlakozni fog a sorozathoz.  Remélem sikerül sikerre vinni a terveket.

Jövõre a gyorsulás szakág lesz az MNASZ-ben.  Ez rangot ad a sportágnak, de bizony azzal jár, hogy a profi versenyzõk licensze jóval komolyabb lesz, sportorvosi vizsgálat, talán még szabályismereti vizsga is.

Említést érdemel még, hogy azt is megtudtuk, hogy Nyíregyházán jövõre nem lesz Dragracing.hu verseny.

 






Total 1 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327