timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 27 bejegyzés
Előző  1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:37:59 (44
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Akkor ez olyan mint amikor rárúgsz a kuplungra és ránt egyet rajta, de valójában nincs benne akkora kraft ezért visszaejti a fordulatot rögtön ahogy megkapja a terhelést?  Szemforgató  
Re: ave (43)
 ave
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:31:38 (43
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az nem leesés.   Kemeny kuplunghasznalat eseten minden auto rant egyet a kuplung felengedesekor, attol van a tuske, meg harmas elejen is van ilyen.
Kettesben azert nem olyan magas a zold tuske, mert a kerekek egy picit el is forogtak.   Emiatt a piros tuske nem olyan hegyes, a teljesitmeny (zold) ugye meg ahhoz kotodik eleg szorosan.

Nem nagyon tudom jobban korulirni. 
Re: voszi (39)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:29:13 (42
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez még a gyári kuplung volt, és ki is bírt kb 5-6 futamot  Széles vigyor  aztán kapott egy négyágú whistler tárcsát... 
Re: Atommanó (40)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 15:27:37 (41
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A GT váltóáttételezése nem volt ideális ehhez a konfighoz. Hosszabb egyes és rövidebb kettes kellett volna, 2. elején nagyon visszaesett a fordulatszám.

 
Re: voszi (39)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:58:54 (40
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én még nem látom át teljesen kristálytiszten ezeket a diagrammokat, de nem lehet, hogy a kuplunggal nem okés valami???  Szemforgató  
Re: voszi (39)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:53:52 (39
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
megnéztem a diagramodat, igen jót tol a szerkezet! érdekes, ahogy kettesben leesik a gyorsulásod fél mp után! mi lehet az oka? 
Re: Rafi (38)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 14:12:26 (38
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Király, hogy szétoffoljátok a mérésem kommentjét  Dühös  
Re: Atommanó (37)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 11:53:20 (37
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
vótam már ott is...
Csak ott sem volt egyértelmű, hogy mi alapján számolnak, ha csak simán 4-ben végigtolják...aztán mondanak egy számot...
lehet, hogy nekem egy 2-es fokozat fogaskereke van a négyes helyén...akkor szóval minél rövidebb a váltód annál több lóerős a mocit...mekkora tunying már... Cartman  Hö?  
Re: Sirk (36)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 10:51:33 (36
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Teljesítmény mérésére pad való  Kacsint
G-mérőnél bőven elég akár 3.-ban alulról redline-ig pörgetni. 
Re: Atommanó (35)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 09:14:51 (35
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hát amit én tok, hogy ilyenkor több verzióban kell mérni...5-ben végsebesség, meg 4, ben húzatva végig...kell valami jó pár mérés, hogy ezt meg lehessen állapítani...de hol menjek én végsebességet sima egyenes úton...ezért ezt hanyagolom... 
Re: Sirk (34)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 08:58:07 (34
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ha G-mérővel kifejezetten a HP-ra vagy kiváncsi, nem kell rajtolni meg egyebek. 4-ben szépen nagyon alacsony fordulatról eltolod neki, hadd pörögjön föl, így nem szól bele ez sem.

Most persze csak belekotyogok, visszaolvasás nélkül  Mosolyog  
Re: Atommanó (33)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 08:12:24 (33
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Jó, de én arra lettem volna kiváncsi, hogy ha jobb a tapadás, akkor ugye nagyobb a mérhető G, és ezáltal a gyorsulás is...magyarul a kütyü is több lóerőt fog írni??? Szemforgató  
Re: voszi (32)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 01:12:19 (32
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
elnézést, ezt Antinak szántam.  Széles vigyor  
Re: voszi (31)
válasz erre előzmények 2007.01.04. 01:11:19 (31
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
tapadáson semmi sem múlik, így van. a teljesítmény az erőből számolható, az meg a tömeg és a gyorsulás szorzata, tehát pusztán a tömeg és a "G érték" ismeretében a teljesítmény számoható. (nagyon heurisztikusan.) 
Re: ave (6)
 ave
válasz erre előzmények 2006.12.23. 13:25:48 (6
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez ebben a topicban egy kicsit off, de ha mar a kerdes itt van, megvalaszolom.  Mosolyog

Race Tech cuccom van, ket muszert hasznalok egyszerre.

Tapadason nem mulik semmi teljesitmenymeresnel.
Amikor en szoktam neha valakinek teljesitmenyt merni, kifejezetten kerem, hogy ne is induljon nagyot, kb. 40-nel 3-asba es onnan padlo. Igy megvan az egesz teljesitmenygorbe mintha gorgospad lenne.  Nem tokeletes pelda, de valami hasonlo: http://timeslip.hu/img/pic_BMWbenzingaz.gif

Tapasztalatom szerint minel tovabb kell huzni a fokozatokat.  Persze csak addig, amig legalabb akkora gyorsulasra kepes mint kettesben lenne.  Ez tipikusan azt jelenti az eros FWD autoknal, hogy egyest kettest addig a sebessegig erdemes huzatni, amig tart az adott fokozat.
pl. Ha kis gazzal mondjuk egyesben 64 km/h az 7200 rpm, es 7200-nal mar tilt, akkor 60 korul erdemes valtani. 
Re: Atommanó (5)
válasz erre előzmények 2006.12.23. 11:33:45 (5
Felhasználói profil
13.16 @ 168
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave!
Te mivel mérsz? Mi mostanában elég sokat próbálkoztunk a MRDynoval...

Tulajdonképpen a kérdésem annyi lenne, hogy ugye az időmérések az 1X okés, de a teljesítménymérésnél azon felül, hogy megadunk páratartalomtól kezdve pontos súlyt, légnyomásértéket stb...elég sok múli a tapadáson... mert ugye ezek a kütyük G értékkel számolnak..ezt ki lehet küszöbölni szerinted valahogy? Összezavarodott

A másik kérdésem már inkább gyakorlati jellegű:
Melyik a jobb? Ha tiltásban még megvárja az ember a tapadást itt inkább az egyes és kettes érint engem a 3-kat már tudom kezelni valahogy...vagy ahogy eléri a nyomatékcsúcsot váltás...?

Köszi... Cartman  
Re: Rafi (4)
válasz erre 2006.12.22. 19:19:06 (4
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Fiat Punto GT (RAFi)     9.70 @ 131    (2004.12.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.70 @ 131
1/4 ET:   14.68 @ 155
0-100 km/h:   6.46
80-120 km/h:   3.64
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hű de jó kis mérés volt és az akkori konfighoz képest nem is ment rosszul a gép.
(0.8bar + kis intercooler + gyári map + katalizátor + UTCAI GUMI!)
A kocsi bruttó súlya helyesen (a későbbi mázsálás alapján) nem 1070kg, hanem 1100kg ! 

összesen 27 bejegyzés
Előző  1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!