timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 17 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.07. 20:03:12 (719
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az is lehet, hogy kettesben indult regebben, nem tudom. 
Re: tschokker (717)
válasz erre előzmények 2007.11.07. 19:58:49 (718
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
nem.
teljesen más felnivel/gumival megy.
illetve elválthatta magát mert esetleg nem tapadt.
 
Re: tschokker (717)
válasz erre előzmények 2007.11.07. 19:35:24 (717
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
tehát május óta átgondolta a hosszú 1-et és lett belőle normál ezek szerint 
Re: civiccoupe (716)
válasz erre előzmények 2007.11.07. 19:28:16 (716
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
más kerék.
más áttétel.
más váltási pont
más sebesség. 
Re: tschokker (715)
válasz erre 2007.11.07. 19:25:55 (715
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ave !
Feltűnt valami nekem. Nézegettem videókat a YouTube-on , és Tus futamainál eszembe jutott a mérés elemzésed, hogy 100 fölé megy az egyes és kb 4.5 másodperc a 100-ra gyorsulási adat.
Én az augusztusi és az októberi videón is hallok 2-3 másodpercnél egy váltást Tus-nál, akkor most mi van ilyenkor ? Lehet hogy süket vagyok ?





 
válasz erre előzmények 2007.06.05. 12:17:15 (281
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
...nekem úgy tűnik... 
Re: higany (280)
válasz erre előzmények 2007.06.05. 10:03:24 (280
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
görbét elnézve és összehasonlítva más elsőkerekes szívókkal pl veled, az a shosszú egyes nem úgy tűnik előnyére válik. amúgy a te görbédben meg pl a 2-es végén esik úgy a teljesítmény mint neki a 3-ban, és ahogy Ave írta, te nem húztad végig a 3-at. 
Re: CRXPali (272)
válasz erre előzmények 2007.06.05. 09:24:02 (278
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
OK. Én csak azt mondtam, amit hallottam többször is Futamantól!
De ezek után már csak neked hiszek!
Basszus, a motoros szabályzat!

Egyébként pedig brutált megy ez az autó, a 0-100 is hihetetlen! 
Re: ave (270)
válasz erre 2007.06.05. 08:43:01 (274
Felhasználói profil
11.90 @ 206
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ez bizony nagyon szép! 
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.04. 22:40:49 (273
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Persze, hogy nem esett neked, a te harmadikadnak meg nem volt vege 170-nel. 
Re: CRXPali (272)
válasz erre 2007.06.04. 22:29:17 (272
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem rossz,de nekem nem esett igy 3-madik végére a teljesitmény és szerintem hosszú az az első fokozat. 
válasz erre 2007.06.04. 19:42:46 (271
Felhasználói profil
9.67 @ 241
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
hát igen.ilyen egy fajin szivo! 
 ave
válasz erre előzmények 2007.06.04. 14:39:50 (270
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Oh, en eleg hamar eszrevettem szerintem.    (Meregettem is egy tesztnapon)
A 40 centi egyebkent nem a rollout, hanem a stage es a guard kozotti tavolsag.
Ezt maximalisan kihasznalni csak bazinagy kerekekkel lehet (26"+), es akkor nem beszeltunk arrol, hogy az autok 99%-a nem 1 mm-re all be. (Szerintem egyebkent nagyon helyesen, foleg dontokben.)

Kisebb kerekekkel (22"-23" ezzel a rajtgeppel is csak 30 centit lehet "ingyen" gurulni, mivel a kerek ilyen hosszan takarja ki a stage fotocellat.


A masik meg, hogy ez a 40 centi a 2007-es UEM motoros(!) szabalyzatban van igy:
http://www.motocicliste.net/ewcup/file/2007/UEM_RR_RULES.pdf?item=26
101. oldal: "between Stage and Start/Guard 400 ± 10 mm." 
Re: fota (268)
válasz erre előzmények 2007.06.04. 14:37:47 (269
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A tulaj állítása szerint 282LE asszem, az sztem elég jó egy 2literes szívóból. 
Re: Max-007 (266)
válasz erre 2007.06.04. 14:07:12 (268
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ave!

Nem tudom miért nem vetted még észre, de Futaman már év eleje óta hangoztatja, hogy náluk először Magyarországon a 2007-es szabványnak/szabálynak megfelelő 40cm-es rollout van (vagy 15", ami meg 38cm, bár ő mindig 40cm-ert emleget)!!!
Te meg mindig ragaszkodsz a 30cmhez! Ha 15" - 38cm-et választok, akkor már rögtön pontos is az idő 12,44.
 
válasz erre előzmények 2007.06.04. 08:15:12 (267
Felhasználói profil
14.51 @ 155
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Igen, nagyon komoly szerkezet.
A motor ~260 LE lehet, ha jól számolok. Az meg szerintem nem rossz, otthon a sufniban :P előbányászni ~130 LE-t literenként (üzembiztosan!)... 
Re: Max-007 (266)
válasz erre 2007.06.03. 23:37:13 (266
Felhasználói profil
14.00 @ 157
Honda Civic B20 (Tus)     8.48 @ 148    (2007.05.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.48 @ 148
1/4 ET:   12.81 @ 184
0-100 km/h:   4.56
80-120 km/h:   2.40
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szépen muzsikál ez a Honda is. Ez az 1-es brutális. Szép eredmény. Pláne, hogy sztenderd hozza is.
Szvsz a 2.0hoz képpest nem egertengető a teljesítménye.
De elismerésem 

összesen 17 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!