Honda Civic B20 (Tus)
Tököl, 2007. május 27.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.48 @ 148 - 2007.05.27.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Szlovénia leggyorsabb Civicje, legalábbis szívómotorral biztosan. Az autó lelke az Europában nem igazán elérhető 2 literes B20-as CRV motor.
Mértünk már korábban ilyen motorral szerelt autót, egy
Integrát
, de ez a Civic egy másik dimenzió.
A nap folyamán Magyarországon javította meg egyéni legjobbját, ami immár 12.27 @ 187.
Ez egy kevésbé jól sikerült futam, itt
12.44 @ 184
-ot futott a hivatalos mérés szerint, amit a műszeres mérésünk is meglehetősen jól közelít 12" rollout beállítás
esetén
.
A futamról:
60 lábig rajtprogrammal jut el az autó, ez láthatóan rejt még lehetőségeket magában, hisz a legnagyobb gyorsulást pont a rajtprogram végén produkálta az autó, amikortól az elektronika szabadon engedte forogni a motort. Valószínüleg a brutálisan hossszú, 100 fölé érő egyes fokozat miatt van szükség a limiterre. A tapadás nem rossz, de nem is kiemelkedő, mégis képes 4.5 mp alatt elérni a 100-as temót, ami azért valjuk meg, nem akármi!
A váltó úgy tűnik nagyon meg van tervezve, hármas végén ér be, látható, hogy itt már kissé csökken a leadott teljesítmény. Szuper.
Nem kímélte a technikát, 12 időmérőt futott, hibamentesen, mindíg 12.6-on belül!
Megérdemelten nyerte
kategóriáját
(A5)! Bravó!
fotó 1
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!