timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)

   felhasználói név
 
 jelszó
 
 
 
 
   
 
előzmény
2010.07.28. 21:48:51 (16493
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ilyen 30-40 fokokban agyaltam rajta, hogy lehet nem ártana egy kicsivel alacsonyabb IAT.
A versenyen is éreztem, még a 12,06-os futamban is, hogy mintha elfogyna 4-5-ben, amit utcán nem annyira érzékeltem. Pedig a sebességem nem ezt mutatja.
Most, hogy már csak 18-20 fokok vannak, észrevehetően jobban érzi magát a motor, ami ugye teljesen normális, de jó lenne, ha mondjuk versenyen is menne így a gép.
Mivel a mostani konfigom, ezzel a motorral, ezzel a turbóval már eléggé a határokat feszegeti, így elkezdtem azon agyalni, hogy hogyan tudnám mégis betolni 12 alá. Széles vigyor
Mivel ez még mindig utcai autó és ott így nagyon jól is működik, így nem szeretném bántani.
Majd ha minden összejön, akkor lehet lesz egyszer egy célgép, másik motorral, másik turbóval, célirányosan dragra építve.
Viszont idén még szeretnék ezzel futni egy 11-es időt. Amikor elkészült, úgy voltam vele, hogy ha 12,5-12,4-et tudni fog, akkor már nagyon elégedett leszek. Erre kiderült, hogy kicsit jobbat is tud, most pedig vérszemet kaptam a 11,99 közelsége miatt. Széles vigyor  
Re: (999)


 

összesen 19174 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre 2014.02.22. 21:27:01 (19138
Felhasználói profil
11.80 @ 189
válasz erre előzmények 2014.01.16. 14:13:34 (19137
50mm-es van 1,4bar rugóval.
hírdetések között. 
Re: Norbi clio (19136)
válasz erre 2014.01.07. 20:25:15 (19136
Sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek eladó külső wastegate szelep?
30-35mm körüli szeleppel.és 1.5bar körüli rugóval.
Köszi. 
válasz erre előzmények 2013.10.30. 21:39:30 (19135
Felhasználói profil
15.28 @ 148
DCs nagyon sokat csinált, egy kérdést megér. 
Re: radics1 (19134)
válasz erre 2013.10.20. 18:47:50 (19134
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Sziasztok,

blokk tűzkarikázásával van valakinek tapasztalata? Ár,felhasznált anyag illetve újra hasznosíthatóság érdekelne! 
válasz erre előzmények 2013.09.23. 21:34:12 (19133
Re: Belfegor (19131)
válasz erre előzmények 2013.09.23. 17:24:57 (19132
Felhasználói profil
13.51 @ 158
Az én Skoda felnijeim itt javultak meg, máshol nem merték bevállalni. (felnijavitas.eu/) 
Re: Belfegor (19131)
válasz erre 2013.09.23. 10:40:21 (19131
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Sziasztok,

tud valaki ajánlani szakembert/céget felni javítására (peremsérült felni kijavítás, esetleges görgőzés, újrafényezés..)

Tb. és környéke ill. Budapest jöhet szóba....talán Gmalma csináltatott valami Szfehérváron??...

Előre is.. 
válasz erre előzmények 2013.08.22. 00:10:38 (19130
Rendben, várni fogjuk! 
Re: zsolap406 (19128)
válasz erre előzmények 2013.08.21. 23:58:49 (19129
Átadáskor a megrendelő szeme láttára leteszteljük. 
Re: Master3v (19127)
válasz erre előzmények 2013.08.21. 21:26:19 (19128
Ősszel majd festve lesz az autóm, és utána lehet nem ártana rá egy ilyen védő bevonat! Na majd kereslek ez ügyben mikor már aktuális lesz!  
Re: Szabison (19126)
válasz erre előzmények 2013.08.21. 20:20:55 (19127
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Garancia?  
Re: Szabison (19126)
válasz erre előzmények 2013.08.21. 13:14:11 (19126
Ezért vágtunk bele Kacsint
Egységes áraink vannak, a fb oldalon a képek között megtalálod, de h ne kelljen keresgélned a karosszéria körben 50 + az összes üveg 15.
A bevonat 1 évig vagy 20.000 km-ig jó.

Üdv 
Re: zsolap406 (19125)
válasz erre előzmények 2013.08.21. 09:42:28 (19125
Hali! Jól hangzik!
Akkor ezt évente kellene újra felvinni a karosszériára?
Milyen árban lenne egy középkategóriás sedan autóra?  
Re: Szabison (19123)
válasz erre 2013.08.20. 21:04:07 (19124
Sziasztok

Adott közel 40 éves konstrukció ami a FIAT x1/9 alatt található. Hosszú mérlegelés után, de arra jutottam, hogy a kispolski futómű nem alkalmas a pályaautózáshoz, ezért valamit kellene oda tervezni. Ki tudna ebben segíteni? Az eredeti nyomtávom 1350mm, de mivel át lesz építve a motortér ezért viszonylag nagy a mozgástér. Elsődlegesen hobby autóként lenne használva utcára és a pályanapokon. Gymkhanat is megpróbálnám, ezért kérek segítétséget tőletek.

Köszi előre is
qKta

Ja és soma régi X19 karosszériája bukócsövezve (papírokkal) 100e-rt elvihető. Nekem vagy 400e-ben van, szóval kérlek benneteket, hogy ne alkudozzatok! 
válasz erre előzmények 2013.08.20. 20:20:44 (19123
Egy kicsit felturbóznám az előző bejegyzésem, hogy érthetőbb legyen.
Egy nano-technológia alapú felületkezelőről van szó. Ez egy láthatatlan réteget képez az autón (vagy bármi máson) ami karcállóvá és vízlepergetővé teszi, olyan mintha 1 évig wax lenne a kocsin. Emellett UV védelemmel is ellátja. Fontos, hogy nem kereskedünk vele, szolgáltatásként üzemel. Akit érdekel az alábbi bejegyzésben lévő linken talál elérhetőséget. De szívesen válaszolok itt is. Szép estét! 
Re: Szabison (19122)
válasz erre 2013.08.07. 18:31:43 (19122
Tisztelt autótulajok!
Örömmel jelenthetem be, hogy Magyarországon elsőként, de Európában is ritkaságnak számító szolgáltatást indítottunk el! Nem csak autókra vonatkozóan! Bővebben erről itt:
https://www.facebook.com/droplesshungary?fref=ts
www.dropless.hu
Bármi kérdés lenne, itt vagy facen szivesen válaszolok!
Ja és ave kérlek ne töröld ki, nem reklámnak szánom, csak jó ha tudnak róla, hogy már ilyen is létezik Kacsint  
válasz erre előzmények 2013.07.30. 09:40:03 (19121
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Arról nem is beszélve, h csak a drag nem igazán izgat már, egy autó ami oda épül az semmi másra nem jó...  
Re: Belfegor (19119)
válasz erre előzmények 2013.07.29. 21:50:38 (19120
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Habokban, nincsen rá időm, sem keretem.... sok minden meg van hozzá, egyszer majd...Sok fontosabb volt az elmúlt pár évben 
Re: Belfegor (19119)
válasz erre előzmények 2013.07.29. 19:08:22 (19119
Felhasználói profil
18.20 @ 120
Diesel merci drag projekt? 
Re: MarcoR5 (19118)
válasz erre előzmények 2013.07.29. 08:57:14 (19118
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Persze ez is igaz, távolabb van a középpontól... persze egy bizonyos tömeg és teljesítmény felett már muszáj... tervet váltottam én is, sok előzetes utánajárás után, nem 2.0 16V lesz, hanem 1.8 20VT.. azaz kb 220PS/300Nm (elsőre) és 1200kg... oda mát nem árt a 323mm és a 17es kerék sem fogja annyira vissza...
ATS DTC kerekeket hajtok, de vagy nincsen vagy horror....Team Dynamics Pro Race 1.2 lehet még esetleges befutó... 
Re: Lizard21 (19117)
válasz erre előzmények 2013.07.26. 15:21:48 (19117
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Cserébe fordul olyat... hogy csak pislogsz Kacsint A nagyobb tárcsa sokkal jobban visszafogja az autót, mint a nyomtávszélesítő. Tömege is nagyobb és a tengelytől is jóval távolabb van...
 
Re: MarcoR5 (19116)
válasz erre előzmények 2013.07.26. 13:17:28 (19116
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ez jól hangzik... Mosolyog ez a baj kicsit ezekkel a nyergekkel, h nagyon kikerülnek és a felni nagyon problémás lehet, nyomtávozni kell, plussz súly... de aztán lehet, h azok a grammok nem is olyan vészesek... 
Re: Lizard21 (19115)
válasz erre előzmények 2013.07.25. 22:12:42 (19115
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhető. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítő, tőcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja Kacsint És sosem melegedett el... 
Re: kisqKta (19113)
válasz erre előzmények 2013.07.24. 10:50:51 (19114
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És ami Neked van az nem jó? túl nagy? 
Re: kisqKta (19113)
válasz erre előzmények 2013.07.23. 20:24:10 (19113
Bocs, kicsi kevés infót írtam.
szóval 15 coll felnihez keresek legalább 4 dugattyús nyerget, 22-25 széles 257-284mm átmérőjű tárcsához. amit Lizard írt nagyon tetszetős lenne... 
Re: MarcoR5 (19112)
válasz erre előzmények 2013.07.23. 12:23:32 (19112
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Érdekelhet, de csak télen Mosolyog Szigorú low budget (és emiatt lassú) projekt, elsőre most a futóművet vettem meg, PU szilenteket, el kellene mennem a rendes hajtásért is, aztán télen fék...
H h milyen nyerget? amilyet akarsz Mosolyog attól függ mire kell, milyen széles a tárcsa, milyen felnivel... 
Re: kisqKta (19111)
válasz erre előzmények 2013.07.22. 18:44:15 (19111
MarcoR5
Van egy garnitúra majdnem új Brembo nyergem... szólj, ha érdekel
257-266 körüli átmértőre milyen nyerget lehetne felrakni?
 
Re: MarcoR5 (19109)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:53:31 (19110
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Mármint közbetétet a nyeregbe... 
Re: MarcoR5 (19109)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:35:27 (19109
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Gondolom nem az újat... Széles vigyor

mérni még nem mértem, de többenk mondtam volna, az Alfa Brembo azt hiszem 3 kg körül van és bele lehet tenni a vastagabb tárcsát is ha egy közbetétet teszel a betétbe, és sztem egy elég olcsó nyereg...
Aluközéppel egy bajom van, 50e ft6db-ért csinálják meg, akkor lenne 295/30as tárcsa amiből lehetne csinálni, de megvétellel együtt lenne 150e Ft 2db tárcsa... azért az húzós... 
Re: Lizard21 (19107)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:29:29 (19108
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Azt azért ne felejtsd el, hogy a Corolla TS-en is ez a féktárcsa van gyárilag. Az is tonna fölött van, és meg tudja állítani. Sztem elég a 25 vastag...  
Re: MarcoR5 (19106)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:27:47 (19107
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Az a tapasztalat, hogy az EBC tárcsák EBC betétekkel a leghatékonyabbak. 4,5 kg az említett touareg nyereg. Tárcsa súlyban tényleg nagy a difi, próbálj meg aluközepeset összehernyózni (nem mernék rá megesküdni, hogy ekkorában már létezik). A Corolla TS tárcsája 275/25. Egy Nissan Pulsar-t csinálunk. Kacsint  
Re: MarcoR5 (19105)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:21:33 (19106
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Ahh 275/25... 
Re: MarcoR5 (19105)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:19:38 (19105
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Igen, Neked elég, de azért +250kg, azt sajnos nem lehet elfelejteni.. Neked milyen vastag? EBC tárcsákat mondták nekem DS betétek... Igen, a 17es alá nagyobb féket is be lehet, utcán az lesz rajta, de pályán a felni is nehezebb, és ugye nem szabad elfelejteni, h a 288/25 és a 323/28 vagy 335/32 tárcsak között nagyon nagyon sok súlyos kilók vannak, amik pályán egy nem 300 lovas autónál sokat számít... Sztem a Touareg nyereggel csak az a baj, h maga a nyereg nehéz, az megint nagyobb rugózatlan tömeg...
Mi mag a típus? Celica? 
Re: Lizard21 (19104)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 15:12:44 (19104
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Nekem 275-ös tárcsa (Corolla TS) van a yarison 4 dugós Porsche boxter hátsó nyereggel, Ebc tárcsákkal és YellowStuff betétekkel. Nem tudtam elmelegíteni pályán. Nincs fékhűtés kreálva, mondjuk nem is 180 LE, és tonna alatt van a súlya is. TV méretből, női cicikből és fékből nincs túl nagy Kacsint Építek egy játszós autót, 17-es kerék alá (mert olyan gumi is van sok) tervezem a Touareg/Q7/Cayenne nyerget Mosolyog 6 dugós Brembo és 20x10 centis a betét befoglaló mérete. Gyárilag 330-as tárcsával szerelve. Az autó súlya 1100 kg körül lesz remélem. 
Re: MarcoR5 (19103)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 14:54:23 (19103
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hello, pont a Te rekaciódat vártam főleg, köszi Mosolyog Hát a 17" az sztem már nagyon durván visszafogná az autót...akkor marad a 15", persze az alá bemegy a 310 Wilwood, legalábbis az ATS DTC kerék alá, de azért az anyagiakban kicsit más lépték... Igen, fékhűtést mindenképpen szerettem volna, akkor vmit jó márka (ATE, EBC ilyenek... Brembot nagyon nem ajánlják...) hűtés, és elég lehet?

Köszi 
Re: Lizard21 (19102)
válasz erre előzmények 2013.07.18. 14:44:16 (19102
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Én a 16"-t az általad is említett, szinte beszerezhetetlen gumik miatt nem erőltetném. Elég lehet a 288-as tárcsa, csináljatok a tárcsához hűtést és jó lesz az 15"-alá. Vagy 17" és akkor mehet 330 környéki tárcsa is.  
Re: MarcoR5 (19101)
válasz erre 2013.07.18. 13:43:30 (19101
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Szevasztok!

Fék kérdésem lenne.
15" alá szeretnék féket tenni, persze csak ha lehet...
Alany G3 1200kg, full polourethan, koni állítható keménységű gewinde, merevítések stb, utca mellett hobbi pályázásra...

a gyári legnagyobb tárcsa 288/25 (VR6), ez ugye átalakítás nélkül bemegy 15" alá vmi 4 dugós bremboval, kérdés, h nem túl vékony-e. Ehhez a típushoz elég alacsony magasságú (fektetve, kvázi tárcsa ET) tárcsákat lehet csak feltenni. a következő méret a 312/25, de ez sem vastagabb, annyit "nyertem" vele, h 16" kerék kell. Ha már 16" kerék akkor viszont van 323/28, amit mondjuk vissza lehetne szedni kb 312re és 28 széles maradna....

Mivel az autó szívó 180 lovas összkerekes lenne(tudom, h nem a legjobb, de most nem ez a lényeg), a lehető legkisebb megterhelést akarom neki adni a kerekek által, ezért szeretnék 15"-t, de félek a 288/25 tárcsa akármilyen jó márka is hamar elmelegedne(arról nem is beszélve, h 15ös slickekből dunát lehet rekeszteni, 16 meg egy elég fos méret)...

Nektek mi a véleményetek?Nem fogná vissza a 16" kerék?

Előre is köszi

Marco 
válasz erre előzmények 2013.07.13. 20:12:55 (19100
Felhasználói profil
9.67 @ 241
sajna pedig ez a helyzet. 
Re: GMalma (19099)
válasz erre 2013.07.05. 16:59:00 (19099
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mivel tudom,hogy sok itt a hondás.ezért feltennék egy olyan kérdést,hogy tud-e valaki bontóst,ahol lehet kapni normális áron 1992-es Preludehöz első lámpákat és a mellette lévő kis műanyag beömlőket. Hívtam párat,de vagy nem volt vagy csilliárdoké akarta adni,mert Preludehöz kell..Köszönet! 
válasz erre előzmények 2013.06.26. 19:10:28 (19098
Felhasználói profil
11.80 @ 189
És ezt benyalja valaki? Széles vigyor  
Re: GodRat (19097)
válasz erre 2013.06.02. 12:46:56 (19096
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor feltenném a kérdést ismét. Tud valaki 0.64-es turbinaházat Garett Gt28 turbóhoz? A gyári száma: 430609-0230 Tudok cserélni is,mert van egy  0.86-os a polcon: 430609-0231 
válasz erre előzmények 2013.03.30. 19:22:11 (19095
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Most jön Április 2-5 között a svéd Maptun ide Pestre,akik elvileg Saabokat tuningolnak,de most már szinte bármilyen típust tudnak stage1-stage3 (ha van kipuf rendszer,meg légszűrő) 2009-ig bezárólag, OBD-2 csatlakozón keresztül!  Ára: 3.000 SEK = kb.110.000 Ft. Ez ár érvényes az minden NEM SAAB ( Audi,BMW,Mercedes,VW,SEAT,Volvo,Fiat..stb) típusú turbós benzines vagy dízel autóra! Jelentkezni nálam emailben lehet: gmalma@gmail.com 
Re: hori (19094)
válasz erre 2013.03.27. 21:43:16 (19094
Felhasználói profil
13.40 @ 166
hol chipelnek jól bmw-ket?
bmw E61 520d nem a 150 lovas hanem a 160 valamennyi Mosolyog
a kérdés hogy érdemes ezeket chipelni? bírja? mi várható? 
válasz erre 2013.02.28. 13:08:21 (19093
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Jó dolognak tartom ezt a szolgáltatást: http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/02/28/olajdiagnosztika/

Azért raktam ide be hátha vki még nem tud róla!
 
válasz erre előzmények 2013.02.25. 21:13:24 (19092
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia! Nekem gyárilag GT17 volt,mert az enyém csak 2.0! A 2.3 Aero vagy Viggen modelleken van ez a turbo. A nyomásban nem vagyok biztos (emlékeim szerint 1.0-1,1bar) ,de a Viggenben 230Le/350NM A 9-5 Areoban 250Le/350NM 
Re: Norbitron (19091)
válasz erre előzmények 2013.02.25. 21:02:48 (19091
Neked még a gyári TD04HL-15T turbó van a (2.0? )motoron? Mekkora nyomáson megy? Hány le/nm-t tudhat így? Nekem 1.8 16V-re megy egy ilyen turbó.  
Re: GMalma (19090)
válasz erre 2013.02.25. 12:58:08 (19090
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Kérdés! Tud valaki ajánlani olyan műhelyt,ahol gyártanak féktárcsához egyedi középrészt? Most féktárcsa gyártót váltottam és amit eddig használtam azt nem lehet erre átszerelni.. Szomorú
A gépésztuning felejtős!! 
válasz erre 2013.02.19. 15:33:01 (19089
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nincs valakinek 80 > 70mm-es szilikon szűkítője? 

összesen 19174 bejegyzés
1  2  3  4  5  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!