A viccet félretéve én is fontosnak érzem, hogy száraz maradjon a pálya, mivel kacérkodok a gondolattal, hogy következő versenyen fussak egy tízest igaz, csak a szárnyassal.
Két alternatív megoldást látok:
Az egyik, hogy az általad említett dízelkormot ráengedjük a kifolyatott olajára. Úgy fog ragadni, mint a turbógeometria.
A másik lehetőség, hogy a wágen olaját a stage-ben lecserélik ragacsra...
Hát én meg levelezek a gépátvételisekkel, kikérem a véleményüket bizonytalanság esetén, igyekszem megfelelni legfőképp a biztonsági előírásoknak,ha kell visszabontok, vagy átépítek, most is ez megy.
Nyilván megfelelési kényszerem van.
Még nincs miért, de ha lesz, nem leszek ilyen illedelmes.
Kióvni nincs mire ha még MNASZ versenyen is felengedik a pályára a bírák, ott szigorúbb mint sima versenyen.
Eddig sem csinálta meg.
2. verzió remélem nem lesz mert akkor bezár a bazár.
Mindegy is.Most úgyis két Kunmadár jön :-) Reggel megyünk 1 időt, utána fürdőzünk egész nap majd döntőzünk :-))))
Remélem addig rendes nyár lesz, örülnének neki az árvízsúlytotta területesek is.Napsütésre fel.
Minek lenne....nálunk is olajozza a pályát Mex futamok óta...naés...
Én mentem inkább ellene az olajos oldalon amikor mondta hogy válasszak, mert a bal oldalon olaj van/volt elmondása szerint és nem szívesen menne rajta....ok, a menetünk után már volt mindkettőn....nem gond amíg valaki vagy ő el nem dobja....csak ne legyek ott én sem meg ismerőseim sem ahol történik...
Tökmindegy....ősszel is menni fog ugyanígy....leféktisztítózza míg odaáll, letörli, rajt után meg telefolyatja....
Picit nagyobb gond mint hogy a dízelek merre kormolnak meg stb.
Vette....ha eddig így ment a könnyítés miatt, ezentúl is így fog szerintem....vagy ott megerősítik, máshol még vágnak belőle... :-)))
Ez az alu önmagában vicc.
3mm-es anyagot ír elő a szabályzat az ujjá épített kardánalagútra , és 6mm-t a lendkerék sávban.
Golyóálló mellényt is elfogadnak külföldön. Itt egyik sincs, ez felelőtlenség.
Na majd most lesz.
na ezért van nekem ott 16 réteg kevlár 4réteg üvegszál és egy 5mm-es laposvas!!!!
ilyen alu lemezzel nem mentem volna soha akár mit is bír, a Zoli camaróján 14-15 mm vastag minden , pont trencsényben néztem!!
Eddig nemtaláltam nyomát hogy ki fújt valahol. Igaz hogy a cooler eresztet, ahogy a gyári cupra coolerek szoktak, de szerintem nem annyira hogy ettől lett a baj. Csak chippelve volt (1,6bar max). Nemtudom mi történhetet... A tengelyt a filterből szedtem ki.
Így van, már keresek is eladó 1756ost vagy 2056ost
Csak nem olyan szétterjedt mint a 2260as
Kémeim jelentették... :P Át kell ellenőrizni, hogy nem e fújt ki valahol a gyári csövezésed...az lehet a gyári turbó veszte... illetve 1.9 2.0 barnal többet nem nagyon szereti... akkor már érdemes egy 1756vk vagy egy gtb2056 ot felrakni...
Videok Trencin-bol:
Dontok: https://www.youtube.com/watch?v=awT_slcOUAw
Part I.: https://www.youtube.com/watch?v=2pbPmE7ediA
Part II.: https://www.youtube.com/watch?v=wNOM1n6I8XE
Thomas aszondta, nem vette be a 4.-t a valto, ugyhogy a vegen csak gurult
Amugy 100m-nel tenyleg elment mellette, azt jol lattuk, de kesobb a Mitsu visszaelozte
Jo menet volt ez is.
Az x1/9 is azert ratatatatazik egyszer a dontoben a turbos Civic ellen, mert akkor az meg a 3.-t nem harapja be egybol, amugy 12.9-t is ment
na, tegnap a Trencin-ben eléggé győztek a hungarisztáni indulók, többször is magyar vs magyar döntőzés volt az SK bajnokságban is
az eső délelőtt szemerkélt, aztán elállt, kisütött a Nap is, aztán újra beborult, újra esett (jobban), újra elállt, de a döntőkre elég jól felszáradt, mert a feltámadt szél is jól segítette azt
Amugy erdekesseg keppen irom, hogy annak idejen amikor meg sok Hring volt a gyorsulasban es a fele kb vizes verseny volt.....akkor gondolkoztam azon hogy volt egy P206RC-m, egyik verzio az volt hogy turbositsuk.....1084 kg volt konnyites nelkul....de mar akkor is az volt a gond hogy ha esett akkor az elso kerekes kapirgal, a hatso kerekes cikkcakkban megy de az osszkerek jo barmilyen idojarasra....lenyegeben az egyik nagy indok amiert awd-vel versenyzek ez volt.
Akkor meg volt profi donto is ha esett ha fujt...masreszt akkor meg amatorben nyomtuk.
Tehat en esore is qualifikalt autoval rendelkezem :-D
Max lassabb ilyenkor de nem annyival mint a nem osszkerekesek :-D
Az említett 2009-es verseny 2 naposra sikerült, mert egyik nap is esett egész nap, másik nap is.....szartunk rá, mentünk esőben is, mert ahhoz volt kedvünk.
Lényeg a lényeg,aki ott lesz,az tud menni,lesz mért ideje,pontja,akár esik akár nem.
Écs is riasztó volt reggel indulásnál,de aztán egész napos szitálás-felszáradás vállalható volt.Nem mentünk űridőket,de ennek ellenére jó verseny volt.
Egyszer KKL-re menet is olyan felhőszakadás volt Balatontól KKL-ig,hogy már kételkedtem a versenyben,de szerencsérea pálya felett valamilyen rejtélyes okból nem volt eső,egész nap száraz maradt :P
Ugye fiúk, 2009-ben esőben nyertük az EESLC-t is DCS és többiek.
A mi autóink esőben is mennek és nyernek ha kell.Legfeljebb a slick helyett áttesszük az utcai gumit vagy a télit....hidegben egyik legjobb megoldás.
Szeretnélek Téged, és mindenki mást is megkérni, hogy ezt a pánikkeltő időjárás előrejelzéseket hanyagoljuk, ezzel komoly károkat lehet okozni a rendezvényeknek!
Akkor, és ott dől el minden, maximum indulás előtt érdeklődjön mindenki, illetve a szervezők úgy is tolnak infót főleg a face-n!
Magam, és rendező társaim nevében is kijelenthetem, hogy nincs módunkban már napokkal előtte bármin is változtatni, és nem is akarunk!
Nekünk az utolsó Rábaringes versenyen szinte végig szitált, és ez csak a motoros döntőket befolyásolta, minden más meg lett tartva, több, mint 2000 néző előtt, 200 versenyzővel, és kitartott mindenki a döntők végéig! És ez máshol is így van!
Felesleges ez, töménytelen mennyiségben kapom én is a telefonokat, meg az üzeneteket, van aki 15 sms-t küldött, és nem hitte el, hogy van verseny!
Sok esetet tudok mondani, mikor végig szakadt az eső - nem csepegett - mikor mentünk Lacházára, vagy Madarasra, de Trencsényben is volt ilyen, és a helyszínen nem volt egy csepp sem.
Komoly károkat tud okozni ez, mint a felesleges riasztások is, amikkel a buzi média tele van!
Amennyiben valós veszély lenne, a szervező, és a Katasztrófavédelem megteszi a szükséges intézkedéseket, fogalmad sincs, milyen előírások vannak, hetekig dolgozunk a megfelelőségért, és ha már itt tartunk, 30 nappal korábban kell engedélyt kérni a rendezvényre, halasztás esélytelen!
Tehát minden komoly, versenynaptárban jegyzett, bejelentett verseny akkor, és ott lesz megtartva, és különben sem vagyunk cukorból. Ha meg meleg lenne, azért nyafogna mindenki!
Ez van, ezzel kell együtt élnünk, Santa Podon mindig esik, ha picit abbahagyja már indulnak is a futamok kisebb autókkal, majd ha felszárad mennek a kemény vasak is!
( egyébként mi a repüléshez használt, fizetős, órára lebontott előrejelzéseket nézzük csak, azt is előtte nap estétől)
1mm csapadekot ír , szerintem az nem eső , de mindenképp lesz verseny magyarokkal, szlovákokkal , lengyelekkel es osztrákokkal egy nagyon jó tapadasú pályán
Tudja valaki,hogy a Caddy milyen időket futott?