Amit láttál, az a második futamok volt, ahol már nem volt rajta az uj slicken a fényes felület, hanem betapadt, és be fulladt.Volt egy 0182-es hibakodom is üzemanyag hőmérséklet....
Én ilyenkor nem nyomom egy szar idoert...az a néző aki marad a döntőre láthatja azokat a futamaimat, melyek élesek és nem kimeletesek, ha nem bye...ha hazamegy akkor annyit lát amennyit...nem erdekel.Aki ott marad, megérdemli hogy odategyem.Többiek megnézik videón.
Visszatérve a tekergeteshez....változtattunk....mivel programozás nélkül nem szoktunk esznelkul nyomást emelni, ezért először kiirtuk a 0182-es kódot a programból, majd emeltünk a rajtprogramon, majd emeltünk a tiltason hogy tovább tudjam forgatni....így lett 10.1 ből 10.0.
2.0 arról pedig tudunk emelni turbonyomast neki, de nem erte meg csak úgy felcsavarni....majd írunk uj programot...nem sietünk....nincs pénzem másik motorral, mindennek stimmelnie kell.
Amugy egyszer lattalak menni, egy elrontott rajt utan gurulast.
Ezt en is igy csinaltam versenyzo koromban, de most mar mint nezo kifejezetten nem szeretem az ilyet. Szvsz erdemes legalabb annyira tolni, hogy legyen valami hangja, meg ugy nezzen ki, mintha menne.
Kérdeztem Mextől hogy melyik oldalt akar menni a Superfinale-ban....azt mondja neki mindegy, de a bal oldala olajos a pályának....válasszak én....mondom nekem jó az olajos oldal, mert úgyis betonról megyek, nyomja csak onnan ahol már megszoktam hogy cikkcakkban megy mellettem....és talán örültem hogy ha nincs ott olaj akkor esetleg nem jön nekem.
P4 döntőbe jutásért a végén a célvonal előtt befordult a kocsija orra felém 200km/h felett, olyan 330 méternél?... mikor az 5.-et váltottam...remélem sosem jön nekem senki.
Jó verseny volt, döntőre tekerhettünk volna a kocsin, de fene sem gondolta volna hogy csak egy arasznyival nyer a végén 0.03-al....mert a reakció időm olyan volt mint fiatal koromban :-)
Szoktam kérdezni hogy láttad Mex futamát?....bármi a válasz....én nem, csak fehér füstöt :-)
AS3-ban volt egy 1.8 20vT Seat Ibiza is
dontokben vttek csak eszre, hogy ez miert 13xx-s rajszammal van itt
szoltak a racemarshall-nak vagy ki a tosz van ott rajtnal, az megaszondta, hogy akkor nem kell menni ellene, meg kulonbenis, miert nem szoltak elobb a nap folyaman
de amugy amultkor is kerdeztem mar de valasz nem volt ra, ha egy rosszul bekategorizalt auto nyer pl, akkor mi van?
mert azzal a pontszerzesevel belenyulhat a kategoria vegeredmenyebe is ev vegen
Nem tudom milyen teljesítményű. Keveset szeretnék fejleszteni rajta, de még utcai autó maradjon.
Gyenge láncszem a kuplungom, mert ha állórajtozom, akkor végig csúszik , ezért vettem sima rajtokat. Kuplungot akartam erősíttetni, de sajnos üzemanyagpumpát kellett cserélnem az autón és jött a műszaki vizsga és persze végre megkapta a hks gombaszűrőt. Ezekre kellett költenem, és ezután reményeim szerint jön a kuplung, hogy végre 12-es idő legyen, az autó tudja, mert a 13.2 is már csúszó kuplunggal mentem
Szóval még egy kis pénz és végre rendesen el lehet szúrni neki...
Hatalmas nap volt Gratulálok minden versenyzőnek!!
Csak teszt céljából neveztem és jól vizsgázott az autó, amit kellett megtudtam
Egy dolog hibádzott, hogy a szlovák rendszámos narancssárga Audi S3, miért nem AS8 kategóriába került...?
Bele van papírozva, a nagyobb teljesítménye is bele van írva, de persze már nem annyi.
Szóval az van, hogy van egy e30-as, amibe egy 3434ccm-es 252le-s turbó motor van, és ez motorszámilag is meg minden szempontból bele van vizsgáztatva.
Ennek megfelelően fizeti is a terheket. De ezt a motort felhúztuk,feltöltőt, vezérlést stb cseréltünk rajta.
A kérdés,az lenne,hogy nevezhetjük-e street-be, vagy teszt kat ba megy?
Azért kérdezem, mert ennek megfelelő gumival készülnénk.
tehát ha csak teszt akkor el sem hozom az E-s gumis kerekeket.
Lebeszéltem volna a műszakiakkal, de nem kaptam kontaktot, így hozzátok fordultam.
Köszi!
Ha bele van papírozva,akkor szerintem a szabályok alapján igen,street autónak minősül:
Street kategóriában csak az autó eredeti motorja lehet beépítve. Ez alól felmentés csak egyetlen esetben adható, ha az autó forgalmi engedélybe bejegyzett átalakítási engedély szerint is módosított motorizáltságú. A motor beépítésének ezzel együtt meg kell egyeznie az adott típus eredeti kialakításával, azaz hosszanti-motoros autóban csak hosszában, keresztmotoros autóban csak keresztben lehet beépíteni az új vagy eredeti motort
Ha egy autóba bele van vizsgáztatva egy nagyobb , (márka igen, de nem típus azonos) motor hivatalosan, forgalmiba bejegyezve, akkor az mehet street kat-ba?
1.171 1.625 0.220 6.762 174.93 10.422 217.52