timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 1199 bejegyzés
Előző   [...]  19  20  21  22  23  24  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.06.01. 21:13:26 (4256
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Csak a fát kellett volna megnéznie, ott látszik egyből hogy nem ő a harmadik.

amúgy így a helyes:
A te 15.035s időd az nagyobb mint a Bálinté, 14.826s.  (bruttok)
De a te 14.752s-ed is nagyobb mint a Bálinté, 14.606s. (nettok)

De mivel a 3. helyezett az a 2 elődöntőben ment vesztes közül az, aki jobb bruttó időt megy az elődöntőben, így felesleges a nettót nézni. 
Re: ave (4255)
válasz erre előzmények 2007.06.01. 20:01:11 (4246
Felhasználói profil
10.72 @ 207
A2-ben:
2. Eisenberger József  (el van írva a neve)
és a 4. ás a 9. helyen is Csák Zsolt van ami szerintem rossz  
Re: FutaMan (4245)
válasz erre 2007.06.01. 10:47:01 (4230
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ahhoz hogy ez a rádiós dolog működjon, ahhoz a speakernek folyamatosan mondania kellene, hogy kik mennek és milyen időt.
Mert hacsak a jópofizás fog szólni és elvétve néhány időeredmény, akkor annak sok értelme nem lesz szerintem.
Persze szurkolok, hogy bejöjjön ez a testőrös dolog  
válasz erre 2007.05.30. 13:17:15 (4131
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Tököli idők fent! 
válasz erre előzmények 2007.05.29. 12:44:40 (4091
Felhasználói profil
10.72 @ 207
A rajtszámnak mutatnia kellene a kategóriát is, ahogy korábban volt. 
Re: FutaMan (4083)
válasz erre előzmények 2007.05.29. 12:09:10 (4086
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Tény és való nagyon sokmindenben nagyot fejlődött a rendezvény, de sajnos mindig előfordul egy-két nagyobb baki.
Hogy ez most szándékos, vagy véletlen nem tisztem eldönteni, nem is akarnám, nem is érdekel nagyon. (ha szándékos, akkor azért elég szomorú dolog)

Meghívott vendégek nagyon rendben voltak , ahogy a döntőig a sorrakerülés, sorbanállás is. Ennek mindig így kellene működnie.

A döntők viszont tényleg kriminálisak voltak.
Hidd el, ha bemondtátok volna, hogy épp mi van, mi várható, sokkal jobb lehetett volna, még így áramszünetekkel tűzdelve is!
Tudom, hogy a döntős papíros megoldás vészmegoldás volt, de így tájékoztatás nékül, csak nagyobbnak tűnt a káosz.

A Jet Car 3. futamát is sokan furcsálták, mivel már nem is számítottak rá, és valljuk be az első kettő volt a lényeg, de semmi hőbörgés nem lett volna, ha a többség tud róla.

A további fejlődéshez, sok sikert és kitartást! 
Re: FutaMan (4083)
válasz erre előzmények 2007.05.28. 18:24:41 (4021
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Hány kg a fehér így, ahogy tegnap volt?

A piros ötleted meg tetszik, de ezt már tegnap is mondtam. (igaz akkor szó sem volt 12-es időről DDDDDDD) 
Re: ave (4005)
válasz erre előzmények 2007.05.28. 15:11:25 (4003
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Hamar hazahúzott, mert mire sorra kerültünk a csepeli hamburgeresnél, már ott is volt

Látod milyen izgalmas döntőt nyomattunk, és mennyi ilyen lehetne ha picit még húznék a gépen, és te meg visszapakolnd a belét DD  
Re: ave (3994)
válasz erre 2007.05.28. 14:58:10 (4001
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Gratula mindenkinek az egyénikhez és a jó futamokhoz.
Kiemelten CCH-nak és Somának a döntő futamjukért. Azért S4Bi negyeddöntő futama sem volt rossz a Vette ellen.

Amilyen nyűgösen indult a napom, annyira belfeáradtam a végébe és szinte már semmi nem érdekelt. Így kicsit jobban elviseltem a káoszt a végén. Igen ha lett volna eső, akkor bizony lett volna lázadás, nem is kicsi.

Kicsit hiányoltam Falco-t és Robit, mert ebben a mezőnyben lett volna a helyük, és ilyen sztárvendégek nem mindennap vannak itt.
Schuszit is sajnáltam a féltengelytörés miatt, mert így nem volt igazi a döntő, de azért napközben kitett magáért. (mondjuk az Audi csapat jöhetne korábban így nap közben is lehettt volna izgis futam a lengyelekkel)

Amúgy 1 dolgot azért megjegyeznék, hogy tényleg nagyszerű volt hogy itt voltak a lengyelek, de nem biztos hogy fer az A8-as kategória hazai élmenőivel szemben, hogy a lengyel kollégák, a magyar szabályzanak nem éppen megfelelő autóikkal , gondolok itt a turbó + nitró, vette 4x4-ére, tehát hogy a szenzációs időikkel megfosszák a hazai élmenőket a rekordoktól. ha egyáltalán van még ilyen.

A szlovén szívó Honda hangja meg követendő példa lenne itthon is DDDD 
válasz erre előzmények 2007.05.25. 21:55:27 (3942
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Úgylegyen!

Mondjuk abban is biztos vagyok hogy itt 3x annyian lesznek mint Taszáron. 
Re: FutaMan (3937)
válasz erre előzmények 2007.05.25. 21:05:09 (3935
Felhasználói profil
10.72 @ 207
FutaMan:

Timeslip és ideőkijelző monitor/box vagy mi lesz azért?

Ha a sorbanállásra és a sorrakerülésre oda lesz figyelve, és a fenti kérdésemre igen a válasz, akkor még jó is kisülhet a dologból Én drukkolok, ismételten.  
Re: FutaMan (3934)
válasz erre előzmények 2007.04.30. 20:04:06 (3189
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Most ezt űberelhetném a Rocco-s filmeddel ......  
Re: Gomb (3183)
válasz erre előzmények 2007.04.30. 11:06:54 (3181
Felhasználói profil
10.72 @ 207
estleg 720p vagy 1080i/p-ben?
úgy szebb lenne  
Re: Crybaby (3180)
válasz erre előzmények 2007.04.30. 11:05:21 (3180
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Kölcsönbe van nálam egy proji:




Ave:
DVD formátumban nincsenek meg a videók? 
Re: Gomb (3175)
válasz erre előzmények 2007.04.30. 10:32:17 (3179
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Mintha a fiatal Don King-et látnám DDDDDDDD 
Re: Gomb (3175)
válasz erre 2007.04.20. 23:33:04 (3046
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ave:
mail elment, mondjuk nem annyira részletes, mivel én csak a környékbéli pályákat ismerem
(routerem szarakodott) 
válasz erre előzmények 2007.04.19. 22:22:31 (3013
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ezt mondjuk nem teljesen értem (a többi adat eltűnik a papírról, vagy nem lesz fent a neten?)

Persze jópofa, ötletes és nem utolsó sorban hasznos is lesz, ha működik.
Legalább ekkora ötletet várok a gyors sorrakerülésre és tolakodásmentes sorbanállásra is. 
Re: FutaMan (3012)
válasz erre előzmények 2007.04.18. 16:14:07 (2958
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Úgy legyen!
(és maradjon is meg Tökölre, ahol a várhatóan nagyobb nézőszám miatt kiemelten fontos lenne ) 
Re: FutaMan (2955)
válasz erre előzmények 2007.04.18. 15:18:21 (2953
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ez tényleg nagyon szuper lenne, ám még ennél is fontosabbnak tartom (mármint hogy a pillantanyi helyezés és egyéb időjárásbéli paramétereknél ) hogy relative gyorsan megtörténjen a gépátvétel és a megfelelő számú elkerített sorokban lehessen sorban állni, ahol nem lehet bepofátlankodni, felgyorsítva ezzel a futamokat illetve a sorrakerülést. 
Re: FutaMan (2951)
válasz erre előzmények 2007.04.14. 14:11:36 (2764
Felhasználói profil
10.72 @ 207
az uccsó mondatom visszaszívom, az a másik rendezvényen volt

Ettől függetlenül, én bízom benne (és kívánom is), hogy tényleg lesz javulás, mert ezen most nincs mit szépíteni, mélypont volt.
És remélhetőleg nemcsak olyan próbálokozgatások lesznek, mint múlt évben az elkerített depó területtel. 
Re: Crybaby (2763)
válasz erre előzmények 2007.04.14. 13:56:47 (2763
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Tehát minden esetben a bruttó 1/4-ed mérte a rendszer és a nettót számította???

Nem tudom hogyan lehet és miért variálgatták a kijelzőre kirakott időt, de rossz ötlet volt ha volt ilyen.

Futaman nem tudta megmondani milyen időket mér a rendszer vagy ezt most tényleg nem értem???? Milyen 4. idő???

Jó lenne látni a szűz excelt is, mert ugye amit kirakott a honlapra és még mindig kint van! az már jócskán kozmetikázott. Talán abból és az elmondottakból össze lehetne rakni, mi hogyan működött. Mert szerintem még mindig nem tökéletesek az idők, bár valószínű tizeden belül vannak/lehetnek az eltérések, a múlt évi mérőrendszerhez képest, mérten.

Amúgy  az is visszatérő momentum, hogy megint a döntőben sikerültek a legjobb idők....érdekes. 
Re: ave (2752)
válasz erre előzmények 2007.04.14. 09:22:15 (2747
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Amiket leírtam, azok nem a múltkori hiányosságok, csak hogy ezek kellenek ahhoz hogy egy jó , többek által élvezhető verseny legyen.

Amúgy azért is írtam, hogy a futamok felpörgetését a legutóbb nem érhette panaszt.

A zene engem különösebben nem zavar, de azért a döntők vagy fontosabb felkonferálásnál picit igazán lejebb tekerhetnék a Volumet, főleg hogy akkor mindenki a rajt környékén bámészkodik és közvetlen a fülébe bömből a zene. - mondjuk ez inkább a nézőknek kényelmi kérdés!

A sorokat meg pont azért kellene elkeríteni valahogy (pl ahogy a reptéreken van , ilyen kihúzható vacak ) hogy ne legyen bepofátlankodás, az első 10m-en meg, ott mennének be, ki, át a sztárok, dragok, ott ugye több rendező is van, és ne legyenek rest a sor végére küldeni aki nem oda való.
Amúgy ha lenne 4 kijelölt sor (nemcsak bólyákkal), akkor csökkenteni lehetne a tumultust a sorbanállós részen, és meggyőződésem hogy sokkal gyorsabban haladna is.

Akkor végülis mi volt a Tököli időméréssel a gond?
Ahogy nézem, a végső 1/4 nettó időhöz még hozzá lett adva 0,4.(ezt hogy hozták össze, hogy az lemaradt?) 
Re: ave (2744)
válasz erre előzmények 2007.04.14. 01:02:12 (2742
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Futaman!

Ha az alábbiak teljesülnek, már rossz verseny nem lehet:

- hiteles időmérés (nem olyan mint legutóbb, mondjuk azt sem értem miért kellett változtatni a múlt évin, ami jól működött)

- eredményeket ismerjék a versenyzők (timeslip és kijelzés amit se eső se kivitt fotocella, se hibás számítógép ne korlátozzon)

- döntő párosítások és a gördülékenység javítva legyen (ez mindig el van mondva, de érdemi változás sosem történt)

- időmérők felpörgetése (legutóbb egyedül ezt nem érhette panasz)

- felbólyázott de inkább elkerített sorok végig! (min 4 db) a tolakodást és kezelhetetlen sorhosszat megelőzve (ez nagymértékben gyorsítaná a futamokat is, főleg hogy hátul sosincs egyetlen rendező aki írányítaná a dolgokat, de ha elkerített sor lenne ugye nem is kellene) - a dragokat elől át lehetne engedni, tehát mondjuk a kaputól 10m-re kezdődjenek az elkerített sorok!!!!!

- a gépátvételen is jólenne gyorsítani, mondjuk több hozzáértő emberrel

- a zene hangerejének csökkentése amikor a spíker beszél 
Re: FutaMan (2741)
válasz erre előzmények 2007.04.12. 23:37:14 (2724
Felhasználói profil
10.72 @ 207
gondolom az sem véletlen hogy 201m-es sebességek nincsenek a hibajavítás után 
Re: Crybaby (2722)
válasz erre előzmények 2007.04.12. 23:32:06 (2722
Felhasználói profil
10.72 @ 207
megvan hogy mi volt a hiba?

Mondjuk Futaman is közzé tehette volna, hogy miként oldották meg a kivitt fotocella helyettesítését, vagy hogyan kerültek a plazmára a 382,33-as fotocella idők, ha azok voltak???? 
Re: ave (2718)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 14:04:03 (2693
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Az eredmények után már beírtam, hogy ez a 60 láb (bruttó + 0,4 lámpa) valahogy nem kerek, vagy csak én vagyok olyan béna hogy nem tudok utcai gumis FWD-mmal 2.0 alá menni

Mondjuk nem tudom megoldható-e azt a fotocellát 2 dologra használni, de akkormár miért nem a hátsót használták idő mérésre?
 
Re: szilvi5 (2690)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 12:46:40 (2689
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Ezt mondta Futaman is nem?
Hogy a 382,33m-es időt írták ki a kijelzőre (gondolom az a sebességmérő első fotocellája) -> és mivel ezen idők vannak az excelben, ez is került be.

De akkor sebességeket mivel mérték,mert azok úgy ahogy reálisak szerintem? 
Re: Rafi (2687)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 12:43:04 (2688
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Csak a magnó, nyugi
eddigis ilyen volt benne, de az megkotlott. 
Re: Spoon (2686)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 11:34:37 (2685
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Rilex Leon

Ha hallgattál volna rám, akkor nem álltál volna a gépátvételen 3 órát, csak 2-t a sorban .
Továbbá az elején tudtuk hogy valami nagyon nem kerek az időméréssel. Megaztán styílingra simán kirakhatod hogy mit tud a gép, hogy ne lógj ki

Inkább csomagold be szépen estére az én drágaszágomat, újra renault alkatrész az Unoban , az előző beszart DD

Jah és hozzad a filmem, este kiszaladok érte preshopra.


Jah Atti majd kárpótol téged, csatahalyón vagy a vízben, te választól DDDDDD 
Re: Leon (2683)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 00:43:20 (2679
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Hát én pontosan azokat az időket látom az excelben 402m-es nettó időknél, amit az autón lévő plazma mutatott. 
Re: Themiamivice (2678)
válasz erre előzmények 2007.04.11. 00:25:08 (2676
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Tetszeni, nem tetszik de úgy látszik ennyit tudok utcai gumival
De azt te is látod, hogy ebben a 2,6-ban nem lehet benne a +0,4 lámpa sec is.

Időimet nézve átlag ban min. 0,4sec-el jobbak mint kellene lenniük, de aztán tényleg lehet hogy ezek nem is 1/4mile-os idők, hanem 382,33-as fotocellás idők  
Re: fastcar (2675)
válasz erre előzmények 2007.04.10. 23:43:20 (2669
Felhasználói profil
10.72 @ 207
"60 láb idő (bruttó +  0,4 sec a rajtlámpa ideje): x.xxx sec" :

ha ez azt jelenti, hogy rekció idő + 60 láb + 0,4 lámpa idő akkor nem jó DDDDDDDD

"a 402m idő helyett, a 382.33m-nél található fotocella idejét mutatta, innen a fals eredmények egyes forrása" :

Az autón lévő plazma azt mutatta ami a listába szerepel 402m nettő idővel, tehát akkor az nem is a 402m-es eredmény, hanem a 382.33m-es fotocelláé???? 
Re: FutaMan (2662)
válasz erre előzmények 2007.04.09. 20:15:02 (2631
Felhasználói profil
10.72 @ 207
majd talán a hét közepe fele lesz időm ránézni 
Re: civiccoupe (2629)
válasz erre 2007.04.09. 19:51:36 (2628
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Itt is köszönöm fastcar-nak a mérhetetlen nagy HELP-et! 
válasz erre előzmények 2007.04.01. 16:44:34 (2436
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Hát ha jól látom slick éd no rendszám, akkor ebből bokafogás volt
Amúgy ha le tudta olvasni a rendszámod, akkor annyira gyorsan sem mehettél. 
Re: civiccoupe (2435)
válasz erre előzmények 2007.03.21. 22:29:07 (2127
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Van arra lehetőség, hogy valaki "csak" a kártyát vegye meg az összes nevezési díj nélkül? Azt meg majd fizetik ha versenyre mennek.

Ez azoknak jó lenne, akik nem  tudnak minden versenyen ott lenni, de mégis hajlandóak picit többet áldozni, hogy a kedvezményeket igénybe vegyék. 
Re: oioio-1 (2120)
válasz erre előzmények 2007.03.10. 10:13:04 (1835
Felhasználói profil
10.72 @ 207
most vagy én nézek el valamit, de az eddigi 555 whp-hoz képest nem tűnik ez mérföldkőnek, ha jól számolom,akkor ez most 585whp lehet, nem?
Bár a váltócserén kívül nem tudom mi változott a motoron.
A lényeg meg úgyis az te legyél megelégedve  
Re: oioio-1 (1834)
válasz erre előzmények 2007.03.10. 09:18:12 (1832
Felhasználói profil
10.72 @ 207
a végét mondjad!

bár majd úgyis kiderül  
Re: oioio-1 (1830)
válasz erre előzmények 2007.03.06. 16:38:05 (1748
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Most még annyi pontot sem szereznél

AMúgy nem én "futamodtam" meg 2x is azóta. 
Re: NitroPetya (1745)
válasz erre előzmények 2007.03.06. 12:12:57 (1741
Felhasználói profil
10.72 @ 207
én mondtam hogy egyszer gyere le  
Re: Falco (1740)
válasz erre előzmények 2007.03.06. 11:38:55 (1738
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Nagyon változó, hely, kedvezmények, napszak függő a dolog.

Colosseum 2400-3000ft(kedv. - csúcsidő)
Újpalota 2200-2950 (mellékidő - csúcsidő)
Duna Pláza 2400-3500 (mellék - csúcsidő)
Pólus 4000 a csúcsidő
Tábornok utca 4000-4500 ft csúcsidő
Szugló utca 4000ft csúcsidő 
Re: ave (1729)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 15:55:14 (1678
Felhasználói profil
10.72 @ 207
index-en, fiatunoclub-on és szerintem stylingon is fent van, sok sok hozzászólással  
Re: Rafi (1672)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 15:12:42 (1671
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Kíváncsian várom összejön-e Vilmos barátunknak a számára is elfogadható 12-es idő  
Re: Rafi (1670)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 13:29:59 (1667
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Értem, azt viszont kevésbé hogy egy 1.6-on hogyhogy csak 4-5e környékén indult meg a K04.
Mennyi volt a sűrítési végnyomásod ? (kompresszióviszonyod?)

A váltó áttételezése 1.3 TIE Uno-nál még rosszabb

A linkelt Punto nem rossz természetesen, de a 161km/h, az <> 172-vel
(nem hinném hogy 200LE-nél több lenne) 
Re: Rafi (1665)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 12:49:58 (1664
Felhasználói profil
10.72 @ 207
formája , bocsi  
Re: Crybaby (1663)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 12:39:44 (1663
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Én úgy hallottam, hogy te növelted a kompressziót (nem is keveset), de ennek azért picit ellentmond, a dugó formálya,meg hogy te azért becsülettel töltötted és inkább felső ford tartományban jott meg az ereje. Legalábbis az időkből, látványból ítélve.
-> szóval SZABAD A GAZDA!

Kár hogy túl hamar bedobtad a törülközőt ezzel a projecttel kapcsolatban, bőven lehetett volna még javítani és nem utolsó sorban a konzisztencián javítani.

Akkor rosszul fogalmaztam, nem lehetetlen, csak ahhoz hogy közel 250LE-s legyen itthon egy 1.4 Punto ami nincs teljesen szétkönnyítve, ahhoz sokkal nagyobb módosításokat kell csinálni mint egy 1.6-on. Így értettem. 
Re: Rafi (1662)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 12:15:31 (1661
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszönöm.

Így már érthető hogy, miért volt olyan célvonalid, amilyen egy szimpla K04-el és 1,5 körüli nyomással egy 1.4-ben lehetetlen  
Re: Rafi (1659)
válasz erre előzmények 2007.03.01. 10:34:21 (1655
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Énis kérdeztem, hogy végülis a tied 1.4 vagy 1.6 volt?  
Re: Rafi (1650)
válasz erre előzmények 2007.02.26. 20:01:55 (1569
Felhasználói profil
10.72 @ 207
miért nem?
1550 fölötti és feltöltött motorral fognak indulni, ami az én olvasatomban is az ellenfeleid a Tököli szabályzat szerint 
Re: Atommanó (1568)
válasz erre előzmények 2007.02.26. 19:52:46 (1567
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Integra minek túrbózik, ott van a nyerő SPORT FWD katjuk  
Re: szabyk RST (1566)

összesen 1199 bejegyzés
Előző   [...]  19  20  21  22  23  24  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!