Ahhoz hogy ez a rádiós dolog működjon, ahhoz a speakernek folyamatosan mondania kellene, hogy kik mennek és milyen időt.
Mert hacsak a jópofizás fog szólni és elvétve néhány időeredmény, akkor annak sok értelme nem lesz szerintem.
Persze szurkolok, hogy bejöjjön ez a testőrös dolog
Tény és való nagyon sokmindenben nagyot fejlődött a rendezvény, de sajnos mindig előfordul egy-két nagyobb baki.
Hogy ez most szándékos, vagy véletlen nem tisztem eldönteni, nem is akarnám, nem is érdekel nagyon. (ha szándékos, akkor azért elég szomorú dolog)
Meghívott vendégek nagyon rendben voltak , ahogy a döntőig a sorrakerülés, sorbanállás is. Ennek mindig így kellene működnie.
A döntők viszont tényleg kriminálisak voltak.
Hidd el, ha bemondtátok volna, hogy épp mi van, mi várható, sokkal jobb lehetett volna, még így áramszünetekkel tűzdelve is!
Tudom, hogy a döntős papíros megoldás vészmegoldás volt, de így tájékoztatás nékül, csak nagyobbnak tűnt a káosz.
A Jet Car 3. futamát is sokan furcsálták, mivel már nem is számítottak rá, és valljuk be az első kettő volt a lényeg, de semmi hőbörgés nem lett volna, ha a többség tud róla.
Gratula mindenkinek az egyénikhez és a jó futamokhoz.
Kiemelten CCH-nak és Somának a döntő futamjukért. Azért S4Bi negyeddöntő futama sem volt rossz a Vette ellen.
Amilyen nyűgösen indult a napom, annyira belfeáradtam a végébe és szinte már semmi nem érdekelt. Így kicsit jobban elviseltem a káoszt a végén. Igen ha lett volna eső, akkor bizony lett volna lázadás, nem is kicsi.
Kicsit hiányoltam Falco-t és Robit, mert ebben a mezőnyben lett volna a helyük, és ilyen sztárvendégek nem mindennap vannak itt.
Schuszit is sajnáltam a féltengelytörés miatt, mert így nem volt igazi a döntő, de azért napközben kitett magáért. (mondjuk az Audi csapat jöhetne korábban így nap közben is lehettt volna izgis futam a lengyelekkel)
Amúgy 1 dolgot azért megjegyeznék, hogy tényleg nagyszerű volt hogy itt voltak a lengyelek, de nem biztos hogy fer az A8-as kategória hazai élmenőivel szemben, hogy a lengyel kollégák, a magyar szabályzanak nem éppen megfelelő autóikkal , gondolok itt a turbó + nitró, vette 4x4-ére, tehát hogy a szenzációs időikkel megfosszák a hazai élmenőket a rekordoktól. ha egyáltalán van még ilyen.
A szlovén szívó Honda hangja meg követendő példa lenne itthon is DDDD
Timeslip és ideőkijelző monitor/box vagy mi lesz azért?
Ha a sorbanállásra és a sorrakerülésre oda lesz figyelve, és a fenti kérdésemre igen a válasz, akkor még jó is kisülhet a dologból Én drukkolok, ismételten.
Ezt mondjuk nem teljesen értem (a többi adat eltűnik a papírról, vagy nem lesz fent a neten?)
Persze jópofa, ötletes és nem utolsó sorban hasznos is lesz, ha működik.
Legalább ekkora ötletet várok a gyors sorrakerülésre és tolakodásmentes sorbanállásra is.
Ez tényleg nagyon szuper lenne, ám még ennél is fontosabbnak tartom (mármint hogy a pillantanyi helyezés és egyéb időjárásbéli paramétereknél ) hogy relative gyorsan megtörténjen a gépátvétel és a megfelelő számú elkerített sorokban lehessen sorban állni, ahol nem lehet bepofátlankodni, felgyorsítva ezzel a futamokat illetve a sorrakerülést.
az uccsó mondatom visszaszívom, az a másik rendezvényen volt
Ettől függetlenül, én bízom benne (és kívánom is), hogy tényleg lesz javulás, mert ezen most nincs mit szépíteni, mélypont volt.
És remélhetőleg nemcsak olyan próbálokozgatások lesznek, mint múlt évben az elkerített depó területtel.
Tehát minden esetben a bruttó 1/4-ed mérte a rendszer és a nettót számította???
Nem tudom hogyan lehet és miért variálgatták a kijelzőre kirakott időt, de rossz ötlet volt ha volt ilyen.
Futaman nem tudta megmondani milyen időket mér a rendszer vagy ezt most tényleg nem értem???? Milyen 4. idő???
Jó lenne látni a szűz excelt is, mert ugye amit kirakott a honlapra és még mindig kint van! az már jócskán kozmetikázott. Talán abból és az elmondottakból össze lehetne rakni, mi hogyan működött. Mert szerintem még mindig nem tökéletesek az idők, bár valószínű tizeden belül vannak/lehetnek az eltérések, a múlt évi mérőrendszerhez képest, mérten.
Amúgy az is visszatérő momentum, hogy megint a döntőben sikerültek a legjobb idők....érdekes.
Amiket leírtam, azok nem a múltkori hiányosságok, csak hogy ezek kellenek ahhoz hogy egy jó , többek által élvezhető verseny legyen.
Amúgy azért is írtam, hogy a futamok felpörgetését a legutóbb nem érhette panaszt.
A zene engem különösebben nem zavar, de azért a döntők vagy fontosabb felkonferálásnál picit igazán lejebb tekerhetnék a Volumet, főleg hogy akkor mindenki a rajt környékén bámészkodik és közvetlen a fülébe bömből a zene. - mondjuk ez inkább a nézőknek kényelmi kérdés!
A sorokat meg pont azért kellene elkeríteni valahogy (pl ahogy a reptéreken van , ilyen kihúzható vacak ) hogy ne legyen bepofátlankodás, az első 10m-en meg, ott mennének be, ki, át a sztárok, dragok, ott ugye több rendező is van, és ne legyenek rest a sor végére küldeni aki nem oda való.
Amúgy ha lenne 4 kijelölt sor (nemcsak bólyákkal), akkor csökkenteni lehetne a tumultust a sorbanállós részen, és meggyőződésem hogy sokkal gyorsabban haladna is.
Akkor végülis mi volt a Tököli időméréssel a gond?
Ahogy nézem, a végső 1/4 nettó időhöz még hozzá lett adva 0,4.(ezt hogy hozták össze, hogy az lemaradt?)
Ha az alábbiak teljesülnek, már rossz verseny nem lehet:
- hiteles időmérés (nem olyan mint legutóbb, mondjuk azt sem értem miért kellett változtatni a múlt évin, ami jól működött)
- eredményeket ismerjék a versenyzők (timeslip és kijelzés amit se eső se kivitt fotocella, se hibás számítógép ne korlátozzon)
- döntő párosítások és a gördülékenység javítva legyen (ez mindig el van mondva, de érdemi változás sosem történt)
- időmérők felpörgetése (legutóbb egyedül ezt nem érhette panasz)
- felbólyázott de inkább elkerített sorok végig! (min 4 db) a tolakodást és kezelhetetlen sorhosszat megelőzve (ez nagymértékben gyorsítaná a futamokat is, főleg hogy hátul sosincs egyetlen rendező aki írányítaná a dolgokat, de ha elkerített sor lenne ugye nem is kellene) - a dragokat elől át lehetne engedni, tehát mondjuk a kaputól 10m-re kezdődjenek az elkerített sorok!!!!!
- a gépátvételen is jólenne gyorsítani, mondjuk több hozzáértő emberrel
- a zene hangerejének csökkentése amikor a spíker beszél
Mondjuk Futaman is közzé tehette volna, hogy miként oldották meg a kivitt fotocella helyettesítését, vagy hogyan kerültek a plazmára a 382,33-as fotocella idők, ha azok voltak????
Az eredmények után már beírtam, hogy ez a 60 láb (bruttó + 0,4 lámpa) valahogy nem kerek, vagy csak én vagyok olyan béna hogy nem tudok utcai gumis FWD-mmal 2.0 alá menni
Mondjuk nem tudom megoldható-e azt a fotocellát 2 dologra használni, de akkormár miért nem a hátsót használták idő mérésre?
Ezt mondta Futaman is nem?
Hogy a 382,33m-es időt írták ki a kijelzőre (gondolom az a sebességmérő első fotocellája) -> és mivel ezen idők vannak az excelben, ez is került be.
De akkor sebességeket mivel mérték,mert azok úgy ahogy reálisak szerintem?
Ha hallgattál volna rám, akkor nem álltál volna a gépátvételen 3 órát, csak 2-t a sorban .
Továbbá az elején tudtuk hogy valami nagyon nem kerek az időméréssel. Megaztán styílingra simán kirakhatod hogy mit tud a gép, hogy ne lógj ki
Inkább csomagold be szépen estére az én drágaszágomat, újra renault alkatrész az Unoban , az előző beszart DD
Jah és hozzad a filmem, este kiszaladok érte preshopra.
Jah Atti majd kárpótol téged, csatahalyón vagy a vízben, te választól DDDDDD
Tetszeni, nem tetszik de úgy látszik ennyit tudok utcai gumival
De azt te is látod, hogy ebben a 2,6-ban nem lehet benne a +0,4 lámpa sec is.
Időimet nézve átlag ban min. 0,4sec-el jobbak mint kellene lenniük, de aztán tényleg lehet hogy ezek nem is 1/4mile-os idők, hanem 382,33-as fotocellás idők
most vagy én nézek el valamit, de az eddigi 555 whp-hoz képest nem tűnik ez mérföldkőnek, ha jól számolom,akkor ez most 585whp lehet, nem?
Bár a váltócserén kívül nem tudom mi változott a motoron.
A lényeg meg úgyis az te legyél megelégedve
Nagyon változó, hely, kedvezmények, napszak függő a dolog.
Colosseum 2400-3000ft(kedv. - csúcsidő)
Újpalota 2200-2950 (mellékidő - csúcsidő)
Duna Pláza 2400-3500 (mellék - csúcsidő)
Pólus 4000 a csúcsidő
Tábornok utca 4000-4500 ft csúcsidő
Szugló utca 4000ft csúcsidő
Én úgy hallottam, hogy te növelted a kompressziót (nem is keveset), de ennek azért picit ellentmond, a dugó formálya,meg hogy te azért becsülettel töltötted és inkább felső ford tartományban jott meg az ereje. Legalábbis az időkből, látványból ítélve.
-> szóval SZABAD A GAZDA!
Kár hogy túl hamar bedobtad a törülközőt ezzel a projecttel kapcsolatban, bőven lehetett volna még javítani és nem utolsó sorban a konzisztencián javítani.
Akkor rosszul fogalmaztam, nem lehetetlen, csak ahhoz hogy közel 250LE-s legyen itthon egy 1.4 Punto ami nincs teljesen szétkönnyítve, ahhoz sokkal nagyobb módosításokat kell csinálni mint egy 1.6-on. Így értettem.
amúgy így a helyes:
A te 15.035s időd az nagyobb mint a Bálinté, 14.826s. (bruttok)
De a te 14.752s-ed is nagyobb mint a Bálinté, 14.606s. (nettok)
De mivel a 3. helyezett az a 2 elődöntőben ment vesztes közül az, aki jobb bruttó időt megy az elődöntőben, így felesleges a nettót nézni.