Nem gyoztuk találgatni melyik oldalon ment kevesebbet....hol tapadunk meg jobban.
Grat neked Berki, minket 10x kizartak volna ha annyi ido alatt állunk rajthoz mint ellened a kharmann...mondjuk madarason fel sem engedtek volna elso palyaolajozas utan.....te erdemelted volna az első helyet, nekem ez a véleményem erről.
Persze külföldi, meg messziről jön....nincs elég profi...ne szivassuk...de akkor is.
TFH ha a gépátvétel rosszul sorol be egy autót, és az pontszerző eredményt ér el a döntőkben, akkor mi az alkalmazott eljárás, megtarthatja azt az eredményt ennek ellenére is?
2 futamot mentem ma az elsőről ne beszéljünk 9.0 és 238 körüli sebességgel, nagyon sok volt az erő és egyszerűen nem volt vezethető az autó.
A második futamban kb 3500 ról rajtolva borzasztó 60 lábbal (1.3 volt, de eddig 1.0 és 1.1 között volt. Elvett gázokkal a táv második felében már félig rálépve a gázpedálra, és 6 fokot elvettünk a gyújtásból. Így lett 285, szerintem ez jól példázza mi van még ebben a motorban, ja és a 200-400 ig terjedő távon 75 km/h gyorsult a gép igy.
A tempo az nagyon szep!!! Az eleje nem lett tul jo ennek a futamnak, gondolom? Szemre meg nem mondom, de 8.45 @ 258 az avatar alatti ideje, ez meg 8.44 @ 285 ?
véleményem szerint semmi köze nincs a szélnek ehhez, de mostanáig csak részben tudom mi okozta a problémát azt meg semennyire se tudom, hogy mitől borult fel.
Nem szeretnék tudatlannak tűnni, de meg kell kérdeznem, hogy miért használtok ilyen keskeny első nyomtávot egy ilyen rövid tengelytávú ,könnyű súlyú, relatív nagy hátsókerekű ,egyenesfutás tekintetében ,aránytalan futóműkiszögelésű autón?
Ez vonatkozik Mex-re is. Talán egyszerűen azért mert a sárvédő annyira fedi az első kerék tetejét, hogy ha szélesebb lenne a nyomtáv ,nem tudnátok kormányozni mert bele érne?
Szerintem tök jól állsz hozzá, és képben is vagy.
Esetleg annyi, hogy ne hallgass senkire, legalább is aki arra biztat, hogy ne vedd el, meg ilyesmi.
Fogod te azt érezni, hogy mikor szabad nem elvenni.
Én ezzel most nyertem egy fogadást.(sajnos)
Csak nekem tűnt fel, hogy a tavalyi "fél gázas" teszteléseknél instabil volt az autó? Szél ide vagy oda max 100km-es sebességnél szabad ilyet csinálnia egy ilyen szintű autónak?
jaja a kesekny nyomtáv miatt csak azt veszed észre,ha már "nagyobb" szögben kitért...alattomos a kis dög,de tapasztalatok nélkül...........
itt sok kis dolog adódott össze...
Erre kitámasztó kerék kellett volna............oldalra mint a gyerekbiciklire.
Komolyra fordítva :
Igen úgy csinál mint egy háromkerekű kerékpár.
A videót látva az az első benyomásom, hogy nagyon érzékenyen reagál ha elindul a hátulja, ezért fokozottan kell ügyelni, hogy ne akarjon kitörni , komolyan kell venni, kis sebességnél is nagyon gyorsan kellene reagálni. Látszik, hogy nem veszed el időben , vagy nem nem hiszed el,hogy igenis fel tud billenni, vagy nem reagál olyan gyorsan rá a kocsi. Ez nem derül ki.
Bocsánat ha okoskodok, érdekel,próbálnék okulni belőle, nem szertnék így járni, főleg nagyobb tempónál.
remélem minden rendben Szabyk!
Vadász kutya legyek, ha értem mi történt, semmi se indokolja a borulást, 3 kamera állásból is megnéztem, de nem értem mitől borul fel. Nekem ez rejtély.
Megtalaltam. Hat az eredmeny fenyeben rossz hallani mar az elejen, hogy Frankie mondja, hogy nem volt jo, burnoljon megegyet.
Mondjuk nem ertek hozza, nem tudom miert borult fel, ebbol a videobol semmit se latni ebbol.
Sajnalom, Szabyk! Remelem nem veti vissza nagyon a projectet.