timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 2332 bejegyzés
Előző   [...]  22  23  24  25  26  27  28  29  30  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2007.12.03. 21:53:58 (1073
Felhasználói profil
13.40 @ 166
az első futamában mi történt?
majdnem elkapta a falat. 
Re: ave (1071)
válasz erre 2007.12.03. 21:46:00 (1072
Felhasználói profil
13.40 @ 166
http://auto.indavideo.hu/video/Hegyiverseny_Berg_Cup_4
Brutális hanghatások és mennek is. 
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.03. 09:34:06 (1071
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Elvezhetobb keparanyban ugyanez:
http://www.dragtimes.com/movies/13337-2003-Honda-Civic-EX-turbo-video.wmv

Egyebkent csak a teleobjektiv miatt latszik ennyire lejtosnek/emelkedonek, nem olyan veszes ez. 
Re: B_Csaba (1069)
válasz erre előzmények 2007.12.03. 06:56:55 (1070
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gondolom számit egy picit az is ,hogy lejtőn megy! 
Re: B_Csaba (1069)
válasz erre 2007.12.03. 06:42:27 (1069
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.02. 22:56:03 (1068
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hooo, emberunk a hatso ulesen ul ahogy nezem.

Nagyon allat!  
Re: JuSzT (1067)
válasz erre 2007.12.02. 22:21:46 (1067
válasz erre előzmények 2007.12.01. 21:18:57 (1066
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Én nem jöttem rá! 
Re: Attila1987 (1065)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 21:05:30 (1065
Sztem hő terhelés miatt vezetik külön de aztán az is lehet amit te irtál igazából senki se tudja aki meg rájön azt lelövik  
Re: NISSAN (1063)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 20:58:26 (1064
Zastava nekem is volt  
Re: lipi88 (1051)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 20:51:13 (1063
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ez azért érdekes megoldás!
Biztos meg van az oka, hogy ugyan abból a hengerből távozó gázt, külön csatornán vezeti el a szelepektől!
Lehetséges az, hogy a hengerfejben közös csatornánál összedolgozna a gáz, ha nem egyenletesen távozna a szelepektől?
Lehetséges egyáltalán ilyesmi? 
Re: ave (1061)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 20:40:52 (1062
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Az más akkor! Igy oké! 
Re: ave (1061)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.01. 20:15:33 (1061
Felhasználói profil
12.88 @ 175
>Ez szerintem 10:5:1...

Dehogyis, csak egy henger ket kipufogoszelepe nem a hengerfejben kerul kozos csatornaba, hanem a kipufban. 
Re: NISSAN (1058)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 19:00:36 (1060
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nem semmi, a fordulat az nagyon durva 
Re: FM2000 (1055)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 18:59:51 (1059
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nagyon kemény, még nem is láttam ilyen brutálisat.
használ ez így valamit?? a hangja az nagyon durva, az tuti 
Re: ESI (1052)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 18:39:15 (1058
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Ez valóban nem semmi egy csomópont!
De amint látom, mig nem hozzák őket össze, addig még fel is bővitik a csöveket! A hengerenkénti leömlő az egész rövid! Röktön összehoztak 2 hengert és az megy végig mig nem találkoznak ez inkább ugy néz ki,hogy rövid elsőszakasz, hosszú második szakasz és ugy egybe!Ez szerintem 10:5:1... A 10:1 az nem ugy nézett volna ki, hogy 10 különálló cső megy egybe? Ha már 10 hengeresről beszélünk! Itt mindenféleképpen 2 hengert párba összehoz! 
Re: ave (1056)
 ave
válasz erre előzmények 2007.12.01. 13:50:45 (1057
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Gyonyoruen szol, valoban. 
Re: FM2000 (1055)
 ave
válasz erre 2007.12.01. 13:50:15 (1056
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Valoszinuleg nagy fordulaton sok az egybe az idealis.

Az F1 szivomotor es az is 4 az egybe.

Ez speciel meg 10 hengeresen volt, de ugyanaz, 5 az egybe.
 
válasz erre előzmények 2007.12.01. 11:08:59 (1055
Felhasználói profil
12.87 @ 164
1150ccm , 11000-et forog, kb 130le...  és ez megabrutál szívóhanggal párosítva... elfogadnám na. 
Re: lipi88 (1051)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 09:31:25 (1054
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Segitsetek ki, hogy a 4:1 leömlő az nem turbós motorokhoz való? A 4:2:1 Az jobb a szívó motorokhoz nem? Azt olvastam valahol, hogy az első rész a lovakat adja, a második rész meg a nyomatékot! A 4:2:1-ről beszélve! A kettőnek a hossza határozza meg a teljesítményt, függve attól ,hogy milyen arányban vannak egymáshoz képpest..!??? 
Re: ESI (1052)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 09:25:39 (1053
Felhasználói profil
15.97 @ 139
Gondolom elsőkerékhajtású és van benne speer is! Az viszont a kanyarokban adott gázadásnál kikapja a kezéből a kormányt, szervó nélkül még nehezebb megfogni! Látni amikor a kanyarban gázt ad,hogy kirántsa a kezéből szinte egyenesbe a kormányt! Legalább is én ezt szürtem le! 
Re: ESI (1050)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.01. 09:05:23 (1052
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Uhh az a 4:1 leömlő elég kemény. 
Re: lipi88 (1051)
válasz erre előzmények 2007.12.01. 08:46:32 (1051
http://www.fiat128.de/Restauration/Franz_Koob/franz_koob.html

a gugli a barátod! De szeretnék egy ilyen bácsinál dolgozni... A fehér 128-as restaurálásánál vmi 4hengeres motorról van kép keresztbe 4-1 leömlővel, elsőkerékhajtással. Gyönyörű dolgokat művel. 
Re: FM2000 (1049)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.12.01. 08:23:16 (1050
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Nem gyenge!
Miért cibálja így a kormányt az íven? Folyamatosan korrigál? Vagy csak izgul? 
Re: FM2000 (1049)
válasz erre 2007.11.30. 22:37:45 (1049
Felhasználói profil
12.87 @ 164
ebben a fiat128ban vajon milyen motor lehet???

 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.29. 21:08:28 (1048
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ja. Bár ha belegondolok hánya öltöznek/élnek a Józsefvárosi piacból... 
Re: ave (1047)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.29. 20:25:19 (1047
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erdekes tortenet, de tuti elkaptak mindet rendszam alapjan.
Rohadt csempeszek. 
Re: ESI (1046)
 ESI
válasz erre 2007.11.29. 20:04:16 (1046
Felhasználói profil
14.84 @ 149
válasz erre előzmények 2007.11.26. 19:06:11 (1045
Felhasználói profil
13.20 @ 166
"Nah de hagyjuk a vitákat, mert alapból semmi értelmük"
Dehogy, ennek a mondatnak nincs értelme!!!
Már hogyne lenne a vitának értelme???
A veszekedésnek nincs, ezt aláírom! 
Re: De4dSn4ke (1010)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 08:45:41 (1044
Felhasználói profil
11.18 @ 203
átküldtem az infókat meg a képeket.sasold meg. 
Re: Robi-ka (1033)
válasz erre 2007.11.25. 23:08:38 (1043
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Sűrgősen keresek megvételre gt45-ös turbot! Nagyon fontos lenne, sehol nem találok... 
 ESI
válasz erre előzmények 2007.11.25. 22:49:14 (1042
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Bakker megelőztél  
Re: De4dSn4ke (1040)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 22:45:01 (1041
Felhasználói profil
9.78 @ 238
mostmár elég 
Re: De4dSn4ke (1040)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 22:42:23 (1040
Nem érdekel valakit egy zsír új GT45???

ha érdekel vkit vegyen fel msn-re vagy írjon e-mail-t

atleta13@freemail.hu  


 
Re: szabyk RST (1037)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 22:30:35 (1039
 
Re: szabyk RST (1037)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 17:42:48 (1038
ha legalább az angol nyelvü topicba tette volna angolul... 
Re: szabyk RST (1037)
válasz erre előzmények 2007.11.25. 17:37:06 (1037
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ez kész 
Re: Drifter16 (1036)
válasz erre 2007.11.25. 17:31:33 (1036
Nem érdekel valakit egy zsír új GT45???

ha érdekel vkit vegyen fel msn-re vagy írjon e-mail-t

atleta13@freemail.hu  
válasz erre 2007.11.23. 15:46:50 (1034
4.76@481 Ez a legszebb muzsika a világon

 
válasz erre előzmények 2007.11.22. 23:47:45 (1033
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Most már én is kivi vok, lécci mondj egy árat. Jöhet mail-ben is. 
Re: pnanassy (1027)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 19:01:54 (1031
a színválasztást bízhatta volna másvalakire... 
Re: firewall (1030)
válasz erre 2007.11.21. 10:57:29 (1030
 
válasz erre előzmények 2007.11.21. 09:54:59 (1029
Felhasználói profil
11.18 @ 203
jaja,ezért feláras. 
Re: Saybor (1028)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 09:43:16 (1028
de az uncsi audi 
Re: pnanassy (1027)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 08:34:17 (1027
Felhasználói profil
11.18 @ 203
most akkor itt a lehetőség.szerintem nem pénz egy ilyen technikáért.ha ennyiért lennének s2-ők (mély sóhaj)  
Re: MazleeDSM (1026)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 08:19:00 (1026
Felhasználói profil
13.09 @ 175
de ez is motorhibás? mert akkor tuti azon kettő egyike. bár tuti mert hivtak hogy pesti valaki vette meg az orrunk előtt  
Re: pnanassy (1025)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 08:15:29 (1025
Felhasználói profil
11.18 @ 203
pesten van... 
Re: MazleeDSM (1024)
válasz erre előzmények 2007.11.21. 08:10:18 (1024
Felhasználói profil
13.09 @ 175
köszi megkaptam. ha jó a sejtésem ez volt ajkán eladó motorhibásan. vagy a balaton melletti motorhibás ez a két lehetőség van.


 
Re: pnanassy (1023)

összesen 2332 bejegyzés
Előző   [...]  22  23  24  25  26  27  28  29  30  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!