timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 2332 bejegyzés
Előző   [...]  26  27  28  29  30  31  32  33  34  [...]   Következő  

Gyorskeresés
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 19:24:06 (873
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat ha pont ilyen lesz, akkor meg.   
Re: szabyk RST (872)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 19:20:35 (872
Felhasználói profil
9.78 @ 238
ha lesz ilyen autód megtudod 
Re: Bobo54 (871)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 17:58:30 (871
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Engem tényleg érdekelne, hogy mi az oka annak, hogy ilyen nagy tempóval ilyen """rossz""" időt mész.
(nemvéletlen raktam annyi idézőjelbe) 
Re: szabyk RST (867)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 17:46:42 (870
Lehet hogy ez az!  
Re: NISSAN (869)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 17:19:50 (869
Felhasználói profil
15.97 @ 139
1 éve volt a kertemben ilyen spoilerezéssel egy kaszni ,de inkább tovább adtam. 
Re: Bobo54 (861)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 17:09:17 (868
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem is tudom...   
Re: szabyk RST (867)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 17:01:49 (867
Felhasználói profil
9.78 @ 238
mire célzol ezzel???

a vezető is teljesen  rendben van 
Re: ave (865)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 16:51:45 (866
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Ki mondta, hogy gyenge a szarod?
Csak aztnemértem, hogy miért nem megy alacsonyabb ET-ket? a trap speedből tényleg erre lehetne következtetni. 
Re: szabyk RST (864)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 16:45:46 (865
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A sebesseg teljesen rendben van szerintem!  
Re: szabyk RST (864)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 16:38:20 (864
Felhasználói profil
9.78 @ 238
bazzeg akkore az én szarom sem olyan gyenge 208-al...... 
Re: Bobo54 (860)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 16:25:03 (863
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Negalva, mas motor!  De de az ido akkor is szep.  
Re: ave (862)
 ave
válasz erre 2007.11.01. 16:20:00 (862
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nincs rolva video mozgasban, de 1.4 8v (OHV) Renault 8
10.2xx @ 218 km/h
http://www.timeslip.hu/files/R8Gordini.avi
 
válasz erre 2007.11.01. 15:34:17 (861
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Click to see full size!
Azé ez se rossz:
11.24 seconds
 
válasz erre 2007.11.01. 15:23:30 (860
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Hm...
Meine meinung nach, das ist das schönste Manta.
http://www.hilmersson-racing.com/default.asp
És ráadásul még lassú is.
Performance:
Best ET 402m: 10,520s
Best topspeed 402m: 218,54km/h
60-feet: 1,64s
(kezelt pályán)
 
válasz erre 2007.11.01. 09:12:00 (859
válasz erre előzmények 2007.11.01. 09:05:38 (858
Azt nem tudom, csalóka a KM  óra állásából kiindulni...
Azért linkeltem be mert szép ez a Civic, és utcai... 
Re: szabyk RST (857)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 08:46:01 (857
Felhasználói profil
9.78 @ 238
azér ennél erősebb a sanyié szerintem.......

 
Re: B_Csaba (854)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 08:48:48 (853
Gyenge,, kéne még azon finomítani!!  
Re: ave (850)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 08:41:09 (852
Felhasználói profil
9.67 @ 241
pont mint én 
Re: Falco (846)
 ave
válasz erre 2007.10.31. 00:49:16 (851
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Erdekes program jovore, lehet bejelolni a naptarba!
Click to see full size!
http://www.cfscshootout.com/ 
 ave
válasz erre 2007.10.31. 00:41:14 (850
Felhasználói profil
12.88 @ 175
En meg ezt az autot imadom!  

Mar 7.6 a legjobbja.  Aze az nem sz*r.

 
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.30. 23:56:39 (849
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hat, ha az elso kereken nincs suly, akkor hol van?  

Az egyik videon latszik is, hogy az egvilagon semmivel nem rajtol jobban az osszkerekes, mint egy jo RWD, jo korulmenyek kozott.

Termeszetesen rossz palyan lehet celravezetobb egy peres felnis kerekszett, kemenyebb rugozassal, de alapvetoen ha lehet hatratenni tobb sulyt, akkor azt hatra kell tenni.  (ezt dinamikusan  athelyezesre ertem)

A Techart nem billegett semmit, neki nem is kell a farmotor miatt, de egyebkent szerinted azt dragra terveztek?   
Re: JuSzT (848)
válasz erre előzmények 2007.10.30. 23:36:16 (848
Hát a Techart sem billegett semmit, azok mondjuk csak tudnak valamit   De az audik hintáznak rendesen. Annyit azért el tudok képzelni hogy nem árt ha jobban tol hátulról, de gyakorlatilag ilyen mérleghelyzetben mennyit segit az első hajtás ? Az már szinte csak kapirgál, nem ?  
Re: ave (847)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.30. 22:55:10 (847
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Persze van akinek nem kell, pl. egy Porschenek.


Egyelore faragd meg az erot, aztan ha az mar tuti, esetleg lehet majd ilyenekkel is kiserletezni.  Szerintem erdemes, foleg automataval. 
Re: Falco (846)
válasz erre előzmények 2007.10.30. 22:50:14 (846
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Haaaat... En pedig minimalizalni probalom a weight transfer-t... Dolgozzon az elso hajtas is... 
Re: ave (845)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.30. 22:46:36 (845
Felhasználói profil
12.88 @ 175
De biza. 
Re: Falco (844)
válasz erre előzmények 2007.10.30. 22:43:36 (844
Felhasználói profil
10.92 @ 200
>Aztan meg a minel jobb rajthoz az kell, hogy indulaskor hatradoljon mint egy kejfeljancsi.

Osszkereknel azert nem ezt gondoljuk ugye? 
Re: ave (843)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.30. 21:10:29 (843
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Lehet tenyleg nem ertesz hozza.

Eloszor is a gumiknak semmi oldaltartasa, nagyon alacsony nyomason, ugy rugozik mint egy rossz gatlos Lada.

Aztan meg a minel jobb rajthoz az kell, hogy indulaskor hatradoljon mint egy kejfeljancsi.

Nagy tudomany ez! 
Re: JuSzT (837)
válasz erre 2007.10.30. 21:10:10 (842
Felhasználói profil
11.80 @ 189
brutálisnak tartom, az autóját, az egyik favoritom a Killer Audi mellett(ez utóbbitól megtisztelő volt kikapni, és a svéd Auditól is az lenne, mindegyik egy álom
válasz erre előzmények 2007.10.30. 21:07:47 (841
Felhasználói profil
13.09 @ 175
ó igen ))

"I recommend a John Shepperd transmissions" 
Re: pnanassy (838)
válasz erre előzmények 2007.10.30. 21:07:26 (840
Felhasználói profil
11.80 @ 189
szerintem nem egyszerű ilyen teljesítménynél stabilra rakni a kasztnit 
Re: JuSzT (837)
válasz erre előzmények 2007.10.30. 21:03:37 (839
Felhasználói profil
11.18 @ 203
szegény Jens
megkérdezzem neked? 
Re: JuSzT (837)
válasz erre 2007.10.30. 21:00:52 (838
Felhasználói profil
11.18 @ 203
well,

 
válasz erre előzmények 2007.10.30. 20:58:50 (837
Annyira nem értek ehhez, de ha már ilyen motorra van pénz, miért nincs pénz egy olyan futóműre ami nem igy libeg  ??  Ez a hazai audikra is érvényes. Vagy ez direkt ettől jobb ?   
Re: rambustibi (836)
válasz erre előzmények 2007.10.25. 16:44:21 (835
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Bazzeee!!!
Ez nagyon durva!
5henger (ha jól hallom)
félelmetes tényleg Best of... 
Re: Bobo54 (834)
válasz erre előzmények 2007.10.25. 16:36:14 (834
Felhasználói profil
14.94 @ 148
A 6. perctől nagyon klafa, ahogy végigriszálja a p.csáját. Meg a durrogás.

Nekem ez a Volvo videó a best. ahogy váltás után befüstöl.

http://www.youtube.com/watch?v=7RAwyyxTRUs 
Re: FM2000 (831)
válasz erre előzmények 2007.10.25. 16:23:47 (833
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Jó kis váltója lehet. És még lehet erő is van benne.  
Re: ESI (830)
válasz erre 2007.10.25. 07:45:18 (832
Turbo Volvo 275 km/h @ 7.90 s
http://www.youtube.com/watch?v=1zyDgepdRDY
 
válasz erre előzmények 2007.10.24. 23:30:39 (831
Felhasználói profil
12.87 @ 164
amikor kevésbé tapad:
http://www.youtube.com/watch?v=SbHEPbS9ZeU
volvo 740 turbo, igazi szörnyeteg!!! 2.perctől kezdenek mókázni 
Re: ESI (830)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.10.24. 22:59:46 (830
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Re: ESI (829)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.10.24. 21:19:16 (829
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Elég sok ilyen gyorsítottad tudok . Egyet még majd megkeresek, az tényleg érdekes... 
Re: Bobo54 (828)
válasz erre előzmények 2007.10.24. 16:23:16 (828
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Báme! Ez gyorsított felvétel?
Hogy szlalomozik már, meg még kerékre is kapja. 
Re: ESI (827)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.10.24. 14:10:34 (827
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ennyi elég kipuból sztem:

http://video.racing.hu/e30_m3_000142

De alapvetően szívóhang párti vok  
Re: Bobo54 (825)
válasz erre előzmények 2007.10.24. 13:25:40 (826
izlesek es......
szerintem szepen muzsikäl
kär,hogy nem csinältak hozzä besö kameräs felvetelt is..... 
Re: ESI (824)
válasz erre előzmények 2007.10.24. 13:22:11 (825
Felhasználói profil
14.94 @ 148
Köszi Sejtettem, hogy az én fülemmel van a baj
Nah akkor mutass szép kipu hangot. :P Az M-es érces motorhang nagyon faja.  
Re: ESI (824)
 ESI
válasz erre előzmények 2007.10.24. 13:05:01 (824
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Le sem tagadhatnád, hogy Hondás vagy

Amúgy a szívóhang állat, a kipu tré szvsz. 
Re: Bobo54 (823)

összesen 2332 bejegyzés
Előző   [...]  26  27  28  29  30  31  32  33  34  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!