timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 75510 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2014.09.03. 08:28:15 (75333
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Akivel én eddig beszéltem,ők is ezt preferálták. Nevezzük amatőrnek street helyett és ne kelljen a motort bepapírozni.Remélhetőleg így a tesztbe szorult emberek beférnek valamelyik amatőr katba. Ha meg van verseny,nem csak az idő ellen megy,érez majd motivációt feljeszteni,ill kijönni a következő versenyre is.

Nagy igazság,hogy ezeket a lábon közlekedő utcai autókat nem lehet pro-ba kényszeríteni,az egész más kategória mind teljesítmény/időben,mind pénzben.

Technikai sport,aki stock autóval szeretne első lenni,az nézzen valami kupasorozatot,dragban nehéz változtatás nélkül valamit elérni,hacsak nem valami szuperautóról van szó.

Kik maradtak 2005 óta? Én speciel pont akkor kezdtem a Rábán Mosolyog  
Re: v8drag (75332)
válasz erre előzmények 2014.09.03. 07:14:51 (75332
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Mikor két éve átalakítottuk a szabályokat - Westdragrace sorozat - ugyanezeken a kérdéseken rágtuk át magunkat, sok versenyzőt megkérdezve.
A forgalmi szerint ami biztosan megállapítható a gépátvételen az a típus, szín és alvázszám.
Sem a köbcentit, sem a lóerőt, sem a súlyt, sem sok esetben a motorszámot nem lehet leellenőrizni. Akkor meg minek a szabályzás?
Nem is Steet-nek hívjuk a kategóriákat, hanem Amatőrnek, nincs szükség érvényes műszakira, csak forgalmira, könnyíteni egy elemet lehet, motorcsere, stróker elfogadott, kipakolni nem lehet. Ezeket lehet ellenőrizni (nagyjából).
Ugyanez volt a gumik témája is. Nálunk lehet mintás slik.

Tudom-tudom, mi lesz az utcáról beeső gyári autókkal, meg utánpótlás, meg stb.
Lehet süketelni, de ha végignézzük a nevezőket 200 autóból 10 gyári, aki már valamit épített az autón, - motor, kuplung, váltó, futómű - az szeretné megmérettetni magát, és a vasat.
Tegyük a szívünkre a kezünket, ez technikai sport, pénz kell hozzá, nulla Forintból nem működik, és erre azonnal rájön mindenki, már a belépő és a nevezés is visszafog.
Ez a törekvés, hogy szorítsuk át a Profi kategóriákba a csak kicsit átépített autókat kútba esett, lássuk be, a profi kategóriákba már ütős autó kell, és az rengeteg pénz, idő, odaadás, és ezt kevesen engedhetik meg maguknak.

Tehát felesleges olyan szabályokat megalkotni, amit sem betartani, sem betartatni nem tudunk.

Ezt az amatőr-street kategóriát jobban elsimítaná az időalapú kategória, de ez meg a fejlesztéseket fogná vissza meggyőződésem szerint, valamint a fejekben a headsup van, nem a bracketelgetés, hisz kezdetektől ezt szokta meg mindenki idehaza.

Nálunk befér a gokarttól a dragsterekig mindenki, van ellenfél, versenyezhet, felállhat a dobogóra, nincs teszt kategóriába félre tolás.

Természetesen pár szabályon  lehetne javítani, változtatni nálunk is még, de nem tervezzük.
A motoros kategóriákat is átszabtuk rendesen, volt balhé kezdetben, sok önös érdekkel, de belátták, nem csak róluk szól a verseny, fejlesztettek, és felzárkóztak, ma ismét a dobogóra kerültek. Motornál egyszerűbb a helyzet, ha van lehúzató, meg nyújtott villás, akkor nem utcai, ennyi.

Vannak olyan hangok, hogy elmaradnak versenyzők! Na és? Eddig nem maradtak el? 2005 óta járok rendszeresen ki versenyezni, előtte csak nézőként, kik vannak még a pályán akkoriból? A legkevésbé a szabályok riasztottak el komoly versenyzőket, inkább fordult a világ, más lett a hobbi, változott az anyagi helyzet, család, gyerek stb. Nézzétek végig az itteni dragbázist és a régi versenyeredményeket! Én el szoktam rajta csemegézni, és jól esik visszaemlékezni versenyzőkre!
A 2005 ben kitört rendezői háborúban sokkal több versenyzőt veszítettünk, mint a szabályrendszerrel, véleményem szerint arra kell törekedni, hogy ez még egyszer ne következhessen be.

Hosszú voltam, bocs Pironkodik Pironkodik

 
Re: radics1 (75331)
válasz erre előzmények 2014.09.01. 07:23:41 (75331
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Szerintem nagyon sokat nem kellene  változtatni,csak ki kellene venni 1-2 mondatot a jelenlegi szabályzatból.

Semmivel sem rosszabb egy 2.0 GSI F astra egy olyantól,ami 1.6 papíron,de egy donor segítségével 2.0-ra lett építve. 
Re: dvd_300 (75329)
válasz erre előzmények 2014.08.31. 11:35:03 (75330
Felhasználói profil
14.76 @ 149
Szerintem órákon át tudnám sorolni, hány ember használ az utakon olyan autót amiben a papíron gyári motornál jóval erősebb van, és nap mint nap használja az UTCÁN.
Kérdezem én, mitől utcai kategória az utcai? Mosolyog (tisztában vagyok a szabályzattal, a kérdésem költői...) 
Re: ave (75326)
válasz erre 2014.08.31. 11:32:19 (75329
Felhasználói profil
14.76 @ 149
Én is támogatnám egy kicsit átgondoltabb, és felügyeltebb versenyszervezés jövőjét!
Sajnos szerintem mindenki tudja, hogy a kis hazánkban a lehetőségek nagyon korlátozottak mindenféle utólagos módosítások papírozásával kapcsolatban. Mindenkinek a saját felelősege az, hogy mit mer megtenni, a közúti közlekedés szabályzatának tudatában.
DE az, hogy egy felügyelt zárt versenypályán történő eseményen, miért kell feltétlen forgalmi engedélyhez kötve kategorizálni, azt nem tartom reális kategorizálásnak.
Sokkal élvezetesebb, kiélezettebb és közönség barátabb lehetne, egy realisztikusabb kategória rendszer felépítése, és valószínűleg több versenyzőt eredményezne a jelenlegi keszekusza több órás várakozásokkal tűzdelt irreális besorolású versenyek helyett. 
válasz erre előzmények 2014.08.31. 10:14:27 (75328
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Köszönöm szépen ! Mindenképpen ott leszek.  
Re: oioio-1 (75325)
válasz erre előzmények 2014.08.31. 09:19:47 (75327
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Így van szabályok kellenek ! Nem hinném , hogy ez kellene legyen a Profi és amatőr kategória elválasztó vonala. Ha a papír korrektségét nézzük , akkor rendben ,de akkor minden az autón véghezvitt módosítása legyen benne a forgalmiban. Gondolom az összes utólag turbósított utcai kategóriában induló autónak be van jegyezve a forgalmijába , hogy turbós lett, és gondolom az ültetés is stb. ami mind számít az autó eredményében.  
Re: ave (75326)
 ave
válasz erre előzmények 2014.08.31. 00:38:54 (75326
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Szabalyok kellenek, a forgalmi korrektsegenek elvarasa az utcai autok kategoriaban nekem nem tunik vallalhatatlan feltetetelnek. 
Re: Solyom (75323)
válasz erre 2014.08.30. 14:04:05 (75325
Felhasználói profil
7.01 @ 337
idén októberben lesz még egy szakági értekezlet ott minden problémát megtudunk beszélni 
válasz erre 2014.08.30. 14:03:15 (75324
Felhasználói profil
7.01 @ 337
 
válasz erre előzmények 2014.08.29. 22:27:54 (75323
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Értem , tehát az utólag turbósított autók, nem utólag hekkelt autók , illetve a legálisan lepapírozott motorcserén átesett (nagyobb motor / turbós) autók nem hekkelt autók ! Ezt akarod mondani ? Csupán , mert a forgalmiba be van íratva ? 
Re: ave (75322)
 ave
válasz erre előzmények 2014.08.29. 22:22:22 (75322
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A street kategoria az rendszamos, rendesen forgalomban hasznalt autoknak van.
Oket vedik a szabalyok a hekkelt autoktol. 
Re: Solyom (75320)
válasz erre előzmények 2014.08.29. 20:31:14 (75321
Felhasználói profil
10.97 @ 200
Anno ezt én is feldobtam,de el lett utasítva 1mp alatt. Pedig nem hiszem,hogy van elég versenyző,amikor sok az üres kategória. A régi szabály,hogy ccm és feltöltés volt a fontos,sokkal rugalmasabb volt.Szerintem mindenki ismer 1-2 autót,ami ezen szabály miatt nem jár ki,max egy évben egyszer tesztben. 
Re: Solyom (75317)
válasz erre előzmények 2014.08.29. 19:54:42 (75320
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Ráadásul gondolom a profi autókban , senki nem ellenőrzi a motorszámokat és azok eredetét . Ráadásul azok sem forgalomba valók ! Akkor miben is másak a street kategóriákban induló autók ??? Mert az a neve , hogy Street ? Ennyi erővel Amatőr kategóriának is lehetne hívni . Az , hogy a tulaj mit kockáztat ahhoz , hogy odajuttatja a versenypályára a kocsiját senkinek semmi köze.  
Re: ave (75318)
válasz erre előzmények 2014.08.29. 19:49:19 (75319
Felhasználói profil
12.53 @ 181
A versenypálya nem közút és a rendezők nem rendőri egység így nincs jelentősége a sportszövetség részéről, hogy mi szerepel a forgalmiban. 
Re: ave (75318)
 ave
válasz erre előzmények 2014.08.29. 19:36:22 (75318
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Mivel egy hivatalos magyar sportszovetseg versenyszabalyairol beszelunk, eleg nehezen tudom elkepzelni, hogy rendszamos, de forgalomba nem valo auto a bajnoksagon indulhatna... 
Re: Solyom (75317)
válasz erre előzmények 2014.08.29. 16:06:38 (75317
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Például nem attól lenne profi kategóriába sorolva egy autó, hogy a gyári motorja van-e vagy sem és az papírozott avagy sem. Nem gondolom, hogy egy autó attól lesz profi gyorsulási eszköz, hogy egy motorcsere történik benne és ez nincs lepapírozva. Mert lényegében a mostani szabályozás szerint csak a papír számít.
Ugyan úgy be lehetne sorolni a motorcserés  autót a ccm és feltöltésének megfelelő kategóriába, ha nincs kipakolva és szénné könnyítve , mint ahogy ez most is le van szabályozva.  
Re: GodRat (75316)
válasz erre előzmények 2014.08.29. 14:47:37 (75316
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Szia,
Vmi konkrétumot is tudnál mondani esetleg/vagy felsorolni?
 
Re: Solyom (75315)
válasz erre 2014.08.28. 12:04:23 (75315
Felhasználói profil
12.53 @ 181
Sziasztok !
Lehet tudni, hogy a jövő évi szabályok és kiírás elkészítése mikor fog elkezdődni ?
Szerintem nagyon sok embernek örömet okozna és versenyzési lehetőséget, illetve kedvet az induláshoz, ha a Profi és Street kategória definiálása picit kedvezőbb lenne a kisebb költségvetéssel rendelkező gyorsulási versenyt kedvelő sporttársak részére. Ha a Street kategóriák is picit több szabad teret kaphatnának , így nem kényszerítve embereket adott esetben a Profi kategóriába , aminek az indulási feltételeit viszont nem biztos , hogy tudják, akarják viselni, nem mellékesen semmi sikerélményük nem lehet abban a kategóriában. Tudom, hogy az elmúlt években rengeteg szó esett már erről, de hátha most ismét átrágva lehetne valamit még finomítani. Köszönöm, aki vette a fáradtságot és elolvasta. 
 ave
válasz erre előzmények 2014.08.23. 22:16:10 (75314
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem egyszeru egy ilyen autot 100%-on tartani. Mosolyog
Koszi a beszamolot.   Sajna Hockenheimben csak ideiglenes a kezelt palya, nem eloszor lett ratyi.  Elobb utobb ugyis eljutsz vele egy rendes palyara, majd ott megmutatja a Dragacs, hogy nem tragacs! Kacsint  
Re: oioio-1 (75309)
válasz erre 2014.08.21. 15:57:34 (75313
Felhasználói profil
11.50 @ 195
Egy kis segítséget szeretnék kérni
A mostani kunmadarasi versenyen h lessz a pontozás így hogy elmaradt a döntőzés?Csak a kvalifikációs pontok lesznek beírva és a helyezésért nem jár pont mert ugye nem volt döntős futam vagy azért is kapunk pontot?Köszönöm 
válasz erre 2014.08.20. 19:40:07 (75312
Felhasználói profil
8.42 @ 268
 
válasz erre előzmények 2014.08.20. 19:39:38 (75311
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Én a westdragrace-s oldalakat csinálom, ott mindig ez volt, és ez westdragrace-es versenyhelyszín. 
Re: normanrls (75310)
válasz erre előzmények 2014.08.19. 10:27:59 (75310
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Tökölre a nevezés utáni 50pont sincs beírva nálatok a listába nekem. Nem mintha lenne értelme így hogy 08. 23 volt kiírva aztán 07.19 lett belőle. 
Re: v8drag (75305)
válasz erre 2014.08.18. 23:19:43 (75309
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Na megint elérkeztünk arra a pontra, hogy írogatok kicsit.
Kezdeném a Németországi vagy is jobban mondva a Kunmadarasi versennyel, ahol is az autóm nem volt tökéletes és mint már sokan tudjátok az utolsó futamban közel 200 km/h val a falhoz csaptam a Dragacsot ( szegényke ). Ezt a kis mutatványt én karcolás nélkül megúsztam de hőn szeretett autóm már nem volt ilyen szerencsés és picit zokon vette a betonfalat. Ez az esemény június 28. történt ami után 2-3 napra én elmentem nyaralni, de közben megszerveztem, hogy a Dragacs a Németországi EB re üzemképes legyen. Az autón a tető kivételével minden elemet le kellett gyártani ( Szilágyi Zoli csinálta ). A kompreszort teljesen fel kellett újítani  ( Tuboly Csaba csinálta )köszönhetően a betondaraboknak, amiket megevett.  Cserélnünk kellett egy dugót és 4 szelepet, na persze az összes csapágyat és tömítést és össze kelett rakni az egész motort ( Szentesi Pisti és Lantos Andris csinálta ), nem volt kis meló, de meglett. augusztus 2 értem haza a nyaralásból és augusztus 3. szerveztünk egy versenyt a Hungaroringen ahol is gurultunk az autóval egyet, minden jónak tűnt. Augusztus 6. elindultunk Németországba, 7. kipakolás gépátvétel stb. idén a gépátvétel konkrétan 1 óra alatt megvolt a sorbaállással együtt a tavalyi másfél nap helyett. Majd következett a péntek az első futam, gondoltuk, hogy finoman kezdünk egy Kunmadarasi beállítással 4000 rajt és 30 fok gyújtás  8500 maximális fordulat, csináltam egy jó gumimelegítést és utána elrajtoltam, azt hittem jégen vagyok ismételten 100-150 méter gumifüst és nem megy az autó, csúszik nagyon a pálya, eredmény 9.8@268 a verseny legjobb ideje részünkről.  Következő futam még pénteken volt és mi visszavettük a rajtot 3800-ra ami a Kiskunlacházi beállítás, szintén jó gumimelegítés és szintén szar futam és ezzel el is telt a péntek. Hozzá tenném, hogy a versenytársak se mentek megközelítőleg se olyat mint tavaly. A Pro Mod kategóriában Andy Robinson aki már volt Európa Bajnok éppen csak belekarcolt a 7 időbe 7.9 volt a legjobbja. Majd jött a szombat ahol is elméletileg megint két futamunk lett volna de csak egy volt amiben visszavettük a rajtot a Budapesti rakparton használt 3000 rpm re és visszavettük a gyújtást is -5 fokkal, ez se segített a rajt után megcsúszott és szinte teljesen átmentem a másik sávba. A futam után észleltünk fémszemcséket az olajba, de ez nem lett volna baj, viszont törölték a 4. qvalit, nekünk ennyi volt nem kerültünk be a legjobb 8-ba. Hazajöttünk és szétszedtük az autót ahol is a váltó felöli tám csapágy teljesen gatya lett, de a többinek semmi baja, nem nagyon értettük mi a franc van. Az látszott, hogy ott nagyon meleg lehetett. Sokat tanakodtunk és mindenre kitérve se tudtuk biztosan mi is a baj, csak azt tudtuk, hogy valami nyomja előre a főtengelyt, hiszen a csapágy oldala is rendesen megkopott.  Mivel a főtengelyt köszörülni kellett így felhívtuk Tuboly Csabit akinek szintén elmondtuk a problémát, azt mondta vigyünk le mindent és megnézi, szétszedésnél azt tapasztaltuk, hogy a 3000 Le re méretezett váltónk behajtó tengelye elcsavarodott, húúúúú mi a hóvihar történt itt . Levittük a váltót a konvertert, a főtengelyt a csapágyakat. Megnézte a konvertert és teljesen rendben találta 2.5 év versenyzés után, megnézte a váltót és abban is minden rendben volt kivétel azt, hogy a fékszalagok szorosak voltak és mivel minden rendben volt azt mondta, hogy már csak egy probléma lehet az, hogy a váltóban az olajnyomás valamitől megnőtt és az nyomja, előre a konvertert a konverter pedig nyomja a főtengelyt. Igaza lett !!!!!!! Elmondta mennyi lehet a maximális nyomás és miután visszakaptuk a főtengelyt, Szentesi Pisti összerakta a gépet, illetve beépített egy nyomásszabályzó szelepet a váltó körbe, a mai nap kipróbáltuk és a 130 psi óra alapjáraton kiakadt. Beállítottuk a szelepet 90-100 psi közé és láss csodát ott is tartja a nyomást, remélhetőleg ez megoldja a problémánkat, illetve részben magyarázza a Németországi problémát, hiszen a rajtban akkora volt a váltóban az olajnyomás, hogy szegény kuplungom nem nagyon tudott csúszni, tehát olyan volt a rajt mintha direkt hajtásom lenne és ez okozhatta a kipörgéseket. A Dragacs ismételten kész és remélhetőleg jobb és erősebb mint újkorában, de ezt majd meglátjuk augusztus 20. Kunmadarason ahol is a Dragacs ismét száguldozni fog. Köszönöm, hogy elolvastátok, most ennyi jött ki belőlem.
 
válasz erre előzmények 2014.08.16. 15:17:24 (75308
Felhasználói profil
13.77 @ 156
https://www.facebook.com/futamhu

"Indul a Dunántúl Drag Racing Bajnokság !
Első állomás TASZÁR, május 1.
A Westdragrace csapat és a Futam.hu 2014.-ben meghirdeti a Dunántúl Drag Racing bajnokságot!
A bajnokságban az éves összetett első 6 legeredményesebb versenyzőt díjazzuk:
I. 200 000.- Ft
II. 150 000.- Ft
III. 100 000.-Ft
IV. 50 000.-Ft
V. 50 000.-Ft
VI. 50 000.-Ft
A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár május 1
Tököl június 7
Rábaring augusztus 23
Fertőszentmiklós szeptember 14"
 
Re: v8drag (75305)
válasz erre előzmények 2014.08.14. 22:55:20 (75307
Felhasználói profil
7.01 @ 337
igen 2 db 9 és egy 10 időt mentem, öregszem nagyon :-)
 
Re: Master3v (75306)
válasz erre előzmények 2014.08.14. 14:24:11 (75306
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Zoli! Na mik a hírek?! Mi volt kint Hockenheimben?!  Szórtad a 9 es időket?! Széles vigyor  
Re: oioio-1 (75303)
válasz erre előzmények 2014.08.14. 08:33:30 (75305
Felhasználói profil
8.42 @ 268
Még mindig nemtudom, hol lattad ezt? 
Re: normanrls (75304)
válasz erre előzmények 2014.08.13. 22:48:46 (75304
Felhasználói profil
13.77 @ 156
Én meg készülök aug 23 DDR-re, mert az volt kiirva, most meg kiderül, hogy 07. 19 volt az. Meggondolom, hogy Fertőre érdemes-e el mennem 9.14-én, hátha az is megváltozik. 
Re: v8drag (75282)
válasz erre előzmények 2014.08.04. 22:33:27 (75303
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Most szerda este indulunk, csütörtök gépátvétel péntek-szombat kvali és vasárnap a döntők 
Re: radics1 (75302)
válasz erre előzmények 2014.08.02. 23:21:14 (75302
Felhasználói profil
10.97 @ 200
EB-ről van valami hír? 
Re: oioio-1 (75299)
válasz erre előzmények 2014.07.26. 13:13:14 (75301
Felhasználói profil
7.01 @ 337
 
Re: oioio-1 (75300)
válasz erre előzmények 2014.07.26. 13:11:16 (75300
Felhasználói profil
7.01 @ 337
hu

a rajt a 3 kanyarból indul, a cél a 14-15 kanyar között lesz. reggel 9-19.30 ig lehet menni. Rendes pálya verseny lesz és nem szlalom. Kategóriák dragracing profi gyorsulási katok, ( slick gumi + egy kat ) időterv egész napos. lebonyolítás ( remélem mindenki boldog lesz estére )  :-) 
Re: Szuti (75298)
válasz erre 2014.07.26. 13:06:00 (75299
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Szép kis nevezési lista, 17 autó a Nitrolympix Európa Bajnokságon a kategóriámba. Lesz miért küzdeni

 
válasz erre előzmények 2014.07.26. 11:56:08 (75298
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Amit írtam, de akkor leírom bővebben. Honnan lesz a rajt, meddig lehet menni, ez most szlalom lesz, vagy normàl pálya, kört lehet menni, vagy rajt és cél lesz, kategóriák, időterv, lebonyolítás? 
Re: oioio-1 (75297)
válasz erre előzmények 2014.07.26. 11:46:38 (75297
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Mi a kérdés ? 
Re: Szuti (75296)
válasz erre előzmények 2014.07.26. 11:31:26 (75296
Felhasználói profil
15.31 @ 155
Szia!

Mit lehet tudni a pàlyaversenyről? 
Re: oioio-1 (75295)
válasz erre 2014.07.26. 01:28:23 (75295
Felhasználói profil
7.01 @ 337
https://www.youtube.com/watch?v=NapxElp13Y8&noredirect=1 
válasz erre előzmények 2014.07.26. 01:28:15 (75294
Felhasználói profil
7.01 @ 337
a box utca behajtón megyünk ki és rendesen menetirányba kb a híd alatt, előtt lesz a vége a 402 méternek és aztán fék. 
Re: ave (75293)
 ave
válasz erre előzmények 2014.07.25. 18:39:41 (75293
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Es melyik iranyban?  Gondolom a lejton kell majd fekezni?   Ernyot azert nyissal meg idoben... Kacsint  
Re: oioio-1 (75292)
válasz erre előzmények 2014.07.25. 02:50:23 (75292
Felhasználói profil
7.01 @ 337
Célegyenes 780 meter + 50 meter bukó tér = 830 meter 
Re: ave (75291)
 ave
válasz erre előzmények 2014.07.24. 23:40:47 (75291
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Hringen 1/4merfold?  Hogyan? 
Re: oioio-1 (75290)
válasz erre 2014.07.23. 22:28:56 (75290
Felhasználói profil
7.01 @ 337




Vár a hungaroringi adrenalin-fürdő
DragRacing.hu és a Hungaroring közös szervezésében 2014. augusztus 3-án a formula 1 versenypályán

A DragRacing.hu csapata 2014. augusztus 3-án birtokba veszi a Hungaroringet. A szervezők azonban annyira önzetlenek, hogy megosztják veled az imádott aszfaltcsík minden centiméterét. Gyere, gyorsulj vagy versenyezz…
Épp a Formula 1 futamot követő hétvégén Te lehetsz a ringen Hamilton, Massa, Vettel. Bárkinek a bőrébe is bújsz, most Te lehetsz a legjobb. Hogy mi vár Rád? Nevezhetsz a 402 méteres gyorsulási versenyre. Ha már megtanultad a legtöbbet kihozni az autódból és a váltódból, akkor irány a ring többi része, részt vehetsz ugyanis egy 3500 méteres pályaversenyen,( a célegyenes kivételével ) melyen természetesen mérik majd mindenki idejét.
Harcolj az idővel, küzdd le a félelmed és fürdőzz az adrenalinban. Ha nem vagy elég bátor, vagy még egy kis gyakorlásra vágysz, akkor nincs más dolgod, mint behuppani valamelyik szimulátor ülésébe és legyőzni mindenkit, akit csak lehet. Ennyi program között biztosan megszomjazol majd. A DragRacing.hu ezt a gondot is leveszi a válladról. Nem kell a magaddal hozott meleg ásványvizet iszogatnod. Válassz majd Te a meghívott 12 különleges, egyedi kézműves sörkülönlegességeket gyártó cég aranyló kincsei közül!
Nem kell otthon hagynod családod sem, hiszen a kicsiket ugráló vár, míg a többieket tuning autó kiállítás, izgalmas futamok és autópiac várja. Az autópiac keretein belül lehetőséged lesz arra, hogy ne csak kiállítsd, hanem áruld is megunt járgányodat.
Gondolom ezek után nem kérdés, hogy hol leszel 2014. augusztus 3-án! Irány Mogyoród, irány a hungaroringi adrenalin-fürdő!

Jegyed megvásárolhatod online: http://onlinejegy.dragracing.hu/

Jegyárak elővételben:
Belépő: 2.250,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter (belépő és nevezés): 3.500,-
Korlátlan időintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével )3500 méteren (time attack) – belépő és nevezés: 9.500,- Ft

Jegyárak a helyszínen:
Belépő: 2.500,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter - nevezési díj: 2.000,- Ft + belépő
Korlátlan időintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével ) 3500 méteren (time attack) – nevezés: 9.500,- Ft + belépő 
válasz erre előzmények 2014.07.17. 17:08:11 (75289
Felhasználói profil
11.50 @ 195
ÁÁÁÁÁáááááááááÁÁÁÁÁÁÁ így már ok. Széles vigyor  
Re: boti (75287)
válasz erre 2014.07.17. 07:33:18 (75288
Felhasználói profil
11.40 @ 197
hali
aki szeretne jonni Ecsi versenyre,az idoben szoljon mert meg van hely...
hajnali indulas Szombat 8ra kapuban...
ejjel vissza...20 penz
udv 
válasz erre előzmények 2014.07.16. 23:16:07 (75287
Felhasználói profil
11.54 @ 197
Írtam, hogy Taszáron 150 Mosolyog
a következő versenyen csak nevezés volt ezért összesen 200 Kacsint  
Re: gmatee (75286)
válasz erre előzmények 2014.07.16. 19:13:12 (75286
Felhasználói profil
11.50 @ 195
Ha 3-an voltatok a kategóriádba akkor két döntő futamot nyerthettél max tehát az futamonként 50 így itt kaptál 100-at és a nevezésért kaptál még 50-et ezért ez csak 150. Kacsint  
Re: boti (75285)
válasz erre előzmények 2014.07.16. 17:43:05 (75285
Felhasználói profil
11.54 @ 197
De én is pont Ezt irtam Kacsint
Taszáron 150jarna Elvileg +még 1x50 az 200. 
Re: v8drag (75282)
válasz erre előzmények 2014.07.16. 13:59:39 (75284
Felhasználói profil
10.53 @ 219
"A bajnokság helyszínei, egy-egy versennyel:
Taszár május 1.
Tököl júni 7
Fertőszentmiklós szeptember 14
Rábaring augusztus 23"

Ebben a közleményben még konkrétan augusztus 23-áról volt szó a Rába-ringi DDR-re, be is írtam a naptárba akkor, más kiírást nem láttam azóta sehol erre vonatkozóan, csak tegnap...  Még jó hogy csak a Balatonra foglaltunk helyet, legalább kicsit közelebb lesz Pesthez képest, csak a víz fog hiányozni! Cool  
Re: v8drag (75170)

összesen 75510 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!