Azért, mert aki kijár versenyre, az nyerni szeretne, és annak jobb, ha rászabott kategória van (ugye olcsóbb fél évet lobbizni a személyreszabott kategóriáért, mint megépíteni egy adott kategóriára a kocsit). Aki meg nem jár ki, vagy csak néha, annak mindegy, így nem is fog szavazni.
Azt gondolom, hogy aki komolyan a pohárra hajt, az áldozatokat hoz és végül célgépet készít. Én is így tettem, csak közben megvariálták a kategóriákat, ill. kihaltak mellőlem az ellenfelek így lényegében értelmetlenné vált a célgépem. Továbbá elkéstem úgy 5 évvel, na. A 2011-es időimmel a 2006-os Bocimobil legnagyobb ellensége lehettem volna auto1600-ban
A szlovák hubicei 2009-es (utolsó) utcai versenyen a forgalmiban szerepelő kW érték szerint állítottak fel 8 kat-ot, a favorittal az első 5-öt megnyertem
Nem hiszem hogy mindenki azért menne gyorsulási versenyekre, hogy nyerjen a kicsit módosított autójával. Egy gyengébbnek is lehet hozzávaló ellenfele az időmérőkön.
Mint versenyszervezői oldal, a Te álláspontodat is megértem, nincs könnyű helyzeted. OK,válasszuk szét az utcait a profitól, de ennyi kat. értelmetlen, Pelyvinek igaza van.
Ezt mind értem, de akkor miért 6 szor annyian szavaznak rá, mint ellene?
Annyira nem lehet összeesküvés elmélet.
Ki fogunk valamit találni, hogy elkerüljük az érdektelenséget, nem a belépővel együtt akarjuk átadni a kupákat is.
A motoros kategóriákon és ezen ok miatt változtattunk!
Nézd meg a futam.hu kategóriákat, hátha megtetszik neked is.
Van 3 amatőr (időalapú) és 5 profi kategória.
Alapból mindenki a 3 amatőr katban indul, de ha túllépi az időlimitet, akkor megy a profik közé a megfelelő kategóriába (üzemanyag, hajtás és ccm alapján).
Amatőrben nagy verseny szokott lenni, mindenki ott tömörül az időhatár körül és szorosak a döntők. Profi versenyző ott nem sok van, de az időhatárokat és a köbcenti határokat lehetne mozgatni és lehet szabályozni a profik mennyiségét...
Lehet, hogy ez alap elképzelésnek nem is olyan rossz?!
Melyik a jobb, ha van egy profi kategória, amiben vannak 3-an, vagy ha van egy kategória, amiben vannak 30-an, de az első 3 hülyére veri a többit? Az "A" verzióban 30 ember tud küzdeni közel azonos feltételekkel. Volt amikor én is kimentem versenyre, megszámoltam hány db skoda van kint és reálissá vált az aznapi legjobb helyezés. Én csak saját nevemben tudok beszélni, de tök jó volt, mikor 12-13 másodperces autók voltak összeengedve 80-110 Le-s utcai autókkal...
Miért a célgépeket kell "büntetni" és száműzni üres "profi" kategóriákba? Pont ők azok akik a legjobban akarják a versenyzést, ők tesznek is érte valamit, nem a szájuk jár egy olyan kategóriáért amiben nyerhetnek...
Köszönjük a temérdek szavazatot a szombat-vasárnapi versenynappal kapcsolatban!
Újabb kérdés, amiben szívesen fogadjuk a véleményeket!
A kategóriák változtatásában kérjük mindenki szavazatát, akit érdekelhet! www.facebook.com/gyorsulas
Addig, míg kisebb volumenű versenyről van szó, elég a köbcenti szerinti kategória. Viszont mihelyt kezdi kinőni magát a bajnokság, megjelennek a gyors autók, másodperceket vernek kategória társaikra, persze komoly fejlesztés eredménye kép. Kinek jó ez? Nem élvezetes megverni a sokkal gyengébbet, viszont a gyengébbet is elriasztja a versenyzéstől, ha örökké alul marad egy célgéptől.
Valamit tenni kell, én nem mondom, hogy az MNASZ street-profi szétosztás az igazi, de valahol a helyes út az, ha a célgépeket kivesszük az utcán is használatos, vagy csak minimálisan átalakított kategória társaikból.
Komoly bajban vagyunk mi is Fertőszentmiklós-Rábaring tekintetében, naponta órákat beszélünk a kategóriákról, külsősökkel is, versenyzőkkel pláne. Nincs még végleges verzió, de valamit tennünk kell, mert sokaknak elvesszük a kedvét a versenyzéstől, ha ez így marad.
hála istennek nem mindenki így gondolkozik mint te(ti) bár egyre többen...ha az lnne mit mondasz akkor már néhány éve nem nagyon lenne versenyautó a drag "ágazatban"......
9 street és 9 profi kategória... már 9 kategória is sok, nemhogy 18 (5-5 is elég lenne) szlovákiában is ezt majmolják. Azt gondolom, hogy az ősrégi ccm szerinti kat-ok ahol a turbo és nitro kat-ot emel is bőven elegendő volt a versenyzőknek. Aki serlegre utazik az fejlesszen, invesztáljon a sikerért.
Számomra 1 nagyon emlékezetes verseny volt csak, amikor 2008-ban a skoda favorittal lábon elmentem a csehországi slusovicei versenyre és megnyertem az 1600as kategóriát 18 ellenféllel szemben. Murska Sobota is jó volt 2009-ben, fantasztikus hangulata volt az utcai versenynek és a rengeteg nézőnek. 9 kategória itt is és ott is elég volt, ahogy a mai napig sem variáltak rajta.
Én tavaly befejeztem már épp ideje volt. Az MB-vel csak csehországi versenyekre lett volna értelme kimenni, de néhány serlegért milliókat elbaszni értelmetlen lett volna.
evente 1x szoktam mar csak ide felnezni, de mindig rajovok miert... felelmetesek vagytok! 6 eve mikor hanyingert kaptam az egesztol akkor is csak a marakodas ment a rendezok kozott, es most is. 6 ev bazdmeg! annyi ido alatt egy gyerek kibujik az anyjabol felcseperedik es elso osztalyba megy! es meg mindig itt tartunk. raadasul meg mindig nincs hanyos smile brooaaaaaaf
Szóró gittelés folyik éppen, majd csiszolás és ezután kap még egy réteg gittet amit vizesen csiszolnak aztán festés és már kész is a karbon sablon alá való :-))
APPEL JÁNOS
BLANDL ÁDÁM
BÓDIZS ATTILA
BOLDIZSÁR ISTVÁN
CZIHÁT CSABA
CSOLTI ÁDÁM
DEMETER RÓBERT
ENDRŐDI ZSOLT
ERDŐS CSABA
ERŐS ATTILA
FARKAS PÉTER
FEKETE TAMÁS
FELKER ISTVÁN
FELKER PIROS
FRIEDMANN ZSOLT
GONDI PÉTER
GULYÁS JÓZSEF
GYETVAI MIKLÓS
HIMMER BALÁZS
IGOR KOVACIC
JÁSZBERÉNYI ALEX
KÁLDY PÉTER
KAPUVÁRI TAMÁS
KISS GYÖRGY
KISS ZOLTÁN
KOHÁRI ZOLTÁN
KUTASI RICHÁRD
KÚTSÁGI BÁLINT
MÁRTON KRISZTIÁN
NAGY GÉZA
NAGY ZOLTÁN
NÖMÖS GYULA
OZSVÁTH ZOLTÁN
PAKSI LÁSZLÓ
PÉTER NORBERT
PINCZEHELYI TAMÁS
PROVITS ZSOLT
RADICS GÁBOR
RIEDER KÁROLY
SPINDLER JÓZSEF
SZABÓ RÓBERT
SZENTGYÖRGYI ZOLTÁN
TÓTH JÓZSEF
TURZA LÁSZLÓ
VANÓ GÁBOR
VARGA PÉTER
VOGELSINGER SÁNDOR
ZÖLDI ISTVÁN
Kérek mindenkit,hogy aki jön, az jelezzen vissza.Kaptok email-ben is meghívót.
A további meghívottakat email-ben, vagy telefonon értesítjük.....
Nekem ez a sisak tetszik, csak épp 300 ezer forint
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s480x480/600087_483055551706219_109068667_n.jpg
Megint egy marketing szagú dolog, de talán mégis csak közérdekű:
Melyik nap lenne szerencsésebb gyorsulási versenyt rendezni? Szombat? Vasárnap?
Kíváncsi vagyunk a véleményére mindenkinek, akár versenyző, akár néző.
Kérlek szavazz a facebookon:
Ezt a saját facebook oldalunkon kezdtük el tárgyalni kb 2 hete, onnan hoztam át ide is, gondolva érdekes lehet más számára is, aki esetleg nem tartozik a facebook lájkolóink közé.
Ez sem nem az MNASZ, sem nem a Dragracing.hu fóruma, nem ott "dicsértem a kis versenyünket".
Talán a mai versenyzői társadalmat úgy kellene nézni, hogy mindenki az, aki ma Magyarországon gyorsulási versenyre jár, legyen az bármilyen rendezés, a versenyzőnek pont mindegy,ha az van közel, oda tud elmenni, ott érzi jól magát.
Azt sem felejthetjük el, hogy hozzánk külföldről nem a NAGYOK járnak, hanem a hobbiból gyorsulgatók Ausztriából, Szlovákiából szép számmal és azt sem tudják mi az az MNASZ.
Érdekes így 6 hónappal a versenynap előtt marketingre asszociál ni...
Szerintem meg aki nyerni akar, kupát akar áldozzon. Vannak szabályok, azon belül kell lenni és ott is a leggyorsabbnak. Kész. Ez az egész street, meg minden faszkodás szerintem értelmetlen. Legyen 8 kat összesen és go. Miért van az hogy vannak jó néhányan akik hobbiból építgetnek autót és teljesen megfelelő nekik,hogy kimennek megtudják az idejüket hogy jó irányba haladnak és boldogan hazamennek. Arról nem beszélve hogy a streetben dobogós kocsik nagy része,ha nem az összes egy igazi gépátvétel után mehetne profiba... Na mindegy, én úgyse versenyzek
Szóval karbon lesz. Az komoly.