A motor már össze lett rakva 1600km-van benn és működik.Valószínűleg az utángyártott olajpumpa volt rossz,mert a gépműhely csinált nekem egy videó felvételt a szétszedésről és lehet látni,hogy az olajnyomás fokozatosan gyengül.Nekem a 4-es hajtókar kapja először az olajat,annak semmi baja nem volt,de a többi fokozatosan egyre rosszabb.
Lehet csak a felületet edzeni?Azt nem értem,hogy akkor miért gyártanak túlméreteket ha ilyet nem szabad csinálni.Az a pár ezred miliméter annyira meggyengíti a főtengelyt,hogy eltörhet?
Mert megsérti az edzett felületet. Nekem is mondták anno az S4-él, hogy köszörültessem, természetesen a szerelőm mondta, hogy felejtsem el, vegyek bele másikat, vettem is és mai napig megy a motor, semmi baja!!!!
Ez a főtengely köszörülés olyan dolog, mint pl. ha leszeded a hengerfejet és nem új hengerfejcsavarral rakod össze a blokkal, hanem a régi hengerfejcsavarokkal...
egyelőre megelégszem egy elméleti 14.8-9-es idővel, ami a kb 2.3as 60lábhoz dukálna.
ez ingyen van ;-)
ha lesz rá keret, inkább conti lesz belőle.
ez a nagy tepsi sosem lesz a 402m királya, ugyanakkor városban ill. országúton is elég élvezetes mutatványokra képes és ez nekem 2 gyermek mellett már elégséges.
Szeva! Köszi az infót,csak azt nem értem ,hogy a szerelőm se mondta meg a gépműhely se ahová vittem.A gépműhely 14 éve foglalkozik főtengely köszörüléssel ezt neki tudni kellett volna nem?Mondhatta volna,hogy barátom egy ilyen autóba nem szabad köszörülni ,cseréld ki egy újra.
Miért is probléma amúgy hogy be lett köszörülve??
Igen. A menetteljesítményeket még nem mértem, csak a szimulációkat futtattam. A jelenlegi áttétellel kb. 4,6-4,8 sec 0-100, kb. 12,8 negyedmérföld @ 162 (0 rollouttal). 490 kg. Alapvetően inkább szlalomra építettem. Nyilván a hatszázas szívómotor nem a legjobb gyorsulásra egy autóban.
Ha utcai ha hobbi, akkor is egy kerékcserét megér egy mért jó eredmény.
R888 a legjobb megoldás, mert van és kapható, A048 már ritkább, de
205 15-ösben szerintem kicsi lehet arra a hajóra.
A Clio-n 225/45r16 vagy 215/45r17 van, bár nálad van mi lenyomja.
Elég sok erő kell azt a nagy tömeget kitépni rajtból, még ha le is tapad.
Szerintem 2.0-ás 60 lábat sosem fog húzni, ha Volvo ha nem.
Ha autonak hasznalod (utazas szallitas A->B) akkor nem jo otlet Toyot venni, szerintem.
Ha meg hobbiauto, akkor evidens.
2.6 teljesen atlagos 60 lab utcan, Volvoban en nem is mertem jol tapadot sosem.
Az S70 2.54-es rolloutos 60 lab, 0.5g alatti gyorsulas egyesben, ugyanakkor fekezeskor ugyanezek a gumik nagyon tapadtak. Lehet az auto meretei adjak, hogy nem igazan jo rajtolo.
én biztos az R888 at választanám
én is ugyan ezt a méretet használom
igaz az enyém speres de 1.9-2.0 ás 60 lábakat húzok mindíg
és ebben a méretben az ára sem vészes
Én is gumi/tapadás gonddal küzdök, rendben hogy utcai autó, de valahogy a 2.6-os 60lábas idők
gondolkodom ezeken:
- használt 205/50r15 Toyo R888,
vagy
- vadi új continental 205/55R16 W PremiumContact2.
Bátortalanul feltenném a kérdést, melyik tapadhat jobban? ok, a toyo semi-slick, de egy vadonat új gumi is szeret tapadni, erre a conti gumira az adac tesztben elég jó pontokat adtak a száraz tapadásra. Anno a favoritommal 2.31-et húztam az új 175/65r13 fulda gumikon.
Gondoltam gyorsan kell, megkérdezem, közvetítőzhetünk is...ha megvan akkor is vele kell egyeztetned majd hogy mikor méssz érte....stb....de közvetítőzhetünk ha van időd rá :-)
Koszonom uraim! Beszeltem vele, nem sok joval biztatott, de sebaj, azt hiszem a valto ugye megoldodott, es a diffin is rajta vagyok. No majusban mar nem fogok versenyezni, de majd visszaterek.
Érdemes megvenni használtan Dot4808-as, azaz majdnem 3 és fél éves R888-at?
Minta még akad rajta, olcsó, KKL-re idénre 225-ösben hátha jobb mint a
2éves 205-ös, meg egy kicsit nagyobb átmérő is.
ivt-m van. sajnos nem a gyári órája van, ezért 8000rpm a max. már integra tengelyekkel is kevés volt, de egy jelöléssel megoldottam. most viszont leakad az óra és a fordulat megy tovább.
erre keresek megoldást. ha valakinek van gyári ivt óraegysége jutányos áron az írhatna. talán az elég lesz 9000rpm a max.
autometer sport com 3904 talán....eléggé szeretik...árában mindenképpen jó (ha nem csájna kopi), érzékeny a földelésre, és szeret interferálni a jelkábel ha más jelentősebb vezeték mellett fut, de jó kis cucc azok szerint akik használták...személyes tapasztalatom nincs vele!!!
ilyesmi fordulatszámmérőről mi a vélemény? hondámba kéne. meg ha valakinek van használt vagy másmilyen ami nem csak dísz hanem használható is írjon! köszönöm.