Az 1 % az sikerült, nagyon ügyi vagy!!! Drakulálok!!!
Meglesz a 10-es idő...ezzel az a baj, hogy azt mondtam annó, hogy ha te 11-est mész én megyek 12-est, ezen logika mentén most a közeljövőben nekem is 11et kéne és ez elég csücskös lenne...össze kéne szedni magam. Majd május 27-én megpróbálom!
Mindenkinek gratula, szép eredmények voltak megint, a motorosok meg mondjanak le!!
En a Hringen kaptam rossz kupat, 2. helyett a 3.helyezest, de aztan ez felig megoldodott a kovetkezo versenyen, ahol 2. lettem, de kiovtam valakit, szoval utanna jogosnak talaltak az elso helyemet, es igy az elozo versenyen 2.nak jaro kupa meg is lett, mar csak egy elso helyezeses kupa kellett volna, de megoldottam ugy hogy a 3dikrol leszedtem a matricat, en tudom, hogy az elso igazabol Gondolom ertheto lett
"az én értékrendem szerint egyfajta elismerése a Magyar versenyzőknek és nem valami konc ami mindegy milyen és hogyan néz ki."
Ezen részen csakis támogatni tudom a dolgaidat, tetteid is a mondottakat bizonyítják, ezért is írtam, hogy nem ellened írok, csak ez a ki ad nagyobb kupát kifejezetten rossz politikának tartom.
Egy kupa pont ugyanannyit kell hogy érjen egy versenyzőnek, ha 2,5 méteres és ha 25 cm-es.
A mögöttes tartalom a lényeg, Ezért érveltem Ave mellett!
"Lehet a dragabb kupa helyett Krivan Dezsore kolti a bevetelt?"
Én is a Dezsőre szavazok...nem is tudom hova tettem volna egy ekkora kupát tavaly a dragnight 1 helyért. Ezt minden irónia nélkül mondom..
Mellesleg még le is degradálja az eddig 5 éven át osztogatott kupákat, szóval nem hiszem, hogy ezzel kéne kitőrnünk
Zoli, ezt nem ellened írom, az igyekezetedet sokkal jobban lehet elismerés tárgyává tenni, mint a Futaman féle ügyvitelt, de én Őt is kedvelem, szóval senkit nem utálok, de én sem értek egyet a kupával való érvelésnek!
Viktor, ilyet mi is csináltunk a mühelyben, kézi szallagcsiszoló géppel!
Aztán az egyik alkalommal kisiklott az egyik gép, féltávon egy munkapadnak ütközött és összetört...azóta nem rendezünk ilyen bajnokságokat
Zsír, nem szaggatot, és kristály a kép, ilyen minőségű felvételem nem volt még az autóról, tenksz!!!
Frankó lett, csak miért kell sötétben nyomni a döntőket mindig??
Szerintem egy Corvette C6 Z06 slickekkel tudna 11-es időt.
C5ből az LS1-el szinten nem lehetetlen a 11es idő, Zoli, Vipere is hasonló kondival müködhetne.
Szóval ha van pénz van autó is
"Söt, az összes Lamborghini, Ferrari vagy a szívó Porschék is. Együtt a 316-tal!"
Ne beszéljünk már mellé kérem, széria autóval már 1 éve nem lehet dobogóra kerülni.
Ez alól talán kivétel volt a Brabus, ami egy sovány kategóriában néha meg tudta csípni a dobogót.
"Ami viszont a nagyon pozitiv, az a 2007 evi szabalyzat."
Félelmetesen hasonlít az általam tervezett, jól lehurrogott kategória besoroláshoz...
Érdekes, hogy talán pont ez lesz a megfelelő, a hozzáértők akik azzal vádoltak, hogy magamnak akarok kategóriát csinálni, ezek után benyalhatnak
Na ezen infók is azt támasztják alá, hogy nem sok létjogosultsága lenne egy utcai vs épített autó megkülönböztetésnek.
Pl én is meg tudnám oldani, hogy a Barkasszal lábon menjek ki a versenyre, úgy hogy semmi törvénysértést nem követek el, ha a rendőr megállít tovább enged.
Ami ebben visszatart a fölösleges használat és a 12-13 literes tankom
Utobbit lecserélni nem lenne nagy dolog, de nem szánok rá időt.
Mult hét végén én is beindítottam..megállapítottam, hogy még mindig pöcc-röff, azóta nyugodtan alszom...egyszóval készülök a versenyekre vadul
Asszem már valahova be is írtam, hogy 20-nál több(lehet volt 30 is, de nem akarok sokat mondani) 280-as korongot használtam el koppig, úgy hogy amiko a nagy flexre a tárcsa már kicsi volt, akkor áttettem a 125-ösre és azzal vágtam amíg nem maradt belőle egy minidisc méretű kis karika
Valahova félre is tettem őket, de mintha fotót csináltam volna a kupac korongmaradékról.
Az csak mellékesen említem, hogy a kis karosszériás 1 mm-es korongból is elhasználtam több mint 20-at, de az már az építés közben történt, nem a szétvágásnál.
Falco!
Egyenlőre nem tudom hívta e a Gábor, de azt mondtam neki, hogy én is megyek megnézni, szóval várom a jelentkezését.
"mindenkinek egyenlő feltételt teremt aki nem akar egy motoros 20 kg ülést kiszedni "
Ez nem jó érvelés, ugyanis aki nem veszi ki a 20 kilós ülést annak egy másik versenyzőnél 3 kilós beszigetelőszalagozott ülés sem fog kompenzációt jelenteni.
Amúgy nekem mindegy, mert van még egy ugyanolyan ülésem, kettőt vettem annó, ráadásúl van itthon szigetelő szalag is, majd legfeljebb a táskámat rakom rá, nem engedek beülni senkit.
(kamu! Én minden képpen teszek be másik ülést, a lábtér kialakításánál sokat szaroztam, hogy mindkettő beférjen)
Yasec, ilyen jótanácsom nekem is van:
Egy futamot úgy a legegyszerűbb megnyerni, ha már a rajtnál elhúzol kicsit, utána már csak végig tartanod kell távolságot:;
Mert ugye ha léevágod az elejét és megcsinálod csőből, az tuti retorzió, de ha nem vágod ki az egészet hanem otthagyodd a sziluettet mutatóba és úgy építed meg a cső merevítést....áhhh..még jó hogy nekem nincs ilyen problémám, én minden rosszat elkövettem az autón, csak hogy lehető legnagyobb katba kerüljek, innét már nincs min gondolkozni!
Az a baj, hogy én nem tudom visszatenni az üveget, le lett vágva a tetőből 10 centiméter, hogy eltünjön az a buta magas homlokfelület.
Ahogy most olvasom Zolit, ez a merevítős megoldás ez jól hangzik, amúgy is tennék merevítést, félnék hogy behuppan az egész az ölembe
Részemről sok sok dolgot kéne megcsinálni ami javítana a mostani ablak nélküli ejtőernyős ugrásaimon.
A programozást is meg kéne ejteni végre, túl dús a keverék, azért nem müködött a nitro sem.
Ráadásúl az autó most lassabb volt mint a debütáláson, akkor ugyanazzal a pályával ugyanazzal az időmérő rendszerrel 12.7-et ment, utoljára e helyett csak 12.9-et tudott nitro nélkül.
Nitroval a 12.9-et lenyomtam 12.5-re, úgy hogy csak harmadikban ment a nitro
Célvonali már alakul, de az 1/8as idő nem változott
Szóval sokat kell még vacakolni viszont jelen pillanatban 20 ezer Ft-ot is sajnálok a dologra.
Ha már látom a dolgok alakulását akkor nekikezdek, addig semmit nem tervezek.
abban biztos vagyok, hogy nem a Zoli féle Lacházai besorolás lesz Tökölön, tehát semmmiképpen nem lesz összeegyeztethető a két verseny, nem is kell egybe számolni őket.!