En nem vagyok benne biztos, hogy volt teli gumija. Azert olyan felnikre teligumit dobni nem tudom, hogy mennyire jo otlet. En szerintem ugy gondolta, hogy van osszkereke, azt akkor nem kell nyari gumi.
Ilyenkor mi lenne a helyes megoldas egyebkent? Bekormanyozni az arokba? Uresben fekezgetve egyenesen visszagurulni? Vagy esetleg hatramenetbe rakni es ugy visszagurulni?
Ez kesz. 3 auto arokban, de jon a negykerekhajtassal, meg hogy neki van teligumija is, gondolom. http://timeslip.hu/fektav.php Lasd a legalso, teli gumis Megane merest.
Pont a heten olvastam Carlsenrol, meg az elopontokrol az index.hu-n. Erre beirod itt a 2710-et, eloszor jatekpontokra gondoltam, mert tudtam, hogy Carlsen 2800 folott van kicsivel. Kicsit leesett az allam, amikor meglattam, hogy ezek telleg elopontok
a papám kb. ugyanennyi voltam, amikor mondta, hogy sakkozzunk. annyi rémlik, hogy megdobáltam a bábokkal, miután nem hagyta, hogy úgy lépjek, ahogy én akarok....
Volt hat, de nem volt eppen mainsteam tema. Akkoriban hol volt meg a marketing. Aki jo volt, jo volt.
Igazabol a lenyeg az akart lenni, hogy kar, hogy a kommentekbol nem latszik egyertelmuen, hogy hany eves aki irja. Mert egy atlag 12 evessel vitatkozni teljesen ertelmetlen, erre meg emlekszem.
Ha tárcsás alatt a grafit pályásat érted, akkor arra va egyszerűbb megoldás is.
Nekünk is ilyen van Jetroniknál, sőt Motronicnál is.
Nekem nagyon ki volt kopva a pálya. Szétkaptam, megnéztem és látni lehetett, hogy az ellenállások, szektoronként vannak. Misem könnyebb, fél mm-rel eltoltam a pályát a kar tengelyére merőlegesen. Azóta faszán funkcionál.
Igen,örülök ha így látod.
Egy kisebb összefogás eredménye,mely személyes tapasztalatok alapján íródott,spontán, "társadalmi, munkában.
De az is igaz, hogy azért is hoztuk létre a GYIK-ot, hogy ne zaklassanak ugyan azokkal a kérdésekkel napi rendszerességgel bennünket.
Tényleg, esetleg nem lehetne megoldani, hogy elérhetőségeket is fel lehessen tüntetni a profilban! Gyakran látni, hogy szeretnék a másikat elérni és így azért könnyebb, gyorsabb lenne!
"hidegben kotyorászó"- hideg indítási- bemelegedési fázis-ban billegő, ebből a billegésből később egyre nagyobb kopás, végül melegen is kotyogás.
Ez elfúrásból" is adódhat, de olyan is elő fordult már, hogy rendel a paraszt egy gyári használt alap furathoz, és csak 2-3 századdal kisebbet küld, amihez már hónolni kellene pl álltalában még 5századot.Ez elmarad, melegen meghúzza a támasztó felületet, sok esetben nem is a szoknyát, hanem a gyűrűk feletti fejmagasság szakaszát, mert alul kúpolt a dugattyú, és-vagy egyszerűen szűk maradt a furat. De nem szorul meg csak kihordódik egy sávban a dugattyú anyaga, majd viszonylag rövid idő elteltével elkezd fokozatosan kotyorogni.
Szinte minden reggel , első indításkor egyre jobban lehet hallani. Na ezek nem érik meg a 2000km-et sem.
Szerintem egy jó dugattyút úgy lehet csinálni, mind házilag, mind manufakturálisan (kis-közepes külföldi cégekre gondolok), hogy a szoknyát nem illesztjük 3-4századnál nagyobbra, de jóval jobban kúposítunk a nagyobb hőterhelés miatt. A szoknya nem tágul akkorát, mint a koponya.
Nagyon sok " túlillesztésel találkozunk külföldi fórumokon is, nem egyedi az eseted.
úgyhogy csak fenntartással.....
esetleg egy rovat ilyesmikről a powerről több szakmai mellett speer bácsi írása a dugattyúkról :