timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

   felhasználói név
 
 jelszó
 
 
 
 
   
 
A kommentált mérés
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!


 

összesen 11 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 01:31:29 (661
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
A cimlapon alul ott a cim.   antispam1 beigli timeslip potty hu 
Re: Robi-ka (660)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:57:50 (660
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
btw. Jelentkeztem a hétvégi mérésedre. Írnék neked egy mail-t az időpontal kapcsolatban, hova külldhetem? 
Re: Robi-ka (659)
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:54:43 (659
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Enyém is detto így épült, aztán egy szép nyári napon megolvadt 3 dugom...  
Re: ave (658)
 ave
válasz erre előzmények 2007.11.01. 00:20:36 (658
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hat, ugye konkretan DonGTI-nek igy epult az autoja, en erre epitettem a velemenyem.  
Re: Robi-ka (656)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 23:58:43 (656
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Ne vitázzunk, mert egyikünk sem eléggé kompetens az ügyben.

De igen, kb 2x annyiba kerül egy programozhato motorvezérlés, mint egy g60 moci mindenestül, de a g60 gyári computere nem egy életbiztosítás. Azt gondolom Te is elismered, hogy nem tökéletes (turbohoz) egy olyan program ami kompresszorra lett megírva. Az rendben van, hogy át lehet írni, de én nem tudok magyarországon olyan chipest, aki szélessávu lambdával ír vw digifanthoz korrekt programot... 
Re: ave (651)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.31. 19:42:03 (651
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
10-es kompressziora 1 bart egy nem eppen modern motorra, hat nem hiszem!

Egyebkent nem ertek hozza, de egy programozhato motorvezerles nem pont 2x olyan draga, mint egy G60 motor komplett vezerlessel?  
 
Re: Robi-ka (650)
válasz erre előzmények 2007.10.31. 18:58:13 (650
Felhasználói profil
12.56 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Én meg merném próbálni szívó belsővel egy normális vezérlés melett (pl vems) a 0.6ot simán, de akár 1 bart is. Úgy emléxem 10 körüli a kompresszio gyárilag.
De g60 dugokkal/hajtokarokkal, dugohűtés nélkül is simán 200 le felett kéne bírnia, természetesen megint csak jol megírt programmal. Úgy gondolom, h ezeket a mocikat nem a 0.6 bar öli meg, hanem a nem megfelelő keverék/gyújtás. 
Re: ave (649)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.31. 16:50:43 (649
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Nem tudom milyen a kompresszioviszonya a sima motornak, de 0.6 bar egy bontatlan szivomotornak sok lesz.
0.3-0.4 az lehet.  Inkabb szerezz egy G60 motort, az bir siman 1 bart is, 200+ loero siman. 
Re: FerrG (641)
válasz erre előzmények 2007.10.29. 21:45:12 (641
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszike!Nemtudnál segíteni nekem egy kicsit?Van egy golf2 gti 8v (nem g60,PB motorkódú) és turbósítani szeretném!Csak nemtudom,h bírná-e a terhelést a motor,mert sok ember azt mondja,h bíra,de az autoszerelő haverom meg aztmondta,h a elfog olvadni a dugóm!0,6Bar nyomáson üzemeltetném a turbot és kb 160le lenne így az auto!Szerinted elbírná ezt a terhelést?
Előre is köszi 
Re: ave (640)
 ave
válasz erre előzmények 2007.10.28. 23:30:15 (640
Felhasználói profil
12.88 @ 175
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Hi,

Veletlenul kepben vagyok, mivel jo baratam autoja volt.
Ez a G laderes motor (g60), G lader helyett turboval.  A motor ugy emlekszem elegge gyari volt. 
Re: FerrG (639)
válasz erre 2007.10.28. 22:00:06 (639
VW Golf GTI 1.8 8v turbo     9.97 @ 128    (2002.06.23.)
0 rollout
1/8 ET:   9.97 @ 128
1/4 ET:   15.04 @ 157
0-100 km/h:   7.31
80-120 km/h:   3.89
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Helló!
Ez egy sima golf2 gti 8v?Miket cseréltél ki,h bírja a motor a megterhelést? 

összesen 11 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!