timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Mérés kommentek

Ez a téma a fórumon keresztül csak olvasható!
Új kommentárt csak konkrét méréshez vagy videóhoz lehet fűzni, annak az oldalán.
Válaszolni azonban bármely korábbi kommentárra tudsz innen is!


 

összesen 12 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
 DCS
válasz erre 2008.11.13. 14:06:57 (1781
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Alfa Romeo GTV6 (fastcar)     9.35 @ 135    (2008.10.11.)
0 rollout
1/8 ET:   9.35 @ 135
1/4 ET:   14.15 @ 167
0-100 km/h:   6.06
80-120 km/h:   3.42
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Gratula.., végre egy jó olasz autó!!! 
 DCS
válasz erre előzmények 2008.10.20. 15:55:01 (1484
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Audi S2 (RT)     7.23 @ 164    (2008.10.19.)
0 rollout
1/8 ET:   7.23 @ 164
1/4 ET:   11.03 @ 213
0-100 km/h:   3.03
80-120 km/h:   1.72
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Először is gratulálok,nagyon szép eredmény!!

Másodszor ,aki egy turbo max teljesítményét megadja lóerőben az nem semmi......,milyen A/R értékkel,vagy milyen Trim-mel,mert szerintem inkább ettől függ ,mint attól ,hogy GT3076. ! Ebből sok fajta van! 
Re: RT_ (1480)
 DCS
válasz erre előzmények 2008.10.09. 09:08:04 (1366
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szia Ave

Szeretném ,ha 23-án mérnél 3 autónkat!

A fekete 155 Q4-et,ami ismét erősödött,a Fapuma evóját mégegyszer és a feleségem BMW-jét! Előre is köszi..,majd még egyeztetünk!
Csao Csaba 
Re: DCS (1365)
 DCS
válasz erre előzmények 2008.10.09. 09:02:17 (1365
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Az autóban külső wastegate van ,amivel tized pontosan lehet állítani a nyomást ..,ezért is olyan egyenletes a teljesítmény görbe..,stabil 1.4 a turbonyomás! :-) 
Re: tRebroN (1358)
 DCS
válasz erre előzmények 2008.10.08. 14:11:22 (1348
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Tehát ,amikor elkészült az autó ,akkor mondtam Fapumának ,hogy olyan 7,6 és 11.6 körüli időt kell tudnia.....,
    ehelyett először ment 13.2-öt...,ok,mert akkor még gyári kupplung volt benne és nehezen tudott váltani...,megcsináltuk!!

   Utána sikerült egy 12.95...de akkor meg szerinte a 3.fokozat volt rossz ,amit pszihológiával gyógyítottam.....:-))

   Végül sikerült mennie egy 12.4-et """kávézva"""  a váltásoknál....,nem rossz ,de ha összeszedi magát - tudom ,hogy képes rá- , akkor sima 11 közepe!

  Az evo motor gyári belsővel maximum 480 lovat tud szerintem ,ez  egy 11.5-re elég,többre nem!!

De majd fejlesztünk a Télen!! :-))) 
Re: NISSAN (1346)
 DCS
válasz erre előzmények 2008.10.08. 09:50:37 (1337
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
ezt próbáltam én is elmagyarázni......:-))))))))))) 
Re: RT_ (1336)
 DCS
válasz erre 2008.10.08. 09:41:26 (1335
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)     8.47 @ 145    (2008.09.27.)
0 rollout
1/8 ET:   8.47 @ 145
1/4 ET:   12.91 @ 181
0-100 km/h:   4.60
80-120 km/h:   3.10
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Amit mondtam az úgy van..., az autó stabilan tudta a 420 lovat ...,szinte minden sebességben,3. és 4.-ben pedig 440 felett. Szerintem ez nagyon jó egy gyári motor belsőtől!
A sofőr pedig még ráér tanulni...,Nem kellene betiltatni minden váltás előtt és verseny előtt kellene kávézni nem váltások között! Amúgy a többi tuti!
Remélem Fapuma a Hringen megfogadod ezeket a dolgokat és ismét fejlődsz ,mint eddig és sikerül egy hibátlan futamon menned egy 7.5 körüli időt,mert ennyit tud az autód! :-))) Üdv Csaba 
 DCS
válasz erre előzmények 2007.01.15. 10:09:57 (90
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Szerintem nyáron egyszer felöltöztetem egy teljes műanyag öltözetbe és kipróbáljuk...,engem is érdekel az eredmény...! 
Re: Robi-ka (73)
 DCS
válasz erre előzmények 2007.01.15. 10:04:42 (89
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Ez a valószínű :-)) 
Re: Spoon (74)
 DCS
válasz erre előzmények 2007.01.11. 22:17:07 (65
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Csao
igen jól látod..,köszi...:-) 
Re: Spoon (64)
 DCS
válasz erre előzmények 2007.01.11. 21:29:54 (63
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Köszönöm a bizalmat ,ez kedves Tőled!! 
Re: EclipseGST (57)
 DCS
válasz erre 2007.01.11. 21:28:40 (62
Felhasználói profil
11.07 @ 211
Lancia Delta HF Integrale (DCS)     7.68 @ 155    (2005.11.04.)
0 rollout
1/8 ET:   7.68 @ 155
1/4 ET:   -
0-100 km/h:   3.52
80-120 km/h:   1.46
A mérés részletesen...
Fórum nézet szűkítése erre a mérésre!
Sziasztok
Ez a mérés 0 fok körüli hőmérsékleten történt és harmadikban lefagyott a nitro....Tehát harmadikban csak a benzin ömlött az autóba nitro nélkül ezért lett a váltás után ilyen rossz! De ajánlom mindenki figyelmébe a 80-120 -ig mért időt!!!!!
Csaba
Ave Köszönöm!! 

összesen 12 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!