timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Audi S2 (RT)
2008. október 19.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: RT talán megelégelte, hogy csak közelíti a 10 mp-s negyedmérföldet és rádobatott még +100 lóerőt a kerekekre. A megnövelt, immár 2.5 literes hengerűrtalom, illetve egy nagyobb turbó adja a ménest. A múltkori méréshez képest picit szolidabb rajt, de még mindig 1.1g felett. Kettesben pedig sokkal jobb, mint augusztusban, a 0-100 km/h idő 2 tizedet javult, pedig egyesben 60-ig 1 tizeddel lassabb volt! Hármasban nagyjából ugyanazt produkálta, mint nyáron, de csak azért mert megint fennakadt a lefújószelep. Némi pedálozással probálta kiszabadítani, de csak nem sikerült. Négyesbe váltás után viszont bezárt a szelep és hát "megindult" az autó. Ehh, megint kell az a fránya 1000 lóerős skála. 11.03 rollout nélkül, szóval még egy ilyen futamban is 10.7 körül menne versenypályán.fotó 1  _2_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.10.21. 18:16:53 (1513
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Hát basszus nem egyszerű bakker! Gratula! Mikor viszel egy kört? :-D

Bunkernek meg ezek után jól kiöntöm a WG-jét valami ólommal. :-) 
Re: (1477)

válasz erre 2008.10.21. 00:26:27 (1506
Felhasználói profil
13.58 @ 164
Fasz kivan ezzel a sok gyors audival nem is értem......De egy biztos qrva gyorsak,én ültem is benne egy kibaszott rakéta.....Grat!
Ja és csak 30/76 ez ami nagyon jó benne....
 

válasz erre előzmények 2008.10.20. 23:25:49 (1505
Felhasználói profil
12.35 @ 189
Aronmatic turbója (GT30/76) van az enyémen, ami az ő 2.6-os mociján volt még a zöldben.
Eredetileg a 2.2-höz rendeltük a turbót, csak közben kiderült, hogy eléggé kopott a motor így lett belőle 2.6, hamár fúrni is kellett belement a stroker és átvettem tőle a nagyobb turbót.
Szerintem tavaszig marad ilyen lájtos 1.6-os nyomáson, bőven elég, ebben a hidegben így is szétkaparja magát.:-) 
Re: (1477)

válasz erre 2008.10.20. 22:41:23 (1504
Felhasználói profil
13.20 @ 166
Egyhamar nem fogunk egymással versenyezni, úgy látom!
Grats amúgy, begyorsultál rendesen! 

válasz erre előzmények 2008.10.20. 21:08:21 (1503
Felhasználói profil
9.34 @ 242
Akkor ird meg garretéknek, hogy nem semmik  
Re: (1484)

válasz erre 2008.10.20. 20:40:54 (1502
Felhasználói profil
12.17 @ 204
gratula hozzá ütös a gép. 

válasz erre 2008.10.20. 20:32:30 (1501
Felhasználói profil
11.85 @ 188
Ez bazi gyors.
Grat! 

válasz erre előzmények 2008.10.20. 20:19:13 (1500
Felhasználói profil
9.78 @ 238
és tűzálló is 
Re: (1498)

válasz erre előzmények 2008.10.20. 20:13:59 (1499
Felhasználói profil
9.34 @ 242
Láttam már ,ilyet 
Re: (1498)





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!