timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Mitsubishi EVO VIII (Fapuma8)
Kiskunlacháza, 2008. szeptember 27.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Még gyári forgórésszel, de már pöckölt technikával*, nagyobb turbóval futotta ezt az eredményt.
A hivatalos mérés 12.516 @ 178 km/h volt, ez alapján úgy tűnik nagyon mélyen állt a rajtgéppe, alig 8" rollout esetén jönnek ki a fotocellához közeli eredmények a log szerint.
0 rollout beállítás mellett jól látható, hogy nagyon óvatosan guritotta meg az autót, és csak utána engedte rá a nyomatékot a hajtásra, majd innen is szép finoman kúszott fel a gyorsulás. Egész szép csúcsokat ért el, igaz nem tudom az semi-slick Matador gumikon ment-e, vagy sima utcaival.
Mindhárom váltás előtt láthatóan megkongatta egy kicsit a limitert. Ennyire nem érdemes elhúzni a fokozatokat, a hosszú váltásokkal tizedek úsznak el.
A teljesítménygörbe magassága és jellege is igen szép. Ahhoz képest, hogy teljesen kihasználta a használható fordulatszám tartományt, nem konyul jelentősen.
* Az autóról és pilótájáról bővebben a fapuma8.com oldalon olvashattok.
fotó 1  _2_

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!