timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 34 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.09.20. 20:59:56 (66954
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Hello Ave,
Javítsd ki légyszi a nevem utsó versenyen!
Kösz! Kacsint  
Re: ave (66947)
válasz erre előzmények 2010.09.01. 19:53:47 (66113
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Miért? mit megy? 
Re: sh adam (66112)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 22:19:49 (65956
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Ha nincs elnehezítve a gép és tudsz egy jó rajtot fogni, 17,9 meglehet, de ehhez gyorsan kell váltani és nem sajnálni a gépet. Én anno 8v-vel 18.2-t mentem valami 117-el, de azon nagy felni volt, zenével, anyám kínjával és én is dagadt vagyok és még akkor a tudás se volt meg ... Széles vigyor  
Re: dani1121 (65951)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 16:13:18 (65910
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Hát pedig többe és még menni se fog úgy mint egy gyári GTi. 
Re: MarcoR5 (65906)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 16:12:35 (65909
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Le van írva minden a http://ssgti.uw.hu oldalon, ha megtartod a motorszámot, akkor túlméretes dugó+gyűrű, főtengely k.+új csapágyak = gépmunka+alkatrész(gyári)+motor ki+be >200, de 250 is meglehet. Máshogy nem lehet motorszám megtartással mert szar lesz ... 
Re: dani1121 (65904)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 15:59:15 (65901
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Ennyit nem kipakolt és nem reszelt 8v-vel sose fogsz menni, minden pénzt amit erre(8v motor) költenél, tedd el a "GTi alapba" ... 
Re: dani1121 (65898)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 15:54:29 (65896
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Akkor vegyél egy GTi Suzukit! Széles vigyor  
Re: GodRat (65891)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 15:52:38 (65894
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Jó könnyű lehet ...
 
Re: dani1121 (65877)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 14:13:16 (65874
Felhasználói profil
15.24 @ 145
ÉS 15.0 biztos? nem 16.0? Szemforgató
Mert én láttam már ilyen D14 karbis D14A1-et, rendesen megtuningolva is 16 elejét ment, 1-be jót lép, de kettőbe már halovány.

 
Re: dani1121 (65861)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 10:37:20 (65856
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Milyen gyári motoros, nem VTI Hondával val megy valaki 15.0-t? 
Re: balu (65851)
válasz erre előzmények 2010.07.26. 22:21:34 (64419
Felhasználói profil
15.24 @ 145
És akkor még a csalós zsigulik-ról szó sem esett ...
Érdekes, hogy van akinek volt pofája benevezni 1500be, mikor kint van az CS oldalán hogy 1600. (vagy 1800, de leginkább kitudja ccm) ...
 
Re: GTi-R (64418)
válasz erre előzmények 2010.07.26. 20:49:41 (64413
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Jah, viszaolvasva megkaptam a választ! Szemforgató  
Re: buxy (64412)
válasz erre előzmények 2010.07.26. 20:48:19 (64412
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Az nagyon jó, hogy arra hivatkoztak, mert a másolt szövegbe pont az van ,hogy az 1000 ccm alatti feltöltött A2...

Grat a 15.3- hoz, kipakolva mentél ennyit, ugye? 
Re: dani1121 (64409)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 23:06:58 (63320
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Jah bocs, láttam már valaki ezt felvetette és meg is kapta a megnyugtató választ, bocs .. Pironkodik  
Re: buxy (63319)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 22:37:33 (63319
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Ezt én is sajnáltam(nem jó reakcióidőket), ezért mentem nap végére inkább ragacsról, de onnan nekem nem jó.
Nem lehetne úgy megcsinálni, hogy be lehessen állni a sima betonra visszatolatás nélkül, élesen lekanyarodva?
Előző versenyen ez működött, de most sajna nem, pedig jó lenne!
Kiscit kéne csak hátrébb tenni "a vasat" Szemforgató  
Re: Fapuma8 (63193)
válasz erre előzmények 2010.04.27. 19:07:27 (61905
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Nem ez a trabi volt, az 1.4 16v Polo HF-el ment /elektromos befecsivel/ Trabi vagy Wartburg blokkon, legjobb ideje 15.6. A rendszám se egyezik meg. 
Re: szilvi5 (61888)
válasz erre előzmények 2010.03.29. 17:05:57 (61012
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Nem utóíze, hanem elsózott íze volt szerintem...
Amcsi hot-dog-ot mi is hiányoltuk...nem lesz? Szemforgató  
Re: Belfegor (61001)
válasz erre előzmények 2009.11.02. 19:06:33 (56989
Felhasználói profil
15.24 @ 145
"Dircsiszürcsire" van pénz, de gumira nincs ... jellemző... Zokog  
Re: kircipeti (56986)
válasz erre előzmények 2009.10.18. 22:14:52 (56438
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Én is igy gondolom, ettöl függetlenül egyszer már volt probléma és ezért szeretném ezt a szezon előtt tisztázni, hogy ebből a jövő év során ne lehessen probléma. Kacsint

Poker versenybe én is benne vagyok ilyen feltételekkel Mosolyog , HUPT döntő után után benne vagyok, ha hamar kiperegnék! Cool

 
Re: carlosracing (56420)
válasz erre előzmények 2009.10.18. 10:45:55 (56349
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Hali!
Én a GTi-sítés, mint tuningról kérdeznék Suzuki esetén.
Eddig engedtek nevezni engem, de volt már belőle gond, meg "nem igazán akartak", ezért szeretném tisztázni:
Tehát ha a motorkód egyezik a forgalmival, akkor mehetek e streetben? Attól függetlenül, hogy GTi hengerfej van rajta, és ez maga a tuning.
Csak mert van olyan integra, ami nem az eredeti, hanem a GSR hengerfejjel megy, tehát ez is ugyanaz a kategória szerintem, csak ott fel se tünik.
Nyilván akinél nem egyezik a motorkód, de még a hengerek száma sem, ott világos, hogy nem mehet.
De pl. Sedan kasztniba ugyan nem volt GTi motor így nem engedték nevezni egyik ismerősöm, pedig ott is egyezett a motorkód és a hengerfejcsere volt maga a tuning.
Szerintem erről jó lenne egyértelműen állást foglalni, mert a ketegória változás miatt elképzelhető, hogy lesz/lenne jópár Swift GTi versenyeken!
 
Re: oioio-1 (56347)
válasz erre előzmények 2009.09.01. 16:21:00 (52204
Felhasználói profil
15.24 @ 145
És a juniusi tököli verseny? az felkerül?  
Re: ave (52201)
válasz erre előzmények 2009.09.01. 00:16:19 (52161
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Ez igy van, nyiregyi kliens nem ő volt, az kék színű volt!
Akkor valóban összekevertem a két bordó zsigulit, de már 3-ból kettő tuti csal ... Dühös
szép arány ... 
Re: 2105S (52130)
válasz erre előzmények 2009.08.30. 16:01:40 (52039
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Igy van, én óvtam ki, mert az CS oldalán is 1.6 volt irva, akkor mit nevez 1.5 kategóriába?
Legutóbb már 1800-as Lada nevezett 1500-ig kategóriába egy kisebb versenyen, aztán következő versenyen mikor megkérdezték tőle Nyiregyen, már 1.8 volt ... De igy is elvertem Nyelvet ölt ...
Nekem van több Ladás ismersöm, egyik sem költ több százezret(milliüót), variálnak blokkal-főtengellyel és hirtelen ott a 2000 cmm, aztán forgalmiba 1.3 szijas motor figyel és neveznek össze-vissza, mert a legjobban képzett gépátvevő se tudja megmondani, hogy az adott motor lökettérfogata mekkora ránézésre, se motorkód alapján, főleg hogy a legtöbbe még az sincs.
Tisztelet a kivételnek, nagyon sok Ladás csal a ccm-el és a végén még ők vannak felháborodva, mikor a saját magukat hülyesége maitt buknak le ...
Ez a zsiguli is biztos nem 1.6-os!!!
 
Re: ozoli (52028)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 00:33:54 (25212
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Kell hozzá jó ismerös is, akkor sok minden megoldható, 1.0 Suzuki motor is legális a Trabantban. Széles vigyor
Én csak a "hivatalos" változat egy lehetőségét irtam le. 
Re: ave (25210)
válasz erre előzmények 2008.06.16. 00:22:47 (25208
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Rosszul tudtad.
Civicnél van ilyen, ott a K20 motorral nem 200, hanem 220 paci a JDM verzió.

Hogy lehetne legális ittthon egy home turbo project??? Csak ugy, ha hivatalosan olyan kasztniba raknak egy turbós motort, amit amugyis raktak turbós motort, ehhez be kell rakni a fékeket, mindent, akkor legalis, de akkora tortúrát ... 
Re: NISSAN (25203)
válasz erre előzmények 2008.03.30. 23:10:06 (20722
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Biztos nyerő lenne, ha lenne olyan szinvonalas, mint eddig! 
Re: ave (20716)
válasz erre előzmények 2007.02.26. 22:12:14 (1592
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Én is bruttó időre szavazok!
Hogy ott is legyen verseny  
Re: ave (1530)
válasz erre előzmények 2007.02.23. 19:20:01 (1326
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Nyilván fog is  
Re: Falco (1321)
válasz erre előzmények 2007.02.23. 18:55:56 (1319
Felhasználói profil
15.24 @ 145
" 1/4-en nem félnék az Integráktól "

Erre irtad, hogy 1/8-on jól rajtolnak ...
Én viszont ezt forditva látom, szerintem nehéz egy Intivel jól rajtolni ...
Holnap minden kiderül, én csak azt irtam, holnap jön egy akitöl tarthatsz.
(akár még 1/4-en is, ha annyi lenne a táv ) is!  
Re: Crybaby (1318)
válasz erre előzmények 2007.02.23. 18:43:56 (1317
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Azért lesz holnap kint erös Integra, akitől tarthatsz, ebben biztos lehetsz ...
csak arra fel irtam, hogy láttam, lentebb irtad, hogy .... 
Re: Crybaby (1316)
válasz erre előzmények 2007.02.23. 18:38:34 (1315
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Ez igy van, én pl. örültem volna ennek a kategóriának(bár szerintem szinte lehetetlen olyan szabályzatot irni az "utcai" autó fogalmára, ami alól ne lehetne valamilyen mértékben kibúvót találni.
DE jó ötlet lenne, ha a köcsög seggrakétások helyett, egy napon lenne széria(( és közeli)) autó és épitett drag autó verseny. Mindkét osztályba, elkülönitett kategóriába. Időből kifutná(egész nap) sok embert vonzana és több boldogabb ember lenne, aki kimegy gyári autóval versenyezni, amin egy nagyon light tuningot engedett(pl. rendszer, .. többi a szabályhozók dolga)
Én szerintem ez egy járható út lenne, főleg ha széria autóknál lenne 1000, 1000-1400, 1400-1600, 1600-2000, 2000-2500, 2500 fölötti kategóra.  Ezek az autók a leggyakoribbak és ez szerintem sok bevételhez és sok látogatóhoz vezetne.
Drag autóknál pedig az eddigi katok.
Igy aki kimegy versenyezni saját széria autóval, letudja a döntöt, utána pedig kiül a "nagyokat" nézni ..
Szerintem ez egy járható út lenne, mert nem mindenki akarja gatáyra szétvágni az autót, hátul 155 gumival dzsalni az autópályán, mondjuk Miskolcról, és nincs kedve egy utánfutónyi alkatrészt cipelni, hogy ott a versenyen kidobája a reptér közepére a verseny közben nélkülözhető alkatrészeket!

NAgyon sajnálom, hogy mégse ilyen szabály lesz hétvégén, pedig kezdtem örülni!  
Re: etitech (1288)
válasz erre előzmények 2007.02.14. 18:07:44 (1051
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Ez csak a megtévesztés!  
Re: etitech (1044)
válasz erre előzmények 2007.02.14. 13:41:06 (1043
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Ahhoz nekem is lesz 1-2 szavam!  
Re: etitech (1040)
válasz erre előzmények 2007.02.03. 14:13:35 (916
Felhasználói profil
15.24 @ 145
Mutasd is!  
Re: POS (915)

összesen 34 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!