Ha nincs elnehezítve a gép és tudsz egy jó rajtot fogni, 17,9 meglehet, de ehhez gyorsan kell váltani és nem sajnálni a gépet. Én anno 8v-vel 18.2-t mentem valami 117-el, de azon nagy felni volt, zenével, anyám kínjával és én is dagadt vagyok és még akkor a tudás se volt meg ...
Le van írva minden a http://ssgti.uw.hu oldalon, ha megtartod a motorszámot, akkor túlméretes dugó+gyűrű, főtengely k.+új csapágyak = gépmunka+alkatrész(gyári)+motor ki+be >200, de 250 is meglehet. Máshogy nem lehet motorszám megtartással mert szar lesz ...
ÉS 15.0 biztos? nem 16.0?
Mert én láttam már ilyen D14 karbis D14A1-et, rendesen megtuningolva is 16 elejét ment, 1-be jót lép, de kettőbe már halovány.
És akkor még a csalós zsigulik-ról szó sem esett ...
Érdekes, hogy van akinek volt pofája benevezni 1500be, mikor kint van az CS oldalán hogy 1600. (vagy 1800, de leginkább kitudja ccm) ...
Ezt én is sajnáltam(nem jó reakcióidőket), ezért mentem nap végére inkább ragacsról, de onnan nekem nem jó.
Nem lehetne úgy megcsinálni, hogy be lehessen állni a sima betonra visszatolatás nélkül, élesen lekanyarodva?
Előző versenyen ez működött, de most sajna nem, pedig jó lenne!
Kiscit kéne csak hátrébb tenni "a vasat"
Én is igy gondolom, ettöl függetlenül egyszer már volt probléma és ezért szeretném ezt a szezon előtt tisztázni, hogy ebből a jövő év során ne lehessen probléma.
Poker versenybe én is benne vagyok ilyen feltételekkel , HUPT döntő után után benne vagyok, ha hamar kiperegnék!
Hali!
Én a GTi-sítés, mint tuningról kérdeznék Suzuki esetén.
Eddig engedtek nevezni engem, de volt már belőle gond, meg "nem igazán akartak", ezért szeretném tisztázni:
Tehát ha a motorkód egyezik a forgalmival, akkor mehetek e streetben? Attól függetlenül, hogy GTi hengerfej van rajta, és ez maga a tuning.
Csak mert van olyan integra, ami nem az eredeti, hanem a GSR hengerfejjel megy, tehát ez is ugyanaz a kategória szerintem, csak ott fel se tünik.
Nyilván akinél nem egyezik a motorkód, de még a hengerek száma sem, ott világos, hogy nem mehet.
De pl. Sedan kasztniba ugyan nem volt GTi motor így nem engedték nevezni egyik ismerősöm, pedig ott is egyezett a motorkód és a hengerfejcsere volt maga a tuning.
Szerintem erről jó lenne egyértelműen állást foglalni, mert a ketegória változás miatt elképzelhető, hogy lesz/lenne jópár Swift GTi versenyeken!
Ez igy van, nyiregyi kliens nem ő volt, az kék színű volt!
Akkor valóban összekevertem a két bordó zsigulit, de már 3-ból kettő tuti csal ...
szép arány ...
Igy van, én óvtam ki, mert az CS oldalán is 1.6 volt irva, akkor mit nevez 1.5 kategóriába?
Legutóbb már 1800-as Lada nevezett 1500-ig kategóriába egy kisebb versenyen, aztán következő versenyen mikor megkérdezték tőle Nyiregyen, már 1.8 volt ... De igy is elvertem ...
Nekem van több Ladás ismersöm, egyik sem költ több százezret(milliüót), variálnak blokkal-főtengellyel és hirtelen ott a 2000 cmm, aztán forgalmiba 1.3 szijas motor figyel és neveznek össze-vissza, mert a legjobban képzett gépátvevő se tudja megmondani, hogy az adott motor lökettérfogata mekkora ránézésre, se motorkód alapján, főleg hogy a legtöbbe még az sincs.
Tisztelet a kivételnek, nagyon sok Ladás csal a ccm-el és a végén még ők vannak felháborodva, mikor a saját magukat hülyesége maitt buknak le ...
Ez a zsiguli is biztos nem 1.6-os!!!
Kell hozzá jó ismerös is, akkor sok minden megoldható, 1.0 Suzuki motor is legális a Trabantban.
Én csak a "hivatalos" változat egy lehetőségét irtam le.
Rosszul tudtad.
Civicnél van ilyen, ott a K20 motorral nem 200, hanem 220 paci a JDM verzió.
Hogy lehetne legális ittthon egy home turbo project??? Csak ugy, ha hivatalosan olyan kasztniba raknak egy turbós motort, amit amugyis raktak turbós motort, ehhez be kell rakni a fékeket, mindent, akkor legalis, de akkora tortúrát ...
Erre irtad, hogy 1/8-on jól rajtolnak ...
Én viszont ezt forditva látom, szerintem nehéz egy Intivel jól rajtolni ...
Holnap minden kiderül, én csak azt irtam, holnap jön egy akitöl tarthatsz.
(akár még 1/4-en is, ha annyi lenne a táv ) is!
Ez igy van, én pl. örültem volna ennek a kategóriának(bár szerintem szinte lehetetlen olyan szabályzatot irni az "utcai" autó fogalmára, ami alól ne lehetne valamilyen mértékben kibúvót találni.
DE jó ötlet lenne, ha a köcsög seggrakétások helyett, egy napon lenne széria(( és közeli)) autó és épitett drag autó verseny. Mindkét osztályba, elkülönitett kategóriába. Időből kifutná(egész nap) sok embert vonzana és több boldogabb ember lenne, aki kimegy gyári autóval versenyezni, amin egy nagyon light tuningot engedett(pl. rendszer, .. többi a szabályhozók dolga)
Én szerintem ez egy járható út lenne, főleg ha széria autóknál lenne 1000, 1000-1400, 1400-1600, 1600-2000, 2000-2500, 2500 fölötti kategóra. Ezek az autók a leggyakoribbak és ez szerintem sok bevételhez és sok látogatóhoz vezetne.
Drag autóknál pedig az eddigi katok.
Igy aki kimegy versenyezni saját széria autóval, letudja a döntöt, utána pedig kiül a "nagyokat" nézni ..
Szerintem ez egy járható út lenne, mert nem mindenki akarja gatáyra szétvágni az autót, hátul 155 gumival dzsalni az autópályán, mondjuk Miskolcról, és nincs kedve egy utánfutónyi alkatrészt cipelni, hogy ott a versenyen kidobája a reptér közepére a verseny közben nélkülözhető alkatrészeket!
NAgyon sajnálom, hogy mégse ilyen szabály lesz hétvégén, pedig kezdtem örülni!
Javítsd ki légyszi a nevem utsó versenyen!
Kösz!