Akivel én eddig beszéltem,ők is ezt preferálták. Nevezzük amatőrnek street helyett és ne kelljen a motort bepapírozni.Remélhetőleg így a tesztbe szorult emberek beférnek valamelyik amatőr katba. Ha meg van verseny,nem csak az idő ellen megy,érez majd motivációt feljeszteni,ill kijönni a következő versenyre is.
Nagy igazság,hogy ezeket a lábon közlekedő utcai autókat nem lehet pro-ba kényszeríteni,az egész más kategória mind teljesítmény/időben,mind pénzben.
Technikai sport,aki stock autóval szeretne első lenni,az nézzen valami kupasorozatot,dragban nehéz változtatás nélkül valamit elérni,hacsak nem valami szuperautóról van szó.
Kik maradtak 2005 óta? Én speciel pont akkor kezdtem a Rábán
Anno ezt én is feldobtam,de el lett utasítva 1mp alatt. Pedig nem hiszem,hogy van elég versenyző,amikor sok az üres kategória. A régi szabály,hogy ccm és feltöltés volt a fontos,sokkal rugalmasabb volt.Szerintem mindenki ismer 1-2 autót,ami ezen szabály miatt nem jár ki,max egy évben egyszer tesztben.
Trencsénben még nevezni se volt egyszerű,csak szlovák nyelvű nevezési lap volt,amikor mi odaértünk,semmilyen nyelven nem voltak hajlandóak kommunikálni (magyar,német,angol,új-szuahéli).
Arra van a teszt. Vagy ha csak menni akar egyet,mert szerzett kölcsön slicket,akkor kiveszi,mutatja hogy teszt futam,kap timeslipet de nem kerül be az idők közé,ez eddig működött szépen.
Persze,világos,de benne van a szabályzatban,mi az ami kell bele. Pótkerék nem kell,szerszámos láda se. Ha meg kiveszi valaki az ülést,az elég egyértelmű,szólni kell,stage-ben benéz az ember,még akkor is ha sötétített.Hiányzik az ülés,és nem jelzi,h teszt,akkor mehet vissza a boxba. Következő próbálkozásnál meg haza.
Kvali futamok száma limitált: Ezt lehet tudni,kb mennyi lehetőség van? Illetve aki nyitásra ott van,az mehet többször is? Gondolok itt arra,hogy korán odaérünk,megyünk 3 teszt futamot amikor pár autó pörög csak körbe,utána egész nap csak nézhetjük,hiába javul a pálya?
Világos. Eddig ugye az volt,h pro-nak éves licenc is drágább,ill enm tudom a biztosítás részét a dolognak.A piros szám meg a boxhasználathoz volt,ha jól tudom.
Nem bírod befejezni? Ha jól emlékszem,te kezdted el ezt az egész időalapú szart,azzal az indokkal,hogy nem tudod megverni az ellenfeled. Magyarul nem nyersz elégszer. Jövőre kupa se lesz,szóval nem leszek kupagyűjtő.
Komolyan mondom,tiszta óvóda egy régi versenyzőtől.
Most gyorsan ránéztem a szept 7-i versenyre,s8-at leszámítva egyetlen verersenyző ment 12 alatt,Kis Zoli a mitsuval. S8nál meg miért űridő a 11.x? Ott minden adott,hogy gyors street autó lehessen.
Épp ez az,mégjobban kiütközne rwd fwd jözti különbség. Miért cél az nekem,hogy mindenféle profi vassal próbáljam felvenni a versenyt? Egész évben ezen aggódtam,hogy ne basztassák a katokat már megint,mert akkor hiába építettem.
Lehet sokan úgy vannak vele,felesleges streetbe komoly gépet építeni,mert mire elkészül,borul a rendszer. Semmi biztos pont nincs,évről évre van kisebb nagyobb változtatás.A mostani katok talán 2-3 évesek max.
Szerintem kár erőltetni ezt a 201m-t meg a ringet. Kicsi hely,rossz tapadás,201m meg kb semmire sem elég.
Most épp elfértünk,mert volt vagy 20-30 autó,nem 150 versenyző mint kkl-en.
Ha nekünk kellene választani,a versenyek 80%-a kkl-en lenne, max 1-2 kihelyezett 402m-es futammal. Ezt nem azért mondom,mert nekem közel van (350km oda vissza),hanem mert jelenleg annak a pályának a legjobbak az adottságai hely,tapadás,stb vonzatában.
Kevés as8 döntőre? Tesztben mitől jobb? Ott még annyi esély sincs bekerülni,mint as8-ban egy trabanttal.Inkább mentél volna as8-ban,simán nyert itt már esélytelennek tűnő autó is. Műszaki hiba vagy egyéb bárkivel lehet,pl beugrik,akkor egy 8-ast is elvertél.
Fel kellene keresni azokat,akik tesztbe mentek,és megtudni,miért nem férnek be streetbe vagy pro-ba. A cél az lenne,hogy teszt megszűnne,az a 60-70 versenyző meg töltené fel a katokat.
Jövőre 11.x-et tervezek menni,ha bekerülök emiatt AP3-ba (2100 ccm alatt awd/rwd)kb abba is hagyhatom a sportot.
Gondolom nem kell ecsetelni egy 1.6 8v RWD és 2.0 16V AWD közötti fejlesztési potenciál különbségeket.
Kvázi ugyanennyi pénz lett volna építeni bele egy 2.0 16v motort,de én streetben akartam versenyezni,mert oda való az autó,trélerezni se lehetőségem,se pénzem nincs.Most már nem fogok másik motort építeni,ez 100%.