timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 19 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2012.07.10. 11:29:58 (2240
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Európa leggyorsabb FWD autója még mindig a svéd Nissan Cherry?
Ment már jobbat, mint a tavalyi 8,99@259? 
Re: szabyk RST (2239)
válasz erre 2012.07.10. 09:16:26 (2238
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Az Astra folyamatosan gyorsul, szépen lassan tapogatóznak előre, szerintem rövidesen 9 alatt lesznek vele.
Nem ismerek részletes infókat, de szerintem még nem teljes teljesítménnyel mennek, mert akkor tényleg gyorsabbnak kellene lennie a végén.
Szeptemberben kint leszek Bitburgban, mint néző, remélem jó idő lesz és ott lesznek ők is. Mosolyog  
válasz erre 2012.07.09. 08:32:17 (2233
Felhasználói profil
12.06 @ 188
A németek egész jól meglendültek... Hö?
Bitburgban két komoly eredmény is született a hétvégén.

Stephan Klasen, egy Astra H 2,2 turbóval : 9,361@251,46
16Vampir, egy Golf 2 16VT 4motion-al : 8,657@266,25 
válasz erre előzmények 2010.11.01. 12:09:33 (2035
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Az a kék? Eddig még "csak" 10 közepét, alját láttam tőle.
Nagyon jó az is.

Létezik egy lista, hogy kik Európa leggyorsabbjai FWD-vel?
Ti ketten Sanyával hogy álltok ezen? 
Re: szabyk RST (2034)
válasz erre előzmények 2010.11.01. 02:46:53 (2033
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Tud esetleg valaki infókat a képeken látható piros A Corsa idejeiről, esetleg videókat, további képeket, stb.? 
Re: Bandi (2005)
válasz erre előzmények 2010.08.10. 22:01:39 (1888
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Semmi, csak belinkeltem, mert már régebben volt erről a Poloról szó.
Állítólag ez egy 9,1 volt, de ezt még senki nem támasztotta alá.

Amúgy ha jól tudom, már nem is létezik, a tulaj most egy 2-es Golfban nyomul, ami 10-eket megy. 
Re: szabyk RST (1887)
válasz erre 2010.08.10. 21:43:57 (1886
Felhasználói profil
12.06 @ 188
 
válasz erre 2010.04.22. 23:00:26 (1854
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Így áll a Stephan Klasen új projektje.
Click to see full size!
Click to see full size!
Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2009.08.16. 17:53:46 (1711
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ezután az elváltás után nem sokkal megadta magát az 1.8.
Most egy 3000 V6 24V van benne, ami állítólag szintén 1000+ LE-s.
http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie-R30.shtml
Amúgy ezt az 1047LE-t, amit még tavaly mértek, a legtöbben nem hiszik el, mert egyrészt az ideje és a sebessége se indokolta (tavaly 9,3@238), másrészt pedig azon a padon, ahol a Polot mérték, mértek már gyári autókat átalakítás nélkül 50-60LE-vel erősebbnek. Az mostani ideje és sebessége alapján már inkább hihető ez az 1000LE feletti teljesítmény.
Az tuti, hogy nagyon komoly a technika ebben a gépben, de ha ez egyszer elszáll, akkor ott nem marad semmi, csak konfetti. Rengeteg lemezt kivágott, a már gyárilag se túl stabil 1-es Polo kaszniból, ilyenkor egy rendes bukócsőnek magától értetődőnek kellene lennie, már csak a saját maga védelmében is, de ebben még az sincs. Szemforgató  
Re: Rusher_Tompi (1706)
válasz erre előzmények 2009.08.10. 11:49:57 (1699
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Idén, ha jól tudom még nem ment, csak itt. Ezután a futam után meg már nem tudott indulni a repedt váltó maitt.
Tavaly talán 9,3@238 volt a legjobbja. 
Re: ave (1698)
válasz erre 2009.08.10. 01:42:51 (1697
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ez milyen már! Hö?
2-ből visszavágta 1-be, elrepedt a váltóház, de végigtolta és még így is 9,8 lett a vége 257-el!!!
 
válasz erre előzmények 2009.06.02. 21:58:26 (1615
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Csak nem bírtad ki, hogy felrakd? Nyelvet ölt
Én meg akartam várni, amíg meglesz a Klasen-féle szívósor és felprogizzák neki rendesen.
Akkor elvileg még úgy 100 pónival lesz erősebb.
Ez még csak a gyári (szar) szívósoros, beállítás, kis nyomással. 
Re: B_Csaba (1613)
válasz erre előzmények 2009.01.02. 21:20:05 (1462
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Csövezés már kész, a képeken látható is Kacsint  
Re: lipi88 (1460)
válasz erre előzmények 2009.01.02. 21:19:02 (1461
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Ez egy A Corsa. Széles vigyor  
Re: lipi88 (1460)
válasz erre 2009.01.02. 20:56:07 (1459
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Nekik ez reklám és a Klasen szerint a vásárlók szemében sokkal hitelesebb, ha ők is egy gyári autót vesznek alapnak egy csövázas kasztni helyett.
Másrészt pedig gondolom valamilyen szinten szponzoráltak nekik vagy alkatrészeket, vagy az autót, vagy mindkettőt.
A motor építése is már halad, de arról még nincsenek képek, illetve még nem publikusak. Széles vigyor
Nagyon kíváncsi leszek a motor teljesítményére és az első eredményekre. Mosolyog
Épül még pár komoly Opel, de 11 alá szerintem nem sok fog még becsúszni.
Talán ő, meg még egy Kadett, mert most télen ismét életre fog kelni. GT35R Széles vigyor
Tavaly, miután több mint 600 lovat nyomott padon, az első rajtnál fennakadt a dugattyú az olajszivattyúban és aprófát csinált a motorból. Komor
 
válasz erre 2009.01.02. 14:47:34 (1456
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Közben van már pár infó, illetve kép a 2009-es Klasen projektről. Széles vigyor
H Astra 2.0 turbó. Szeretnék 900 kg-ra kihozni, vagy inkább alá.
900+LE-t céloztak meg és konstant 9-es időket, illetve idővel legalább egyszer egy 8-as idő.
Marad a fronthajtás, de egy amerikai 3-sebességes drag-váltót rendeltek bele, ami január végén érkezik.


 
válasz erre előzmények 2008.06.15. 20:20:57 (1258
Felhasználói profil
12.06 @ 188
Így van, a PPH-féle 2-es Golf összkerekes VR6 és elég komoly időket megy.
Itt van egy májusi videó róla és egy elsőkerekes Golfról, ami szintén nem szar.
A bitburgi pálya nem kezelt, csak egy amerikai reptér.
 
Re: LadaMV6 (1237)

összesen 19 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!