timeslip logo
beállítások
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

beállítások


Fórum - Külföldi gyorsulás (NHRA, FIA, KOE, stb...)



 

összesen 15 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2012.08.30. 11:29:54 (2276
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Csak a fényképezővel készült videók alatt bekrepált a hang, így oda valamit tenni kellett, meg a gyorsítások alá is. 
Re: ave (2275)
válasz erre előzmények 2012.08.30. 11:11:57 (2274
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Csak a Top Fuelok, a többiek 1/4 mérföldön 
Re: Kutasi Richárd (2273)
válasz erre 2012.08.30. 09:43:17 (2272
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Itt a második video is

http://www.youtube.com/watch?v=08JKhx_1_s4
 
válasz erre előzmények 2012.08.27. 12:00:04 (2270
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Szia!
Asszem másnak is sikerült már Kacsint
GoPro Hero 2 
Re: ave (2269)
válasz erre 2012.08.27. 09:11:20 (2268
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Első video Tierpből a hétvégi EB-futamról. Továbbiak a feldolgozás sorrendjében... Mosolyog

http://www.youtube.com/watch?v=4efNQtBoO7g&feature=channel&list=UL 
válasz erre előzmények 2008.06.25. 21:52:43 (1279
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Melyik mérték-rendszerben? A Supra tömege, ha nem kezdenek könnyíteni rajta, 1440-1480 kiló. A Murciélago tömege 1820 kg üresen. Ez 350-400 kiló különbség, szerintem. És valóban a soför erösen visszaveti az autó képességeit! Széles vigyor  
Re: tRebroN (1276)
válasz erre előzmények 2008.06.21. 20:45:36 (1267
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Lendülöböl nem sok esélye van több mint 2 tonna tömeggel, szívó motorral egy hegyezett turbó ellen, ami legalább 5 mázsával könnyebb lehet. 
Re: B_Csaba (1264)
válasz erre előzmények 2007.08.22. 09:12:36 (653
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Mér' nem csináltatok hosszabb videókat?  
Re: hungryta.com (652)
válasz erre előzmények 2007.08.15. 17:36:14 (643
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nekem 245 LE-t ad ki a jelenlegi eredményemhez. Azért azt gondolom, hogy talán ennél kicsit több, de fene tudja. 
Re: ave (639)
válasz erre előzmények 2007.08.14. 01:07:23 (633
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Az igaz!  
Re: ave (632)
válasz erre előzmények 2007.08.13. 22:39:54 (631
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Már a verseny-motoré, mert az edzés-motorok azért már 800-960 LE/l között jártak, ami 2-liter esetén 1600-1900 LE-t jelentene. > 
Re: ave (629)
válasz erre előzmények 2007.07.23. 13:16:15 (574
Felhasználói profil
13.17 @ 167
De kevesebb fotocellával mérhetö!  
Re: ave (573)
válasz erre előzmények 2007.07.11. 12:27:45 (485
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Nekem régi forgalmim van, asszem abban nincs is ilyen adat, Meg valahol máshol (talán biztosításnál) beírták, hogy 1 kW. Az pont jó lenne nekem is!  
Re: ave (482)
válasz erre 2007.07.01. 19:14:06 (359
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Megagratula! Azért ez nem semmi!

Sanya the King of Europe!  
válasz erre előzmények 2007.03.26. 12:14:37 (238
Felhasználói profil
13.17 @ 167
Én is olvastam, még gondolkodtam is, hogy beírjam-e.
A Veyron 7,4 alatt gyorsul 200-ra ha jól emlékszem, és a 300-at is az ígért 14 helyett a múltkori mérésen "csak" 17,7 alatt futotta, és a közben eltelt idö (10mp) alatt mondjuk olyan 650-700 métert halad.

Ráadásul a megcélzott 440 is elég utópisztikusnak tünik, mert bár ök kicsinek tartják a hír szerint a 0,357-es alaktényezöt, de ez a valóságban, manapság egyáltalán nem számít annak (szerintem a Veyroné ezen érték alatt van). Emellett abban a cikkben még a tömegekröl is beszélnek, aminek aztán elég kis köze van a végsebességhez, amíg nagyságrendi különbség nincs a jármüvek között, csak ilyen kb. másfélszeres szorzó.

Ezek a számok így eléggé nem állnak össze egy rekorder autó esetében. Sem a felfutó szakasz, sem a gyorsulás, sem a teljesítmény, sem az áttétel. 
Re: ave (237)

összesen 15 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!