Persze, de nem egyedülálló. már 4-5 évvel ezelőtt szórták kint az utcai Toyota suprákkal a 8sec-et Az a " technika " is 20éves ha úgy vesszük, mivel azok a blokkok a 90es évek elején készültek ha ól tudom, de lehet tévedek.
Biztos hogy meglenne a tudás és minden ami kell hozzá, csak a itthon aki kitalál, vagy megcsinál valamit...már az első eladott alkatrészen meg akarja téríteni az ő szopását, vagy inkább annak 10x-sét. Az is baj hogy itthon a gagyira van igény. Az én dieseles haverjaimból kiindulva fölösleges is lenne pl. leömlő vagy komolyabb technika mert már az sdi tengely, gtb2260, race II csúcs-tól maguk alá szarnak-hugyoznak, hogy ez már wtcc technika ha wg-s turbót (vagy külső wg-t) meg cső leömlőt említek már vért okádnak, de akkor hogyan fog 1500tól húúúúzni??? Víz/metanol befecsi vagy nitro dieselbe? Az mi?
A felfogással is gond van itthon mind kereslet, mind kínálat terén
Pontosan!
A diesel csőrösben egy 6.6L Duramax V8 van. Ezt szerintem csak kintről lehet beszerezni, és meg merem kockáztatni, hogy a posta annyi még pluszba mint a motor Kint fillérekbe kerülnek az alkatrészek még az itthoni színvonalhoz képest is. (nem a NASA cuccokra értem!) Kint élő haverom úgy cserél rb26 motort a silviában mint én olajat. Ha nekem kell valami, hetekről, hónapokról beszélünk, ha neki kell valami, elmegy és megveszi!
cylinder block & crankcase
GJV-450 compacted vermicular graphite cast iron (GJV/CGI); six main bearings, two-part cast aluminium alloy horizontal-baffled oil sump, simplex roller chain-driven oil pump, die-forged steel crankshaft, forged steel connecting rods, cast aluminium alloy pistons (weight, each, including rings and gudgeon pin: 492 grams (17.4 oz).