timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 606 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2011.02.01. 20:32:54 (17530
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az kétszer megvolt 30 rugó/csere. Egy vadi új szettnek,meg lendkeréknek mi baja lehet?! na mindegy,kaptam még egy tippet,azt megnézzük,aztán kitalálom Mosolyog  
Re: szabyk RST (17529)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 19:40:14 (17528
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem. Arra gondoltam írok ide a forumba,mert azért van,hátha kapok vmi használható ötletet,tippet,esetleg találkozott vki ilyennel..stb. Ennyi 
Re: szabyk RST (17527)
válasz erre 2011.02.01. 18:56:09 (17526
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A poénok jók,csak ez nekem 4 kilómba van eddig és még mindig nem jó Dühös  
válasz erre előzmények 2011.02.01. 16:42:24 (17524
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezért írtam,mert nem kerek.. 
Re: szabyk RST (17523)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 14:42:39 (17522
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem a hanggal van a baj,hanem hogy szörnyen dadog és nem tapad meg azonnal.. 
Re: szabyk RST (17521)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 13:08:31 (17518
Felhasználói profil
14.25 @ 173
És? mi a tipp,mi lehet a bűnös? 
Re: szabyk RST (17517)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 12:58:40 (17516
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hogy amikor egyesbe és hátramenetbe van és engedem fel a kuplungot,akkor elkezd dadogni és iszonyat hangokat hallat,váltásoknál meg nyekken egyet,,
 
Re: radics1 (17514)
válasz erre előzmények 2011.02.01. 12:55:58 (17515
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ami benne volt az egy SPEC gyártmányú amcsi,mai meg most került bele tegnap,az meg egy gyári Viggen (sachs) szerkezet és egy 6ágú carbon nyomólap,ha minden igaz az is amcsi 
Re: szabyk RST (17513)
válasz erre 2011.01.31. 21:37:26 (17512
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hogy a f.szomba van az,hogy a vadi új kuplungszett és lendkerék,ugyan úgy szaraxik,mint a csak 7.000km-et futott kuplungszett és régi lendkerék. Pont azért rendeltem egy új lendkereket a tartalék kuplung szetthez,hogy ezt kivegyem és felköszörültessem,erre tessék,ugyan az a jelenség,kis különbséggel.
Mi a tökömért nem lehet egy vadi új cuccot egyenesre megcsinálni?? Most ˝kicsit¨ ki vagyok akadva! Ha nem kopik össze..akkor   jujj 
válasz erre előzmények 2011.01.19. 14:31:37 (17464
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi a tippet! Ez nagyon jó,mert itt van ahol én lakom Mosolyog  
Re: Robi-ka (17462)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 12:50:17 (17461
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én is olyanra gondoltam.Ma megyünk felmérni a terepet.. 
Re: Robi-ka (17459)
válasz erre előzmények 2011.01.19. 08:44:24 (17455
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Milyen csőre gondoltál becsövezéshez? 
Re: Robi-ka (17453)
válasz erre előzmények 2011.01.18. 23:05:21 (17452
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én is nemsokára coolert építek be és itt nézelődtem csövek után..
http://www.fulltuning.hu/index.php?action=index&flag=46&parent=3
http://www.hdeu.hu/legszuro.html

de találsz még jó pár helyen ilyeneket..

Üdv 
Re: Sefig60 (17451)
válasz erre 2010.12.21. 19:07:34 (17439
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Sziasztok! 1,5 hete cseréltem új kuplungot (nyomólap,tárcsa),de azóta nagyon csúnya hangokat hallat minden váltásnál,főleg hidegen,de a legjobban egyesben és rückverzben csinálja  és akkor nagyon darabosan indul az autó. Ha már váltottam,akkor nincs vele gond és a nyomatékot is átviszi.
Lehet attól,hogy az előző kuplungnál fel volt szabályozva a lendkerék is,de most nem volt rá időm Szomorú Esetleg  emiatt van ez a dolog,hogy nem fekszik fel a lendkerékre rendesen,mert nem lett felszabályozva? 
válasz erre előzmények 2010.12.02. 23:02:02 (17383
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Olyan 160km/h körül 5.ben 760-800fok körül van. Ha túrom neki nagyon azért felmegy 900fölé simán. Utóbbi időben nem nagyon figyeltem..érdekes lenni egy teszt alatt megfigyelni,de biztos elég magas lenne,valahol 1000fok közelében..Alapjáraton 350-400fok körül,de ez is függ attól,mennyire van bemelegedve a rendszer. 100km/h körül ilyen 600-650fok.De megnézem neked konkrétabban,ha érdekel. Meg az sem mindegy ugye,hogy kint milyen idő van. 
Re: radics1 (17381)
válasz erre előzmények 2010.12.02. 22:04:22 (17380
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Látom már megint nekem kell segíteni Kacsint Nálam a turbó után volt egy ideig,de többen mondták (köztük a svéd is) rakjam elé sürgősen,mert ott kell mérni! Kb 100-150fok különbség van a kettő között!
A Saabbal 1000fokig jó vagyok,de állítólag autó tipusonkét változó lehet. Van aki azt mondja,hogy 900C lehet a max..stb. (most utcai autókról beszélünk) Ahány autó,annyi érték. De valahol itt van az igazság. 
Re: radics1 (17369)
válasz erre előzmények 2010.11.13. 18:44:35 (17328
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Úgy komolyan nem tudtam tesztelni,de nagyon ott van szerintem (kanyarokban nagyon tapad!),igaz nekem ez az első ilyen jellegű papucsom. Komfortra sem rossz, esőben még nem ment nagyon,de már látott vizet és semmi gond nem volt vele. Eddig nagyon jó Mosolyog  
Re: sh adam (17327)
válasz erre 2010.11.12. 21:44:41 (17326
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ezt szereztem amcsiból. Az új kipufvég és első merevítő:


 
válasz erre 2010.11.08. 18:30:40 (17275
Felhasználói profil
14.25 @ 173
De azt mondtad,te raktad be utólag  a rugót és a gátlót külön csinálta?! Amire én gondolok az olyan,mint a KW,Tein vagy H&R,de azokban sokkal kisebb a rugó,mint egy ilyen sport rugóval. Ezért nem értem..
Van képed róla?
 
válasz erre előzmények 2010.11.08. 17:14:29 (17271
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na várjunk csak! Nem egyben van a rugó,meg a lengéscsillapító és úgy állítható? Tehát lényegébe állítható futómű (coilover)..
Nekem most állítható keménységű Koni csillapítóm van,meg külön sportrugó.
Akkor most hogy van ez? 
Re: sh adam (17270)
válasz erre előzmények 2010.11.08. 16:32:49 (17268
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ez nagyon durva! Ott a helyem Mosolyog  
Re: Master3v (17267)
válasz erre 2010.11.08. 15:40:44 (17266
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Adam,Master! Még várom a válaszokat az árra vonatkozóan... 
válasz erre előzmények 2010.11.07. 18:16:11 (17260
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ár? Csak mert vagy 1,5éve voltam a Kárászynál és kíváncsi vagyok,hogy ahhoz képest milyen..Meg egyébként is Mosolyog Köszi!

Master a tiéd is érdekel! Mosolyog  
Re: sh adam (17259)
válasz erre előzmények 2010.11.07. 15:25:37 (17258
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én már nagyon régen készülök hozzá,de valahogy eddig még nem sikerült eljutni.
Mennyiért csinálta? Bilstein alapokon nyugszik? A hátsó is olyan vagy merevhidas a futóműved ott? Mindenki dícséri az embert.. 
Re: Master3v (17257)
válasz erre előzmények 2010.10.10. 22:05:49 (17075
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A 185lovas,de a 2,3is ugyanaz a blokk. A különbség a dugattyú,hajtókar és főtengelyben van. 
Re: voszi (17073)
válasz erre előzmények 2010.10.09. 22:05:07 (17069
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A svéd szerint jó a gyári cucc Mosolyog De végül is mindegy,mert úgy sem gyárt Saabhoz,senki semmit.. 
Re: ave (17068)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 22:08:58 (17063
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Egy ˝keveset˝. Az övé az egyik Saab szervíz Mosolyog Látott már pár száz ilyen motort.. 
Re: ave (17054)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 14:49:25 (17049
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem,csak az ismerős akar építeni egy 500lovas Saabot és nem bízik a gyári csapágyban.. 
Re: radics1 (17048)
válasz erre előzmények 2010.10.08. 12:50:50 (17047
Felhasználói profil
14.25 @ 173
budapesti kéne Mosolyog Autóhoz Mosolyog  
Re: radics1 (17046)
válasz erre 2010.10.08. 09:54:29 (17045
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hello! Tud valaki helyet,ahol le tudnak gyártani egyedi főtengely csapágyakat?? 
válasz erre előzmények 2010.09.30. 07:03:44 (17011
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia! Most látom hogy keresve vagyok.. Mosolyog Felhívni most nem foglak,de itt van egy email cím: almaz@enternet.hu
Ide tudsz írni és mivel ma szabad vagyok,talán még válaszolok is Kacsint
4. után leszek. 
Re: --Atesz-- (17000)
válasz erre 2010.09.18. 15:41:59 (16957
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Yuppi! Cool Még több üzemanyagot adott hozzá és meghozta végre a várva várt eredményt!
Most már 0,76os lambdám van 6.000 fordulat körül. Majd kezdhetünk belőle visszavenni Széles vigyor
de az már egyszerűbb része lesz talán..
 
válasz erre előzmények 2010.09.16. 22:43:24 (16953
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ez E85! 
Re: Sanyi00 (16948)
válasz erre előzmények 2010.09.16. 18:06:33 (16947
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem gyújtás,még több üzemanyagot adott hozzá..Viszont nem tetszik neki a 0,86 lambda és azt mondja sok ez így az injektoroknak és vissza akar  venni a lóerőkből és kevesebb E85öt hozzáadni.
mehet ki logolni Dühös  
Re: radics1 (16945)
válasz erre 2010.09.16. 14:56:08 (16944
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nos,megvolt az AC pumpa,meg az injektor mérés.AZ AC gyönyörűen 4,7-4,8baron ment és állt,mint
a szög! Az injektorok pedig maximum 90%-on dolgoznak magas fordulaton..
Tegnap kaptam a svédtől egy új szoftot a lambda dúsabb nem lett,de pokolian megy az autó.
Nem tudom mit csinált vele,de olyan,mint egy mérgezett egér! Nyelvet ölt  
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:23:30 (16942
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Már tervbe van véve Csütörtökre Mosolyog injektorokkal együtt.. 
Re: radics1 (16940)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:22:47 (16941
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor a benzinpumpám az elég hozzá..Köszi a segítséget mindenkinek! 
Re: radics1 (16939)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:17:28 (16938
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi! Mosolyog  
Re: radics1 (16937)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:08:27 (16936
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja,bocs elnéztem Mosolyog Ha jól emléxem ez a GSS342  
Re: radics1 (16932)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:06:54 (16935
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az befecsik száma? Passz.. A HP az mi akar lenni (lóerő)? 
Re: radics1 (16932)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:02:32 (16930
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én értettem Mosolyog  
Re: Ollah (16928)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 13:02:17 (16929
Felhasználói profil
14.25 @ 173
750 
Re: radics1 (16927)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 12:58:04 (16926
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Walbro 255LH 
Re: radics1 (16925)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 12:07:44 (16921
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na meg programozná arra ő is,de valamiért nem akar dúsulni..Szóval lassan haladunk és lehet elakadunk majd..  
Re: Ollah (16919)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 12:04:03 (16920
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A benzines oldalon 0.81es az AFR és hasonlót szeretnék E85el is,de hogy mennyire gáz ez az érték vagy sem,arra lennék kíváncsi.. 
Re: Ollah (16919)
válasz erre előzmények 2010.09.14. 11:24:03 (16918
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Olyan 1.5bar körül 
Re: radics1 (16917)
válasz erre 2010.09.14. 10:37:35 (16916
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szerintetek egy 0.83-0,85ös AFR 6.000 fordulaton az jó lambda érték E85el?
Előkerült a Svéd és finomítgatjuk a dolgokat,de kíváncsi lennék a ti véleményetekre is Mosolyog
Már egész jó a szekér úgy érzésre.. 
válasz erre előzmények 2010.09.04. 16:14:42 (16892
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A benzines oldala már egész jó ennek a biopower szoftnak! Most mértem egy 100-150et 3,59s lett a legjobb,de ennél még lehet jobb is,ha tényleg teljes kakaóval megy..
Kíváncsi vagyok mit megy E85-el,ha be lesz állítva,mert érezhetően erősebb azzal Mosolyog  
Re: GMalma (16891)
válasz erre előzmények 2010.09.03. 21:03:22 (16891
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ne aggódj,csak tájékoztatásnak nézem,de ha nincs tele az autó nehéz megállapítani a fogyasztást..
Nekem is ez a módszerem Mosolyog ,de az utóbbi időben mindig csak 20liter körül tankoltam bele E85öt. 
Re: Kutasi Richárd (16888)
válasz erre előzmények 2010.09.02. 20:41:01 (16884
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Most hogy normálisan közlekedem vele és nincs tesztüzemmód,így azért már barátibbak az értékek.
13,4írt ki az E85 fogyasztásból. Ez város,csak azt nem tudom,hogy kell-e ehhez még hozzáadni +2-3litert vagy sem?! de majd nemsokára kiderül 
Re: szabyk RST (16869)

összesen 606 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!