Ami benne volt az egy SPEC gyártmányú amcsi,mai meg most került bele tegnap,az meg egy gyári Viggen (sachs) szerkezet és egy 6ágú carbon nyomólap,ha minden igaz az is amcsi
Hogy a f.szomba van az,hogy a vadi új kuplungszett és lendkerék,ugyan úgy szaraxik,mint a csak 7.000km-et futott kuplungszett és régi lendkerék. Pont azért rendeltem egy új lendkereket a tartalék kuplung szetthez,hogy ezt kivegyem és felköszörültessem,erre tessék,ugyan az a jelenség,kis különbséggel.
Mi a tökömért nem lehet egy vadi új cuccot egyenesre megcsinálni?? Most ˝kicsit¨ ki vagyok akadva! Ha nem kopik össze..akkor jujj
Sziasztok! 1,5 hete cseréltem új kuplungot (nyomólap,tárcsa),de azóta nagyon csúnya hangokat hallat minden váltásnál,főleg hidegen,de a legjobban egyesben és rückverzben csinálja és akkor nagyon darabosan indul az autó. Ha már váltottam,akkor nincs vele gond és a nyomatékot is átviszi.
Lehet attól,hogy az előző kuplungnál fel volt szabályozva a lendkerék is,de most nem volt rá időm Esetleg emiatt van ez a dolog,hogy nem fekszik fel a lendkerékre rendesen,mert nem lett felszabályozva?
Olyan 160km/h körül 5.ben 760-800fok körül van. Ha túrom neki nagyon azért felmegy 900fölé simán. Utóbbi időben nem nagyon figyeltem..érdekes lenni egy teszt alatt megfigyelni,de biztos elég magas lenne,valahol 1000fok közelében..Alapjáraton 350-400fok körül,de ez is függ attól,mennyire van bemelegedve a rendszer. 100km/h körül ilyen 600-650fok.De megnézem neked konkrétabban,ha érdekel. Meg az sem mindegy ugye,hogy kint milyen idő van.
Látom már megint nekem kell segíteni Nálam a turbó után volt egy ideig,de többen mondták (köztük a svéd is) rakjam elé sürgősen,mert ott kell mérni! Kb 100-150fok különbség van a kettő között!
A Saabbal 1000fokig jó vagyok,de állítólag autó tipusonkét változó lehet. Van aki azt mondja,hogy 900C lehet a max..stb. (most utcai autókról beszélünk) Ahány autó,annyi érték. De valahol itt van az igazság.
Úgy komolyan nem tudtam tesztelni,de nagyon ott van szerintem (kanyarokban nagyon tapad!),igaz nekem ez az első ilyen jellegű papucsom. Komfortra sem rossz, esőben még nem ment nagyon,de már látott vizet és semmi gond nem volt vele. Eddig nagyon jó
De azt mondtad,te raktad be utólag a rugót és a gátlót külön csinálta?! Amire én gondolok az olyan,mint a KW,Tein vagy H&R,de azokban sokkal kisebb a rugó,mint egy ilyen sport rugóval. Ezért nem értem..
Van képed róla?
Na várjunk csak! Nem egyben van a rugó,meg a lengéscsillapító és úgy állítható? Tehát lényegébe állítható futómű (coilover)..
Nekem most állítható keménységű Koni csillapítóm van,meg külön sportrugó.
Akkor most hogy van ez?
Én már nagyon régen készülök hozzá,de valahogy eddig még nem sikerült eljutni.
Mennyiért csinálta? Bilstein alapokon nyugszik? A hátsó is olyan vagy merevhidas a futóműved ott? Mindenki dícséri az embert..
Szia! Most látom hogy keresve vagyok.. Felhívni most nem foglak,de itt van egy email cím: almaz@enternet.hu
Ide tudsz írni és mivel ma szabad vagyok,talán még válaszolok is
4. után leszek.
Yuppi! Még több üzemanyagot adott hozzá és meghozta végre a várva várt eredményt!
Most már 0,76os lambdám van 6.000 fordulat körül. Majd kezdhetünk belőle visszavenni
de az már egyszerűbb része lesz talán..
Nem gyújtás,még több üzemanyagot adott hozzá..Viszont nem tetszik neki a 0,86 lambda és azt mondja sok ez így az injektoroknak és vissza akar venni a lóerőkből és kevesebb E85öt hozzáadni.
mehet ki logolni
Nos,megvolt az AC pumpa,meg az injektor mérés.AZ AC gyönyörűen 4,7-4,8baron ment és állt,mint
a szög! Az injektorok pedig maximum 90%-on dolgoznak magas fordulaton..
Tegnap kaptam a svédtől egy új szoftot a lambda dúsabb nem lett,de pokolian megy az autó.
Nem tudom mit csinált vele,de olyan,mint egy mérgezett egér!
Szerintetek egy 0.83-0,85ös AFR 6.000 fordulaton az jó lambda érték E85el?
Előkerült a Svéd és finomítgatjuk a dolgokat,de kíváncsi lennék a ti véleményetekre is
Már egész jó a szekér úgy érzésre..
A benzines oldala már egész jó ennek a biopower szoftnak! Most mértem egy 100-150et 3,59s lett a legjobb,de ennél még lehet jobb is,ha tényleg teljes kakaóval megy..
Kíváncsi vagyok mit megy E85-el,ha be lesz állítva,mert érezhetően erősebb azzal
Ne aggódj,csak tájékoztatásnak nézem,de ha nincs tele az autó nehéz megállapítani a fogyasztást..
Nekem is ez a módszerem ,de az utóbbi időben mindig csak 20liter körül tankoltam bele E85öt.
Most hogy normálisan közlekedem vele és nincs tesztüzemmód,így azért már barátibbak az értékek.
13,4írt ki az E85 fogyasztásból. Ez város,csak azt nem tudom,hogy kell-e ehhez még hozzáadni +2-3litert vagy sem?! de majd nemsokára kiderül