timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 606 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2010.07.14. 16:52:32 (16448
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mondjuk az sem lenne baj,ha valaki itthon hozzá tudna nyúlni,de egy Saabos kollégán kívül,nincs olyan programozó aki hozzáférne,de sajna Ő még nem tud a flexifueleshez hozzáférni Szomorú
Na meg a Trionic szoftver az nem olyan mint egy írható rendszer,itt több ezer mező van és nagyon sokat át kellene rajta írni. Állítólag van egy T7 (trionic 7 ez a  motorvezérlő szoftver neve)Suite nevezetű szoftver,ami free és nagyon komolyan lehet vele programozni Saabokat.
Ha esetleg valaki/programozó és ránézne,lehet még itthon is tudna segíteni. Az ECU-hoz viszonylag könnyen lehet kapcsolódni és akkor nem kellene itt szenvednem.
Sőt még vannak alapfájlok is,amiket lehetne progizni! E85re is érvényes!
Itt a szoftver: http://trionic.mobixs.eu/ ,meg hogy miről is lenne szó: http://trionic.mobixs.eu/T7/Trionic%207.pdf
Ha valaki úgy érzi tudna ezzel mit kezdeni,akkor ne habozzon,szóljon nekem Mosolyog  
válasz erre 2010.07.14. 16:28:48 (16447
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Úgy írja meg,hogy már több száz autót csináltak és azért a Saabnál nincsenek olyan nagy eltérések a hardverban. Persze ettől még Ő is és én is tudjuk,hogy ezt finomhangolni kellene,csak senki nem akar a másikhoz menni.
Én már többször felajánlottam neki,hogy üljön repülőre egy hétvégén (péntek-vasárnap este),eltölt itt kb.3napot amíg belőjük,aztán mehet vissza és természetesen én állom a költségeit.
Én tutira nem fogok oda kimenni,mert 4.000km oda-vissza,rengeteg idő és pénz lenne. Neki meglenne töredékéből és még kényelmes is,de nem karja valamiért.. Szomorú  
válasz erre előzmények 2010.07.14. 07:58:56 (16439
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem,de egy ember kivételével itthon bele sem tudnak nézni. Sajna neki sincs ilyen flexifueles szoftvere,így most marad a svéd.
Állítólag volt/van több ilyen autó is kint,ami szinte ugyan ilyen konfiggal (egyiknek 2,3motorja van a másiknak más főtengelye..stb) fut ,mint az enyém,de azért el tudja cseszni így is. Na mert megpróbált átemelni az én előző benzines szoftveremből dolgokat és persze nem mindent sikerült. Szomorú A legnagyobb baj szerintem hogy ˝trehány˝ és nem figyel oda mit csinál,hanem megpróbálja gyorsan összecsapni egy-két óra alatt.
Ez abból is látszik,hogy nem vette észre,hogy az autó kis fordulattól 4000ig,ugyan annyi levegőt kért és azért nem volt rendes nyomásom. Én fedeztem fel és szóltam neki...
 
Re: szabyk RST (16437)
válasz erre 2010.07.13. 22:57:16 (16436
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja és alsó tartományban is érezhetően erősebb az E85,mint a benzin,csak fent kellene csiszolni rajta.
Szerintetek mit baszott el? Injektor nyitási időket vagy más?
 
válasz erre 2010.07.13. 22:53:44 (16435
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Viszont már van kevés tapasztalatom az E85-el! Ez a svéd nagyon hülye,de ha egyszer be lesz lőve,akkor durván fog menni..
A középső tartományban,amikor megindul érezni a különbséget a benzinhez képest,csak mivel megint elbaszta a szoftvert,elszegényedika e keverék és feljebb elgyengül Szomorú
Ja és 1. és 2. fokozatban valahogy nincs rendes nyomásom,csak olyan 1 bar körül,de gyanítom,hogy ezt is Ő cseszte el.
A legszebb,hogy kis gázra (kb 30% gázpedál állásban),jobban megy az autó,mintha lepadlózom (akkor elszegényedik a keverék)!
Most persze elment szabira 1 hónapra,hogy hallna éhen! Széles vigyor
Azt is nekem kellett megmondani neki,hogy miért nincs rendes turbónyomásom,ez már a vég.
Gondoltam járok addig benzinnel amíg visszajön,de olyan szegény a keverék alapjáraton (fentebb egész jó),hogy kénytelen voltam visszarakni a 630as injektorokat. Most várok amíg visszajön.. 
válasz erre előzmények 2010.07.13. 22:35:34 (16434
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor meg mi  gond? Szar vagy mi?
Tudod ki megy ki az Euroringre esni-kelni?! Az nem való csak versenyautónak. Nekem nagyon nem jött be az a ¨pálya˝.
Értem én a kérdésed hogy mire vonatkozik Mosolyog de még soha nem volt ilyen gumim,úgyhogy muszáj kipróbálnom Kacsint  
Re: MarcoR5 (16422)
válasz erre előzmények 2010.07.12. 16:01:21 (16417
Felhasználói profil
14.25 @ 173
De ez semi slick ember! Lehet vele pályázni is.. Mutassál már olyan gumit,amit hasonló áron lehet kapni..Toyo r888,Kumho V70,mind sokkal-sokkal drágább 
Re: MarcoR5 (16415)
válasz erre 2010.07.12. 15:17:56 (16414
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akit érdekel Yokohama AD08 az érdeklődjön az Alfaguminál: http://www.aabroncs.hu/gumiabroncs/yokohama_ad08_advan_neova_szemely_nyari.html
Én most rendeltem 4db-ot. Pl 36.600/db 225/45 R17 méretben, 
válasz erre 2010.07.02. 19:16:01 (16403
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akit érdekel,valószínű ismét eladó lesz 4db Siemens Deka (high) 630cc injektor Mosolyog 2db vadi új,még nem volt használva!
Úgy tűnik a kezdeti nehézségek után,csak sikerül ezt a flexifueles dolgot rendbe rakni és akkor feleslegessé válnak a Siemensek,de amíg nem 100%,addig még tartom őket.. 
válasz erre 2010.06.16. 14:13:49 (16334
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Meg tudja vki mondani,hogy mennyi RC 750 (high) injector constantja? Olvasgattam utána és olyan 550 körül írják egyes fórumokon..Ez lehetséges? Nekem egy pontos szám kellene 
válasz erre előzmények 2010.06.08. 22:01:54 (16265
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem arra írtam..Még várok a szoftverre,de ha minden igaz, az is készenlétben van már. Szombaton kimegyek Lacházára,ha olyan kedvem lesz,lehet megyek egyet-kettőt. Majd meglássuk Mosolyog
Ez a rugó kitámasztó meg azért lenne jó,hogy ne üljön meg hátra annyira és akkor talán lenne vmi tapadásom elől. De gumim sincs..szóval így nem érdemes vele próbálkozni,mert a 60 lábam jobb nem lesz,akkor meg sokat nem tudna javulni.
Ennek az autónak 100ról kellene kezdeni a gyorsulást vagy legalább gurulásból ,na akkor nagyot ütne! 
Re: radics1 (16264)
válasz erre előzmények 2010.06.08. 21:32:01 (16262
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem nincs GPS-es telóm,viszont van gyorsulásmérőm Mosolyog Azt tudom,hogy még a  régi konfiggal,ilyen 14,1 körül mért 171-172 célvonalival..
Érzésre viszont jó vagyok Mosolyog
Re: radics1 (16260)
válasz erre 2010.06.08. 20:48:22 (16259
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nem tudom mire gondolsz a fejleményekkel kapcosltban,mert ez szigorúan csak utcai használatra lesz. Lehet majd futok vele egyet-kettőt kíváncsiságból,meg leméretem talán,oszt annyi.
Erről jut eszembe,nem tud vki ilyen rugó kitámasztó szart,mint ez?
Akkor talán el is tudnék egyszer rajtolni az életben és lehet hogy lenne egy normális 60 lábam..
Erről van szó: http://www.amazon.com/Superior-18-1601-Rubber-Spring-Booster/dp/B000AMBOFS/ref=pd_bxgy_auto_img_b
Itt egy kép is

 
válasz erre 2010.06.08. 17:00:31 (16257
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Megjöttek az injektorok és a vámot is megúsztam! Cool Most már csak be kell őket szerválni és feltölteni a biopower szoftvert,aztán had szóljon.. 
válasz erre előzmények 2010.06.07. 17:55:21 (16255
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hello! Most derült ki,hogy E85 átalakító elektronika sem kell majd,csak kicserélem az injektorokat,megkapom az új szoftvert és használom benzinnel vagy E85-el,ahogy akarom! Mosolyog
Szóval az ECU maga tudni fogja mi van benne és nem kell semmi hókusz-pókusz még külön hozzá!
Királyság Cool  
Re: radics1 (16222)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 16:21:42 (16213
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Én nem mondtam hogy kell bele,csak leírtam hogy csinálják a Saabnal. Ott gyári ECU (ezt át lehet írni) mellé kell még egy E85 átalakító elektronika..Ha neki úgy működik ezzel a megasquirttel.akkor okés Mosolyog  
Re: Gtaati (16211)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 13:12:25 (16210
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Aha 
Re: radics1 (16209)
válasz erre 2010.06.02. 12:57:15 (16208
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Most ezt tudja: http://www.youtube.com/watch?v=KjIUxaxFAXk&feature=related
                       http://www.youtube.com/watch?v=6H3r1jCjgcA

A másodikat ajánlom neked Kacsint
A viccet félretéve,azért nem rossz. A svéd mindig azt mondja nekem,hogy ez a rakéta üzemanyag! Mosolyog  
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:51:44 (16207
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Figyelj,gőzöm nincs róla hogy ez technikailag hogy műxik,te ezekhez jobban értesz,de amit tudok,hogy így fog működni és másnál ís így műxik hibátlanul!
Itt ez a Saab ez is így van megcsinálva,de mintha a multkor már belinkeltem volna (de lehet nem ide)
Az enyémnek szinte ugyan ez a konfigja,nem kell majd sokat szenvedni a szoftverrel Mosolyog

http://maptun.com/customers.php?car=3&cid=527
 
Re: radics1 (16205)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:38:59 (16204
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ha a Saabnál tuningolt autókban működik,akkor nálad is kellene. Nem ma kezdték ezt a dolgot..De te tudod,én csak elmondtam hogy csinálják ezt az E85 úttörői Kacsint  
Re: radics1 (16200)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:33:47 (16203
Felhasználói profil
14.25 @ 173
A gyáriak igen olyan 2007-2008 óta lehet kapni biopoweres verziót,de az enyém nem az Mosolyog Enyém még 2002es modell,akkor még nem volt ilyen,de mostanra már megoldották az átalakítást.Ezeket pedig így oldják meg..De a gyári E85ök is mennek benzinnel ugyanúgy,csak nem tudom hogy ott mi a  trükk. Valószínű azokban már alapból benne van ez a cucc 
Re: radics1 (16201)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:30:02 (16202
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na ja,ha kapsz E85öt és ha nem?? Mert azért annyi kút még nincs.. Meg ha van is,mindig kitérőt kell majd tenned miatta! Akkor mit csinálsz? 
Re: radics1 (16200)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 12:09:30 (16199
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor hogy akarod használni?? Ezért nem is értem..Ha nincs átalakítód,akkor vagy ez vagy az nem?! A Saabnál (meg gondolom másnál is) ugy van megoldva,hogy van ez az átalakító elektronika és tudja mit tankoltál bele,ahhoz állítja a dolgokat. Nekem ezt majd még külön be kell köttetnem,de neked is ajánlom,különben lesz vele gondod.. 
Re: radics1 (16198)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 11:58:27 (16196
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Az tud kapcsolni a normál benzin és az E85 között?  
Re: radics1 (16194)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 11:13:35 (16193
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Nekem gyárilag NGK 6 (PFR6H10) volt benne és most 7H10et használok. Volt 8as is.de az ES sorozat volt,de azzal sem volt gondom.
Neked van Bioetun vagy más átalakító elektronikád? 
Re: radics1 (16182)
válasz erre előzmények 2010.06.02. 09:10:43 (16181
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor megmondom neked a frankót! Mosolyog Én még nem vagyok biopoweres (de már nem kell sok),de a svéd csak injektort cseréltet velem az új szofthoz! Tehát maradhat az a gyertya amit eddig is használtál..

Üdv 
Re: radics1 (16180)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 23:17:01 (16178
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mindegy,mert a múltkor már beszéltük,hogy nincs neki olyan.. Szomorú Köszi a linket Mosolyog  
Re: Bandi (16175)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 19:44:49 (16171
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia Sanya! Ez nekem szólt? Csak mert elmentem az oldalra,de injektor almenüt nem találtam.. 
Re: civiccoupe (16166)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 12:13:04 (16154
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Hogy csináltad? Annyival kevesebbet írtak a számlára? Vagy más trükkel jött? 
Re: GodRat (16153)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 11:54:43 (16152
Felhasználói profil
14.25 @ 173
almaz@enternet.hu vagy 06/309430928 
Re: Demó (16151)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 11:42:11 (16150
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Viszont tuti egyedül rendelek az USA-ból,mert így nagyobb sansz,hogy megúszom a vámot. Ha ketten vagy többen rendelnénk,akkor az összeg nagysága miatt szinte sansztalan lenne.. 
Re: Laci_GTR (16145)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 11:40:42 (16149
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ahogy mondod. Ha megjön az új,akkor azonnal vihető. 2db közülük csak pár hónapos a többi meg hibátlan Mosolyog Van 6db összesen.. 
Re: Demó (16146)
válasz erre előzmények 2010.06.01. 11:28:05 (16148
Felhasználói profil
14.25 @ 173
szia! Én innen rendelném..A szállítási költség nem tétel. Viszont kérdés,meg tudjuk-e úszni a vámot?! Ha igen ,akkor megáll 84-85ezerbe,ha nem akkor rájön még 30% Szomorú
Itt a link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/RC-Fuel-Injectors-Ford-Focus-Bosch-750-cc-71-lb-hr-71lb-/280515093175?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item415000a2b7 
Re: Laci_GTR (16145)
válasz erre 2010.05.31. 17:32:55 (16140
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Yugoval is beszéltem,neki(k) sincs eladó,úgyhogy marad a rendelés amcsiból..Remélem megúszom a vámot Mosolyog  
válasz erre előzmények 2010.05.31. 17:24:14 (16139
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szia! Most 630 van bent..Kéne az a 750,azért köszi! 
Re: civiccoupe (16136)
válasz erre 2010.05.28. 17:57:25 (16113
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Szóval RC 750 magas injektorra senkinek nincs? Nem is tud eladót? Mert akkor rendelek az USA-ból..  
válasz erre előzmények 2010.05.27. 21:42:36 (16109
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Köszi az infót! A svéd azt mondta 0.86-os házzal kérjem,az kell nekem. A 2860RS is így kezdte és lecseréltem aztán 0.64esre,igaz akkor nem tudtam még mi a dörgés,de most a svéd nagyon határozottan mondta a 0,86ot.
Nekem így 4.200 körül van max nyomásom,de épp most akarok belőle visszavetetni,mert ahogy melegszik az idő,úgy megy egyre feljebb az IAT,meg a nyomás is,ha elkezdem folyamatosan terhelni.
Szóval úgy néz ki,nem a turbó volt a ludas az AIT problémában. Nálad milyen IAT-k vannak,folyamatos terhelés alatt? 
Re: gt28rs (16108)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 08:07:42 (16089
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Azt tudja,hogy jobb a futóműve,jobb gumik voltak rajta és erősebb is valószínűleg,nem beszélve,hogy nagyobb motorja és kisebb turbója van,ami hamarabb tölt be. Ja, és neki lehet volt rutinja,én meg kezdő vagyok Mosolyog
Ja,FWD. Ha RWD lenne,nem ennyit futna az tuti. Valószínű ezt az időt is le lehetett volna vinni,több gyakorlással,meg jó gumival. 
Re: radics1 (16075)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 08:03:35 (16088
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Amikor mérték,akkor 290-300(főtengelyen) ló körül volt,de a régi turbóval és már nem volt jó,meg más szűrő volt rajtva,amivel jóval később töltött be. 
Re: radics1 (16067)
válasz erre előzmények 2010.05.26. 08:01:26 (16087
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Jó az a 0.86os ház,azzal nincs gond,de mondom,amikor 1ből kettőbe váltok,ott nagyon nagy a lyuk.
kb 55-nél van ez egy vége és olyan 70től van nagy nyomás. No meg váltani sem lehet ezzel gyorsan.
Kéne ehhez 7500 fordulat,de én lét ebbe,meg a gyursulásra nem áldozok már.
Nem való oda.
 
Re: radics1 (16065)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:21:05 (16066
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Azt ne is nézzed,mert az csak mesél,én nem tudom azt az űridőt kivitelezni (lehet más se tudná ezzel az autóval),amit számol. Nincs gumim,nincs tapadásom,nincs futóművem hozzá. Ennyi Dühös
 
Re: radics1 (16061)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:17:18 (16063
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Na ja. Azon 0.64 A/R volt ezen meg 0.86os Kacsint No meg hát nagyobb a turbinakerék is..
Az enyém 2.700-2.800-ig nem nagyon csinál semmit,csak utána kezd el tölteni,amikor nálad rég keni-vágja. Nálam 6.500 a limit,de nem szoktam beleforgatni..Szóval mindenben előnyben vagy,csak
powerben maradsz alul!

Egyébként kösz hogy válaszoltál,ugyan nem neked címeztem Kacsint Most már tudok mindent.. 
Re: radics1 (16058)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:04:38 (16057
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Lenne esélyed,mert nem tudok elindulni és olyan turbólyukam van 1ből kettőbe,hogy addig meg is kávézhatsz,de gyorsan mert utána azért megindul majd,főleg ha lesz E85ös ECU-m nemsoká! Cool
Nem lesz olyan erős,mint a belinkelt példány,de olyan 430ló és 550Nm körül kellene lennie..Végül is te is E85 használsz,szóval az is közös.. 
Re: radics1 (16046)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 23:00:45 (16054
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Akkor még olyat kérdeznék,hogy neked mikor tölti be a maxot a turbó és milyen nyomással mész? Meddig tudod húzatni? Nálam 4.200 körül tölti ez a 2871R a 2860rs viszont egy ezressel hamarabb már maxon volt..Ekkora a különbség a két turbó között? 
Re: gt28rs (15997)
válasz erre előzmények 2010.05.25. 22:50:27 (16044
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Mi a manó??!! Ez is papírból van,mint a rizsrakéták? Nem hittem volna.. Hö? Ezért ilyen gyors mindenki hozzám képest,mert nincs anyag bennük..Azért ha majd összeáll a technika szólj és megyünk egyet együtt. Okés? A mi autónk valamelyest közel van egymáshoz,de azt a 250 kiló hátrányt majd ellensúlyozom erővel Kacsint  
Re: radics1 (16029)
válasz erre 2010.05.25. 17:28:16 (16013
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Itt van egy hasonló konfig,mint az enyém 2871R turbóval E85el Mosolyog 98as benzinnel 400-410ló volt és jóval kisebb nyomaték. 486 Hp/628 Nm.Ennyit tud a svéd technika Kacsint

http://www.youtube.com/watch?v=MghIePuzB_w&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6H3r1jCjgcA 
válasz erre előzmények 2010.05.25. 17:10:54 (16012
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ebből sokat nem értettem Mosolyog ) Hogy jön most ide hogy a Svédeknél milyen paddal mérnek?! Lehetne bármilyen,de a pad is máshol ,nem csak nekik van ilyen. Csak azért szúrtam be,mert ők ezzel mérnek.
A másik,hogy jön ide az,hogy nem lehet semmit kapni az autómhoz (mikor itt teljesítménymérésről beszéltünk),no meg ki az az IS??
Remélem nem az Audira gondoltál,mert a tunerjeikből Dunát lehetne rekeszteni..
A 3. ˝meg semmit nem fogad le˝ hogy értetted ezt? 
Re: MarcoR5 (16011)
válasz erre 2010.05.24. 16:50:18 (16009
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Tud vki helyet ahol lehet emberi, jó áron kapni RC 750cc injektort?
Egyet már találtam a tuningáruház.hu..Máshol? Esetleg van valakinek elfekvőben (4db kellene) Elindul az E85 projekt!! Kacsint  
válasz erre előzmények 2010.05.23. 16:26:21 (16008
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Ja,ez így van ahogy mondod Mosolyog  
Re: Belfegor (16005)
válasz erre előzmények 2010.05.23. 16:25:32 (16007
Felhasználói profil
14.25 @ 173
Passzolom a kérdést,azóta nem lett mérve amióta fent van az új turbó (február közepe). Ami tény,hogy érezhetően jobban megy,mint előtte. Viszont mivel ez gyári ECU,ezért nehéz kihozni belőle a maxot. Gondolok itt  ara,hogy a Trionic 7 is adaptív elektronika és alkalmazkodik a vezetői stílusodhoz.
Tehát mérés közben nem biztos hogy rá fogja adni a 100%-ot,hiába van benyomva tövig a gáz,ha előtte nincs megtanítva rá! Egyszer azért majd elviszem méretni.. 
Re: gt28rs (16004)

összesen 606 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  6  7  8  9  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!