timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 19174 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  

Gyorskeresés
válasz erre előzmények 2011.10.19. 21:53:55 (18538
Felhasználói profil
14.77 @ 157
de,ez pont olyan egyszeru,mert ahogy mondta, csak akarni kell,ha vki komoly teljesitmenyt akar,akkor annak nagyon bele kell nyulni a varazskalapba,ez a minimum, egy clioba is belefer az 1.2es motor helyere a 2.0,azert 100%-ig biztos vok benne,h nagyobb kaland nelkul bemegy a 3aroba is. Igen lehet,h tulsagosan nemetautosan gondolkozom,de biztos vok benne,h minden auto lego. Tominak (ezek szerint) anno en is azt mondtam,h ne turbositson,hanem Corolla T-Sport motor,mert a palyazas es korozes sztem sokkal jobban illik egy kihegyezett fasza szivomotor karaktere. Na es persze sokkal egyedibb.en imadok a szellel szembe hugyozni,azert faragom a 5 hengert nem az 1.9est,azert csinalok drag diesel Mercit,ugya hogy eddig a foldon senki,mert sztem ez a kulonleges,beallni a sorba barki tud, turbos Yaro van par, nagy szivomotoros nincsen nagyon...En ezt szeretem, a versenysport a kihivasok miatt olyan amilyen, akinek egy ilyen swap kihivas az hagyja az egeszet...

Udvw  
Re: Robi-ka (18537)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 20:25:50 (18537
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Azért ez a "nagyobb motort bele es kesz.." elég sokszor nem igaz. Pont ezért kell otthon lenni az adott márkában, hogy pontosan tudd, hogy mit éri meg, mi fér bele fizikailag, mivel mekkora szívás van mire beépül, és papírozás szempontjából sem elhanyagolható a kérdés. Én is tudtam volna linkelni neki egy suprát 24v turboval a Te logikád szerint, de nem tettem, mert ez nem ilyen egyszerű, hogy egy laikus megmondja a tutit, mivel a toyotához vajmi keveset értek, ezért inkább KUSSOLOK, sem mint hülyeséget írjak, és ne adj isten félrevezessem a Tomit.

Én egy tanácsot adtam neki anno: adja el, és vegyen evot! Mosolyog  
Re: MarcoR5 (18535)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 18:48:43 (18536
Felhasználói profil
14.77 @ 157
jahh ertem,az akkor nem ccm veletlenul? Mosolyog azt hittem nagyobb pillangot is tettet ra,azert kerdeztem. Szep eredmeny a palyan,amihez azert vezetni is tudni kell.. Kacsint  
Re: Lizard21 (18533)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 18:47:01 (18535
Felhasználói profil
14.77 @ 157
miert kell ahhoz otthon lenni benne,h nagyobb motort bele es kesz..?minden bele megy mindenbe csak akarni kell..ezt tudni nem egy nagy kivaltsag(skociaban elo haverom infoja,h kint pl:S4 c4 porsche Cayenne 4.5 V8 turboval.e36 coupe Rx7 wanklerral,akkor tipusazonos miert ne menne)...
Te meg latom a kotegedesben vagy otthon Mosolyog  
Re: Robi-ka (18534)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 17:44:24 (18534
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Na, már a toyotában is penge vagy?! Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (18524)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 17:32:43 (18533
Felhasználói profil
15.58 @ 140
1.5 szívó benzines, gyári pillangóval 
Re: MarcoR5 (18532)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:56:09 (18532
Felhasználói profil
14.77 @ 157
1500cc? 40es pillangó akkor nagyobb a gyárinál?gyári mekkora? 
Re: Lizard21 (18531)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:52:04 (18531
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Picit vastagabb a kipuff, középdob helyett gázgyorsító, a végén 1 sport dob.
Hf gyári. K&N hideg levegő szűrő levezetve a ködlámpa mögé.
1500 cc 40-es pillangóval... 
Re: MarcoR5 (18530)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:47:29 (18530
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Gyári leömlő? az szép, mondjuk ez japán, nem német... Mosolyog tehát akkor egy jó szűrő kat off. utána a rendszer vastagabb v csak hátsó dob?hf-ed is gyári? 
Re: Lizard21 (18529)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:45:21 (18529
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Szívó oldal+kipuff csere. Kati off. Leömlő gyári.
Futómű Tein Super compact.
Szinter kiplung+könnyített lendkerék.

http://www.youtube.com/watch?v=V1d9HDt9yMU
http://www.youtube.com/watch?v=Z_OD99KfYlU 
Re: MarcoR5 (18527)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:33:54 (18528
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Hallod ezek nagyon jó idők, futóműved hogy van okosítva? merevítők stabilizátorok? 
Re: Lizard21 (18526)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:32:14 (18527
Felhasználói profil
14.77 @ 157
És a motorban mi van amitől 120 ló lett? 
Re: Lizard21 (18525)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 16:13:23 (18526
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Gyári motor 106 Le, most 120-nál járok padon mérve.

Köridők:
Euroring: 1:29.239
Hungaroring: 2:28.892

Ez a köridő dolog sok mindentől függ, de itt találsz időket összehasonlításhoz:

http://timeattack.hu/hun/hungaroring/
http://timeattack.hu/hun/euro-ring/ 
Re: MarcoR5 (18522)
válasz erre 2011.10.19. 16:08:37 (18525
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Már régóta nem töröm rajta a fejem, megvan, hogy milyen alkatrész kell a motorba (hajtókar, dugó stb) Már a műanyag szívósorom is cserélődött fémre, hogy majd bírja a nyomást. A turbó fajtája még képlékeny. Kompresszort nem szeretnék.
Sokan mondják a Corolla TS motort, de 1. nem fér el 2. nem nagy durranás (vagyis nekem nem tetszik). Hamarabb lenne benne integra motor, mint CTS. A kincstár üres, de tervek évekre előre megvannak. Nem sok Yaris TS rohangál, nekem meg fontos hogy egyedi legyen, ne "tucatautó". Ha Hondával kezdtem volna, ennyi pénzből nem itt tartanék. A vele elért idők (mind gyorsulás mind pályázás terén) szerintem magukért beszélnek, és mindezt úgy, hogy a motor belseje és az elektronika érintetlen. Ha rámszakadna a bank lenne egy Sunny, de a yaris is megmaradna. Csak megint ott vagyok, hogy belelóg a bilibe a kezem... 
válasz erre előzmények 2011.10.19. 15:30:26 (18523
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Még mindig a turbósításon töröd a fejed? inkább tegyél bele egy T20 vagy ilyesmi motort pl Celicából, szívó 180-200 ló, baszott mód menne vele a kis yaro 
Re: Lizard21 (18521)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 15:26:47 (18522
Felhasználói profil
14.77 @ 157
Neked hogy áll most a motor, mi van benne? mi a ringen egy olyan idő ami jónak számít nem 1000 lóerős utcai autótól? 
Re: Lizard21 (18521)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 09:09:54 (18521
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Valahol el kell kezdeni... Én is 17.1-el kezdtem a gyorsulást Széles vigyor
A lelkesedés maradjon, a többi jön magától Kacsint
Én szeretek "egyenesen menni" de a pályázás jobban vonz, ezért ha lehet így mondani, arra hegyezem a járgányt. Lassan, de biztosan épülget. Azt lestem, hogy be van csövezve a bömös, meg 1 kerek lámpa hiányzott, gondolom, hogy több levegőt kapjon. Az audi hangja király volt, akármit ment időben, az egyenesbe combos volt Széles vigyor  
Re: GodRat (18520)
válasz erre előzmények 2011.10.19. 08:25:02 (18520
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Mindenképp! Az Audi szenvedett ezen a pályán, ugye drag-ra épült és itt a kicsi fék hátrány + evvel a futóművel ide nagyon nem való, nem mérettük, de telós méréssel olyan 1:30 körül mehet.

A BMW mondhatni gyári, E30 1.8 8v M40 motor 110-en lóerővel, gyári fék elől, hátúl dob, kipakolva, csövezve, 2 sport ülés, ide már kapott "sport" futóművet is, a gumik kopott, öreg utcai gumik, lelkesedésből, kicsi pénzből épül Széles vigyor
 
Re: Lizard21 (18519)
válasz erre előzmények 2011.10.18. 09:52:14 (18519
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Akkor legközelebb lepacsizunk. Az audinak nagyon durva hangja volt a pályán, azt lehet tudni, hogy mit ment? Az E30-ba milyen motor van mekkora ménessel? 
Re: GodRat (18518)
válasz erre előzmények 2011.10.18. 08:22:12 (18518
Felhasználói profil
18.45 @ 115

Tudtam Én hogy ismerős az autó, de a többiek azt mondták biztos nem Te vagy Széles vigyor

Mi a bordó BMW E30-al voltunk kint (meg az Audival) a legjobb időm 1:34:863 Nyelvet ölt
 
Re: Lizard21 (18517)
válasz erre előzmények 2011.10.17. 16:57:10 (18517
Felhasználói profil
15.58 @ 140
Igen, 1:29.239 Kacsint  
Re: GodRat (18516)
válasz erre előzmények 2011.10.17. 16:30:56 (18516
Felhasználói profil
18.45 @ 115
Lizard21 tegnap Te voltál kint a Yarissal az Euroringen? 
Re: Lizard21 (18515)
válasz erre előzmények 2011.10.17. 13:39:34 (18515
Felhasználói profil
15.58 @ 140
 
Re: hori (18512)
válasz erre előzmények 2011.10.17. 11:54:32 (18514
Felhasználói profil
12.80 @ 173
az M+S ...az meg általában téli   Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Cartman Cartman Cartman Zokog Zokog Zokog Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: hori (18512)
válasz erre előzmények 2011.10.17. 11:54:02 (18513
Felhasználói profil
12.80 @ 173
Tudtommal....  Medium...   és Soft... Mosolyog  
Re: hori (18512)
válasz erre 2011.10.17. 10:29:38 (18512
Felhasználói profil
13.40 @ 166
yokohama a048 gumiknál a keverékek jelölései hogyan vannak?
azt tudom hogy van M és S más fajta van? és melyik a keményebb és melyik a puhább? 
válasz erre előzmények 2011.10.16. 11:57:00 (18511
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Tudtommal 8 kipuff szelep kuka, de majd kijavít ha rosszul tudom. Mosolyog  
Re: spinyo (18510)
válasz erre előzmények 2011.10.15. 22:38:21 (18510
Felhasználói profil
12.16 @ 181
Mi lett a kocsival az utolsó versenyen a döntőben? Nagy a kár?  
Re: ozoli (18014)
válasz erre előzmények 2011.10.15. 14:33:07 (18509
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Kacsint  
Re: MarcoR5 (18508)
válasz erre előzmények 2011.10.15. 12:09:11 (18508
Felhasználói profil
14.77 @ 157
engem ugyan nem zavar,csak egy jo szovicc adodott... Mosolyog  
Re: dani1121 (18506)
válasz erre előzmények 2011.10.15. 09:43:32 (18507
Felhasználói profil
25.56 @ 79
pedig gecijó...tudod, még tiltásnál is húz! ridddiiiidiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cool gingeng forever  
Re: szabyk RST (18490)
válasz erre előzmények 2011.10.15. 09:29:42 (18506
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Széles vigyor
Én csak felvetettem a témát, aztán látod, de ha zavar valakit akkor "elkussolok" Mosolyog  
Re: MarcoR5 (18505)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 23:18:01 (18505
Felhasználói profil
14.77 @ 157
igen,kikotni,csonakmotornak jo is... Mosolyog mar megertem,h ha unjak a dieselezesunket... Mosolyog Mosolyog  
Re: sh adam (18500)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 19:44:32 (18504
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Nekem most S40 van fent, egy nagyon szuper állapotú, nincs szétrúgva, 2001-es civic-ről származik.
Minimálisan hosszabb talán mint az s20. Utcára tökéletes meg akár versenycélra is.
 
Re: Smug (18503)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 19:14:36 (18503
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Jaja, a D-s váltók tényleg ilyen olcsók, annak idején vettem egyet és cseréltem esi-be. 
Re: dani1121 (18501)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 19:12:02 (18502
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Az említett RM tengelyről közben megtudtam:
10.70mm/10.2mm 216°/220°
Mi a véleményed róla?
A B-s pillangót már kipróbáltam és nem jött be! Nem hiszed el, de bedúsult a keverék (Innovate WB02-t + SSI4-et használok)!!! Számomra ez érthetetlen!!! Összezavarodott
 
Re: sh adam (18499)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 18:49:38 (18501
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Elvileg az esi és az 1.3 16v dual carb( 5.gen) alatt vannak a legrövidebb váltók, nem tudom hozhat-e valamit de lehet megérné egyet kipróbálni Neked. S20-as típus. Elvileg az a legrövidebb d-s motorokhoz. Nem is nagy tétel mert 10-15-ért dobálják ezeket a váltókat. Próbának is megéri, max tovább adja az ember. 
Re: Smug (18496)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 18:34:25 (18500
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Pedig te is Hondánál fogsz kikötni Nyelvet ölt Széles vigyor
 
Re: szabyk RST (18490)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 18:33:13 (18499
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Akkor mindenképpen jobb lenne valami komolyabb tengelyt bele. Esetleg még B16 pillangót (60mm) is felrakhatsz, talán hoz valamit. D-s váltókban nem vagyok otthon, de ha esetleg van rövidebb D-s váltó, érdemes lenne lecserélni.

Sperr az változó. Kintről szerintem nem áll meg 100e alatt. Én anno itthon csináltattam 100e-ért Hamza Ernővel a Torsen sperrt, mai napig hibátlanul működik, igaz már Boti ex 4g civic-jében. Mosolyog  
Re: Smug (18491)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 18:11:15 (18498
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Hogyééé adják?
Nekem L3-as a váltóm. 
Re: hori (18497)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 17:32:17 (18497
Felhasználói profil
13.40 @ 166
szerintem érdemes lenne beruházni rá. én is azon vagyok.
 
Re: Smug (18496)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 15:37:10 (18496
Felhasználói profil
14.03 @ 156
A váltó gyári, 402 m-en elég az első 3 gang.
Speer nincsen sajnos.... 
Re: hori (18495)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 15:06:12 (18495
Felhasználói profil
13.40 @ 166
szerintem a köszörült tengelyt mindenféleképpen jó lenne másra cserélni.
váltó milyen? speer? 
Re: Smug (18491)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 13:39:42 (18494
Felhasználói profil
16.32 @ 136
Jeee Széles vigyor  
Re: szabyk RST (18490)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 13:35:34 (18493
Felhasználói profil
16.32 @ 136
B18 szép is lenne Mosolyog Egyre jobban húz(t)ok a B-s motor felé, ez a pszichológiai hadviselés? Széles vigyor
"Azinnyektoramániám" Széles vigyor  
Re: sh adam (18488)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 13:24:57 (18492
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Tarts ki még egy picit, naaaa, léccíííííííííííííííí! Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
Re: szabyk RST (18490)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 13:22:30 (18491
Felhasználói profil
14.03 @ 156
Így van, a hf meg van csinálva (Bejó). A leömlőm 4-2-1, 50-es rendszer  (Janó).
A szívósor gyári, de fel volt nyitva, polírozva, bővítve, Kakucson vettem egy sráctól, még addig nem volt használva. Boti ismeri az előéletét, németektől hozta anno vki.
A tengelyeim a nagy kérdés:
Gyári tengelyek köszörülve (GAÁL), se adatlap, se semmi nincs hozzá.
Csoki programozta először az autót, akkor nem volt még benne a szívósor. 140 lovat mértek, azt mondták, hogy a gyári tengelyekkel valszeg jobb lenne. A fokolókereket nulla állásban vannak, így volt a legjobb. Alapjáratom nincs, ezer és kétezer között ingadozik.
Megtaláltam a tengelyt a fórumon, amit Dani írt (KÖSZI DANI!):
"108435" számú hsz
Esetleg rápillantanál?
Azt megtudtam, hogy Koczeka hozta neki, beszéltem vele, ezt ő is megerősítette, szerinte a mostaninál jobbnak kell lennie. Itt az a nagy kérdés, hogy a mostani tengelyek milyenek? Próbáltam a Gaáléktól megtudni, sikertelenül... Szomorú
 
Re: sh adam (18489)
válasz erre 2011.10.14. 13:09:31 (18490
Felhasználói profil
9.78 @ 238
fu de unom mar a hondat Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor Széles vigyor  
válasz erre előzmények 2011.10.14. 12:55:02 (18489
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Valami ütősebb tengely kellene neked. Nem tudom a leömlőd milyen, a hengerfejedről az rémlik ki van túrva, talán még síkolva is van belőle. ( javíts ha baromság ).
Hirtelen nem vagyok benne biztos, de talán Bisimoto-nak, JGE-nek van a motorodhoz tengelye.
Aztán feldobni valami ITB-t had hörögjön Széles vigyor Cartman  
Re: Smug (18481)

összesen 19174 bejegyzés
Előző   [...]  9  10  11  12  13  14  15  16  17  [...]   Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!