timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 190 bejegyzés
1  2  3  4  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre 2013.02.19. 15:33:01 (19089
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nincs valakinek 80 > 70mm-es szilikon szűkítője? 
válasz erre előzmények 2012.10.28. 12:22:51 (19032
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Portolásra tudok megbízható embert.  
Re: GMalma (19029)
válasz erre előzmények 2012.10.01. 20:57:31 (19022
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Haver Sachs Racingre esküszik. Azt egy darab szalvétával is összerakhatod, akkor is fog! Széles vigyor
Szabyk-tól van. 
Re: Norbitron (19018)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 14:40:51 (18748
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Hát ja, elméletileg úgy lenne az optimális, ha picit füstöl, mert a többlet anyag hűt, de a dízelnél a túl sok anyag meg már növeli az EGT-t. Igen, az imap-emap akkor lenne az igazi, ha közel egyformán mozognának, mondjuk ez a geo beállításától is függ. Miért nem dobtok fel egy gt2560r-t? 4 hengeres motoroknál van aki próbálkozik wg-s turbóval? Hö?  
Re: Master3v (18747)
válasz erre előzmények 2012.01.10. 11:31:43 (18746
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Lehet pár szonda kelleni fog mire valaki megtalálja az optimális értékeket. Mosolyog Amúgy meg dízeleseknek pénz-ékszer nem számít....nemhogy a szondák száma Széles vigyor Kilóra veszik majd Cartman  
Re: ave (18745)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 13:12:29 (18734
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Próbáltam keresni tapasztalatokat, de nem volt senki aki határozottan kijelentené mennyi is az optimális. Az a baj, ha valaki érdeklődött is a dízelesek között az AFR mérés iránt, egyből lehurrogták minek, baromság, holott szemre nem lehet írni! Ezt sose értettem, nyomja neki az állat, a másik nézi....nem füstöl, adj még neki...most nagyon füstöl most vissza. Zokog
Még senki nem szánta rá magát, hogy vegyen EGT-t és egy AFR-t aztán elmenjen egy padra. Komor



 
Re: MarcoR5 (18733)
válasz erre előzmények 2012.01.09. 11:56:38 (18732
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ennyi. benzineseken nem "cseresznyemag turbó" van...ide elég a kinder nyomás Széles vigyor

Amúgy lenne egy kérdésem hozzád. Csupán kíváncsiságból, mi az optimális AFR dízeleknél? Tudom ez még nagyon gyerekcipőben jár nálatok, de mik a tapasztalatok? Mekkora értéknél van a max. teljesítmény? 
Re: MarcoR5 (18731)
válasz erre előzmények 2012.01.06. 16:30:29 (18725
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ki voltál kapcsolva Összezavarodott Széles vigyor  
Re: szabyk RST (18722)
válasz erre előzmények 2012.01.05. 17:38:34 (18723
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Most kaptam meg a számod, így holnap reggel hívlak Széles vigyor  
Re: szabyk RST (18722)
válasz erre 2012.01.04. 19:23:48 (18721
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nincs valakinek fölös 3"-3.5" vagy 2.75"-3.5" szilikon szűkítő?  
válasz erre előzmények 2011.11.26. 15:04:42 (18682
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Érdekes dolgok ezek. Mosolyog Mostanság elég divatos ez az EBC, viszik mint a cukrot, pedig a konkurenciával nagyjából azonos árban van. Sokan használnak itthon Carbone Lorraine-t, meg Ferrodo Ds-t is. Kinti hobby pályázók Hawk betéteket használnak, ami az itthon elterjedt betétektől kicsivel olcsóbb. Legközelebb ha cserélnem kell, kipróbálom a Hawk HP+ betétet. Mosolyog  
Re: Master3v (18681)
válasz erre előzmények 2011.11.25. 00:40:14 (18675
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Árban nagyjából egyformák. 
Re: Ponya (18673)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 16:58:45 (18671
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az nem páva, mindenkinek olyan van Széles vigyor  
Re: Master3v (18670)
válasz erre előzmények 2011.11.24. 12:16:41 (18669
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ha már feldobtad a fékbetétet, kérdezném, hogy van valakinek tapasztalata Carbone Lorraine betétekkel? Vagy esetleg a Hawk betétekkel? Összezavarodott Mosolyog  
Re: GMalma (18668)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 21:59:32 (18654
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Igen, kinek mi a szimpatikusabb, végtelen lehetőségű.
Hallottam, hogy nem igazán lehet az otthon összerakott példányokat legalizálni, az Ukrán úriember nem is tudom, hogy oldotta meg.
Nekem sem biztos, hogy 2xxLe kéne, ez másról szól. Kicsit mintha a motorozás élménye lenne belegyúrva egy 4kerekűbe Mosolyog
Majd 1x, talán... Zokog Mosolyog  
Re: Roberto (18653)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 21:07:02 (18652
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Beszélek ismerőssel, ha találkozik a tulajjal említse a társaságotokat, hátha kedvet kap hozzá. Mosolyog
Ez valami Robin Hood Sports Cars márkájú. 2.0 Ford zetec motor van benne ITB-vel, állítólag 220le. , Nagyon sajnálom, hogy utasként sem ízlelhettem meg milyen is Szomorú
Ha tehetném, tuti csinálnék magamnak egy ilyesmit, nagyon megtetszett, itt kezdődhet az igazi vezetési élmény. Mondjuk, én beledobnék inkább egy s2000 motort, nem erőlködnék a ford motorral. ( na most mit kapok Szabytól Széles vigyor Cartman Nyelvet ölt
Re: Roberto (18651)
válasz erre előzmények 2011.11.15. 20:03:09 (18650
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az tulajt nem ismerem, csak egy kedves ismerősöm segédkezett az építésben, most éppen a kipufogóval variáltak, mert a műszakihoz kellett katalizátor meg suttogós dob, aztán most ezek helyére került egy átmenő dob, így már elég kellemes Széles vigyor
A tulajdonosról annyit tudok, hogy Ukrán nemzetiségű, de a hétköznapjait itt Dunaújvárosban tölti, mivel ő a vasmű info igazgatója. Tudomásom szerint nem nagyon tud magyarul, ismerősömhöz is tolmáccsal együtt jár. Mosolyog  
Re: Roberto (18648)
válasz erre előzmények 2011.11.14. 21:34:22 (18645
Felhasználói profil
13.05 @ 186
na talán most Összezavarodott Széles vigyor  
Re: sh adam (18644)
válasz erre 2011.11.14. 21:32:23 (18644
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Rólad jut eszembe, kb. egy hónapja volt szerencsém egy ilyenhez,sajnos menet közben nem tapasztalhattam meg milyen, de így is felkerült az álom listámra Széles vigyor Zokog

 
válasz erre előzmények 2011.11.07. 21:01:03 (18640
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Egy hétig muszáj volt az r888-kal járnom, persze azon a héten volt olyan felhőszakadás, hogy zabszem nem fért a seggembe, de nem volt vele baj, stabil volt mint a forint Széles vigyor Tartósságról nem tudok nyilatkozni, de ha tehetném tuti r888 lenne a nyári garnitúrám.... vagy advan neova ad08. Mosolyog  
Re: grafo (18639)
válasz erre előzmények 2011.11.02. 22:17:46 (18623
Felhasználói profil
13.05 @ 186
ja, ott a váltó fogy!! Széles vigyor havernak a sarokban kuporog 3 ASD váltó, 2-ből eltűnt az 5., 1-ből pedig a 4. fokozat Széles vigyor Féltengelyből egy kerítésre való lenne már ha nem lenne megerősítve Mosolyog  
Re: Master3v (18622)
válasz erre 2011.11.02. 11:32:25 (18619
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Jelen esetben nem a csukló tört?
Ha a féltengely tört, arra rá lehet erősíteni, nem kell spec cucc. Mosolyog
 
válasz erre előzmények 2011.10.20. 11:41:54 (18559
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Akkor a honda integra a te autód Széles vigyor elől hátul merevítve, gyári sperr, 1.8 benya, recaro,  2+2 szmély stb... Széles vigyor
Amúgy én nem vennék előre-hátra erősebb kanyarstabot. Csak hátra vennék, az alulkormányzottság csökkentése érdekében Mosolyog  
Re: MarcoR5 (18557)
válasz erre előzmények 2011.10.16. 11:57:00 (18511
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Tudtommal 8 kipuff szelep kuka, de majd kijavít ha rosszul tudom. Mosolyog  
Re: spinyo (18510)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 18:34:25 (18500
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Pedig te is Hondánál fogsz kikötni Nyelvet ölt Széles vigyor
 
Re: szabyk RST (18490)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 18:33:13 (18499
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Akkor mindenképpen jobb lenne valami komolyabb tengelyt bele. Esetleg még B16 pillangót (60mm) is felrakhatsz, talán hoz valamit. D-s váltókban nem vagyok otthon, de ha esetleg van rövidebb D-s váltó, érdemes lenne lecserélni.

Sperr az változó. Kintről szerintem nem áll meg 100e alatt. Én anno itthon csináltattam 100e-ért Hamza Ernővel a Torsen sperrt, mai napig hibátlanul működik, igaz már Boti ex 4g civic-jében. Mosolyog  
Re: Smug (18491)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 12:55:02 (18489
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Valami ütősebb tengely kellene neked. Nem tudom a leömlőd milyen, a hengerfejedről az rémlik ki van túrva, talán még síkolva is van belőle. ( javíts ha baromság ).
Hirtelen nem vagyok benne biztos, de talán Bisimoto-nak, JGE-nek van a motorodhoz tengelye.
Aztán feldobni valami ITB-t had hörögjön Széles vigyor Cartman  
Re: Smug (18481)
válasz erre előzmények 2011.10.14. 12:48:26 (18488
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Gyilkolni én inkább b18c4-5-6-t vennék. Ezeknek jobb a geometriája, a b18b b20b/z annyira nem csipázza a magas fordulatot ami szinte elengedhetetlen.(persze hüvellyel NASA karokkal + dugókkal megoldható Széles vigyor ) Legjobb lenne egy b18c4 + dög nehéz fos b16b dugóval. Erre rádobni egy ITR tengelynél nagyobb konfigot körítéssel. Egy ilyennel meg mernék kockáztatni 13 alját, de nem kizárt a 12 teteje. Ha az injektor a mániád, ehhez már esetleg egy garnitúra Prelude injektort vehetsz Széles vigyor
Amúgy fölös, hacsak nem etanolozol a magas komp. miatt. Mosolyog  
Re: dani1121 (18484)
válasz erre előzmények 2011.10.13. 22:25:57 (18475
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Papírozás? Ugyan már...történik egy kis baleset, pontosabban mikor emeled ki az akkumulátort az autóból, véletlen kilöttyen pár dl sav és pont a motorszámra folyik, amit te nem is veszel észre egyből, hanem egy pár hét múlva amikor meg már sajnos nem lehet vele mit kezdeni Széles vigyor

Komolyra fordítva a szót, az egy tévhit, hogy 20L+++ egy turbós. Én ha finoman és nőiesen vezettem átlag 7.5-8L volt. Egy verseny nap: odaút ésszel, ott kirúgtam a belét, haza megint csak ésszel, ez 11-12L átlag volt. Mindig a lábadtól függ.

Azt nem mondtuk, hogy a B-s tuning olcsóbb mint a D-s, csak azt hogy ár / értékben tuti nyerő a B. Mindenképpen úgy jársz a legjobban, ha veszel egy komplett autót.

Az tény, hogy egy jó szívó sem 100e ft. Kérdés mi a cél vagy melyik a szimpatikusabb. Mosolyog

 
Re: dani1121 (18473)
válasz erre előzmények 2011.10.13. 19:16:37 (18471
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Kusojá Széles vigyor
Turbo téma negatív, nem akar csigát....a turbó = fütyitoldó Nyelvet ölt Cartman
NA is Best! Széles vigyor  
Re: glo (18470)
válasz erre előzmények 2011.10.13. 17:50:43 (18469
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Így van, már a hengerfej port + tengely rugó árából vesz egy komplett b18c4-et. Mosolyog
Tény, hogy B18b vagy B20 jobb lenne, csak ahhoz még vtec kit + egy vtec hengerfej körítéssel mindennel az már húzósabb Széles vigyor
Még lehet gondolkoznék egy H22-ben is. Igaz kicsit kell flexelni, de beledobna egy ATR motort váltóval, szépen lépegetne, egy nyomaték tenger lenne Széles vigyor

Akárhogy is fáj, a D-be nem érdemes ölnie a pénzt, ha versenyeken labdába akar rúgni. Szomorú  
Re: Pelyvi (18467)
válasz erre előzmények 2011.10.13. 17:45:04 (18468
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Ja, csak egy chip-elt 3as Pdtdi-vel szintet ment haver gyári 150le-s 4g iVT civic-je a múlt héten Nyelvet ölt  
Re: Master3v (18466)
válasz erre 2011.10.10. 16:08:05 (18447
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Nincs valakinek 3.5" - 2.75" vagy 3.5"- 3" szilikon szűkítője? Nincs kedvem egy ilyen kis sz@rt kintről rendelni Szomorú  
válasz erre előzmények 2011.09.26. 13:16:33 (18402
Felhasználói profil
13.05 @ 186
százezeeeeee Széles vigyor  
Re: szabyk RST (18400)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 20:05:20 (18390
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Az a baj, ott olyan emberek adnának neki tanácsot akik még az olajat is mással cseréltetik Széles vigyor
Akiknek a szavára lehetett adni és le is tettek valamit az asztalra, azokat ez előbb említett internet tunerek finoman szólva is elküldték a pics@ba, hogy nem az a leömlő, szívócső, tengely... a jobb, mert kint az ek9 forumon vagy a honda-tech-en azt írták Széles vigyor
Az lényegtelen, hogy megy 14.5-t egy millióból, akik meg leülnek, számolnak, reszelgetnek, tesztelgetnek és futnak egy figyelemre méltó időt, észre sem veszik, vagy feledésbe merültek.
Hori feltenné azt a kérdést milyen leömlőt vegyen előre tudom a válaszokat!! EREDETI Toda, Bisi, Vibrant.....csak mert ha olyat veszel mindenki a te rudadat copppkogggya. Cartman  
Re: Robi-ka (18386)
válasz erre előzmények 2011.09.16. 15:38:16 (18384
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Úgy kezdem ez az én véleményem, majd a tapasztaltabbak megmondják.

Greddy: Ismerősömnek volt, 185LE lett vele a b16b dugon kivül ugyan olyan átalakításokkal mint a tied. B16-ra tuti jó, de azt már nem merem mondani hogy B18-ra is elég lesz. Ismerősnek nagyon kulturált egyenletes, nyomatékos lett a gépe ezzel a leömlővel. Ára nekem horror, ennyiért új Hytech triy copy jön kintről, vagy OBX triy, esetleg csisszesen RMF narrow copy, DC... is kijön, de jelenleg van aki árul 45ért triy leömlőt, ha jól emlékszem használtan. Lehet tévedek de Daninak is lehet akad a polcon. Mosolyog

Toguchi: B16-ra nagy. Nekem jelenleg 4-1 ebay van (hasonlo mint a toguchi) a B16-on, alul gyengült, felül hozott. B18-ra már talán jobb választás lenne, ára baráti.

Szonda téma: ki kell kapcsolni a programban a szondákat, (gondolom BRE-t használtok) a helyüket ledugózni azt kész. Mosolyog vagy ha egyre szükséged van akkor csak az egyiket Széles vigyor

ui.: Bocs ha valakinek beleszartam az üzletébe Széles vigyor Széles vigyor
 
Re: hori (18383)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 16:29:13 (18368
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Én is ezt javasolom, hogy 1.8-ra gyúrjon inkább, ha 12es időket dédelget. Ha jól emlékszem 13 alja volt anno a legjobb B16 idő, de majd kijavítanak ha f@szságot beszélek. Norbi futotta a Toda vti-vel. 220Le volt, ITB-vel, toda D tengely, Toda dugók, triy leömlő...de egy vagyon volt. Ezt követően ő is inkább egy B18c-be tette át technikát. Mosolyog

Jelenleg én is B18c fűzött blokkot vadászok értelmes áron. Ha esetleg b18b, b20b/z akad azzal is kibékülök Széles vigyor  
Re: MarcoR5 (18366)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 16:23:36 (18367
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Leömlő annyi van a hondákhoz mint égen a csillag. Kérdés mennyit szánsz rá és milyen konfigról is beszélünk.
Van aki az ebay 4-1-et tartja jónak, volt akinek hytech copy, toda copy, rmf narrow...stb. jött be inkább.

Ha nem akarsz egy vagyont költeni én az ebay 4-1re vagy a hytech triy copy-ra szavaznék. Ha pénz ékszer nem számít, akkor toda, rmf, skunk2, tegiwa, bisi..... Széles vigyor  
Re: hori (18365)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 13:01:54 (18360
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Házi portolással csak óvatosan. Polírozni meg felesleges...bár ezzel van aki nem ért egyet.
Síkolni lehet még egy pár tizedet belőle, nő a comp.
A házi leömlő felejtős, akkor inkább egy ebay 4-1, de jobb lenne egy komolyabb 4-2-1, 4-2-2-1.
Igen, a b18c kompatibilis a b16-al. 81mm a furat és a hengerfej is rámegy. Egy b18c + b16b dugó már közel 13:1, de 1-2 tized síkolással már szinte biztos megvan a 13:1. Mosolyog  
Re: hori (18357)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:58:27 (18354
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Amúgy mellékesen, ha nem ITB, akkor a Cai-t vagy a short ramot részesíted előnyben? Tapasztalataid szerint melyik a fontosabb, hossz/átmérő vagy az hidegebb Iat?  
Re: Pelyvi (18353)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:48:30 (18352
Felhasználói profil
13.05 @ 186
"első gyorsulás után a belseje volt csak kipakolva, úgy volt 965kg. utoljára 875kg lett mérve. abból jön le -18kg tetőablak és a könnyű motorháztető.
840-850kg az autó kb plusz én 85kg."

Horit idézve, tévhit az, hogy a 4gen civic annyira könnyű! Ha Daninak nincs kipakolva (fullos), akkor ő is 900, de inkább fölötte van, még akkor is ha az övé nem Ivt.  
Re: MarcoR5 (18349)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:44:52 (18351
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Elég szép idő. 400on meglehet a 13.3-13.5. 
Re: Pelyvi (18348)
válasz erre előzmények 2011.09.15. 11:39:17 (18350
Felhasználói profil
13.05 @ 186
Vagy venni kell Velocity stack-ot, lámpát kivenni és kivezetni.
Van aki pl. egy rossz lámpáról leveszi az üveget, kicsit alakítgatja és összeköti a szívócsővel. Mosolyog Ezek inkább ahogy mondtátok idő mint pénz. Mosolyog  
Re: MarcoR5 (18347)