timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 28 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2013.02.25. 21:02:48 (19091
Neked még a gyári TD04HL-15T turbó van a (2.0? )motoron? Mekkora nyomáson megy? Hány le/nm-t tudhat így? Nekem 1.8 16V-re megy egy ilyen turbó.  
Re: GMalma (19090)
válasz erre előzmények 2013.02.11. 16:30:58 (19088
Szabyk! Meg tudnád adni a mail címedet? Kuplunggal kapcsolatban zargatnálak. vagy írj az enyémre ha itt nem szeretnéd megadni. fizil.no (kukacc gmail,com) 
Re: szabyk RST (19082)
válasz erre 2013.01.21. 16:57:31 (19066
Nektek mi a véleményetek ezekről a szívó motorhoz kapható CR csökkentő tömítésekről: http://www.ebay.co.uk/itm/Decompression-VW-VR6-Turbo-Compressor-Multi-Layer-Steel-Head-Gasket-Corrado-Golf-/170719273516?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27bfa9622c

Egy ismerősöm gondolkozik rajta, személy szerint én nem raknék 2mm-nél vastagabbat semmilyen motorhoz sem és inkább lebeszélném róla. 
válasz erre előzmények 2012.10.01. 21:54:58 (19023
1-2 picivel vagy egyátalán nem hosszabb a benyás váltóknál 3tól felfelé inkább Mosolyog
Kocka Audi 80-ba nem nagy szopás berakni az A4 váltót? B4 Tdi alámegy "faragás" nélkül.
2.0 16V quattro szerkezet + szinter tárcsa is jó lehet még.
Amúgy mi a kódja a váltónak és mi lenne az ára? Meg ez miért is lenne jó nekem? Mosolyog  
Re: radics1 (19021)
válasz erre előzmények 2012.10.01. 17:06:53 (19020
Na ez az... Mosolyog
1.8 KR moci audiba(hosszába). Kb 400nm re kéne egy kuplung. Ha feltudom rakni a 240eset valahogy akkor ahhoz számtalan szerkezet + tárcsa van ami gyárilag tudja ezt a nyomatékot. Sajnos  a 228as tárcsáról (amit próbáltam) lelóg a 240es szerkezet. A váltó egy 1.9tdi váltó. Azt még nem is mértem,hogy a harang milyen méretű.
Dieseleseknek biztos van valami jó recept,hogy a 400-500nm + -t átvigye a kuplung.  
Re: radics1 (19019)
válasz erre 2012.09.30. 21:27:13 (19018
Tudna valaki segíteni,hogy a keményebben húzott 1.9tdi-ken milyen kuplungot használtok? Gyári 228as kuplung vagy 240es? Viszont a 240 rámegy a gyári 228 lendkerékre vagy más típusé kell hozzá? 
válasz erre előzmények 2010.10.23. 20:57:05 (17193
más is ajánlotta és nézve a referenciákat valószinü,hogy hozzájuk fogom vinni a blokkot. 
Re: ave (17192)
válasz erre 2010.10.23. 17:17:43 (17191
Tudnátok ajánlani valami jó gépműhelyt pest környékén ahol megbízhatóan és precízen dolgoznak? 
válasz erre 2010.09.26. 17:27:03 (17002
Marco!

Hol tart a kipufogósor gyártás? 
válasz erre előzmények 2010.09.26. 15:45:39 (17001
Én 20 ér vettem a sz@rt Széles vigyor  
Re: GodRat (16997)
válasz erre 2010.09.23. 21:27:36 (16998
lehet ebből felújítós móka lesz. 
válasz erre előzmények 2010.09.22. 15:43:09 (16990
Motronicos légtömegmérő. 2.2 20VT 
Re: radics1 (16989)
válasz erre 2010.09.22. 12:17:29 (16988
Ismer valaki olyat aki foglalkozik légtömegmérő felújítással? 
válasz erre előzmények 2010.08.30. 17:58:52 (16851
Esetleg azt nem tudod,hogy ki készítette? 
Re: MarcoR5 (16850)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 17:20:36 (16849
csőleömlőt honnan szerválsz? mi pénzér ha szabad tudni?
a tied = a benzines 10V leömlővel igaz?
a gyáriak egy rakás sar. folytják a motort mint állat. 
Re: MarcoR5 (16845)
válasz erre előzmények 2010.08.30. 14:05:53 (16844
hali!

nem kell ehhez ekkora compressor oldal. Amikor a turbós motoron 1.3 at töltött, úgy 5500környékétől kezdett visszaesni és 1barnál soha nem ment lejjebb. Most meg ugye a max az 1 bar lesz. 
Re: MarcoR5 (16839)
válasz erre előzmények 2010.08.29. 12:20:38 (16838
Legjobb 10v motorok. elég sokan turbósítják a 2.3asokat 20v fejjel és igen keményen fújják őket tartósan.
F1 től szereztem hozzá egy rakás cuccot. Ő 10v vel nem nagyon foglalkozik. Farkas Istit meg nem nagyon ismerem.
Összerakom így aztán meglátjuk mennyivel lehet tölteni. 
Re: --Atesz-- (16837)
válasz erre 2010.08.28. 19:22:59 (16835
ömm. még egy kérdés.
motronicot szokott itt valaki írogatni? egy kis help kéne hozzá.
van ez a tunerpro és atlantis motronic editor nevü program de valahogy nem azt hozza amit én elvárok egy ilyen programtól.
 
válasz erre 2010.08.28. 14:49:06 (16819
én is a szelepre gondoltam. a cső kb 40es lehet nekem. 
válasz erre 2010.08.28. 14:43:43 (16815
külső nyomás szabályzós. talán 35 ös. 20vt-é 
válasz erre 2010.08.28. 14:36:38 (16811
Gyárilag ezekben k26 van. azzal még botrányosabb Széles vigyor
Én utólag raktam rá a 24est.ez gyári csövezéssel és coolerrel 2500körül már szépen dolgozgatott. aztán amikor jött a nagycooler és a vele járó hosszabb csövezés azt mondtam,hogy OK- ez a motor nem megy így tovább mert utcán-városban használhatatlan és értelmetlen. 
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:28:52 (16807
erre gondoltam,hogy nem lehet vele majd közlekedni mert mindig tölteni akar. ezért nem akarom a turbós 65ös pillangóval összerakni hanem van egy dupla pillangóm ami együtt véve kb 60as.. azt hiszem 22-35 az átmérője. ezzel végülis elkerülhető ,hogy mindig dolgozzon nem? vagy kéne egy boost controller?  
Re: Breki (16805)
válasz erre 2010.08.28. 14:23:00 (16806
Ha azt a teljesítményt-nyomatékot leadná mint amit az előző tudott mondjuk úgy 1 baron de sokkal szélesebb tartományban akkor nagyon happy lennék. És végülis ez a cél.

 
válasz erre 2010.08.28. 14:13:09 (16803
K24-es csigusz.
A gyári motorja 7.8:1 és 1.3at is kapott. Nagyon jól ment de míg nem jött meg a nyomás egy teletömött ikarus is lehagyott. És hát nagyon későn indult meg. Nem tetszett úgy az a motor.

Gondolom alul is jól fog húzni és kicsit hamarabb megfog indulni a turbó.

 
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:00:10 (16801
Mondjuk ha a gyári 20vt fém tömítésnél maradok ami 1.65 vastag, akkor kb 10.1:1 CR jön ki. 1bar fölé nem is akarok menni de a 0.6 os nyomást azért szeretném elérni.
Ez E85 el megvalósítható és nem is igényel kisebb CR-t ha nem akarom agyon tölteni? 
Re: Breki (16799)
válasz erre 2010.08.28. 13:34:45 (16797
Egy 2.3 10V szívót akarok turbósítani. ennek a belseje 90% ban megegyezik a 20V turbóval. A 20V fejjel 9:1 körül lenne de így 10:1 a 10 szelepes fejjel.
Ez így sok neki akárhogy is vesszük. Gyári 20VT fém tömítés rámegy.Oké,hogy erős és jó tömítés de nem értem el vele kisebb CR-t. Kérdés,hogy mennyire nagy probléma ez? Van nagy cooler, +hengerfej hűtés, karter lecsapatás. E85 el mekkora nyomást bírhat ha így hagyom a CR-t?

A turbós motorom előre láthatatlan ideig pihen míg el nem kezdem felújítani valami komolyabb belsővel.
 
válasz erre 2010.08.28. 11:16:37 (16794
sok variációja van,hogy csökkentsem de ez esetben ez az egy út járható sajnos. dugót-hajtókart-hengerfejet nem akarok másikat belerakni ezért ezt a módot szeretném választani.
Ha tudsz esetleg még valami módszert kiváncsian várom. 
válasz erre 2010.08.27. 20:58:45 (16792
Hali.
Érdeklődnék,hogy hol lehet gyártatni fém hengerfej tömítést egyedi igényeknek megfelelően.
Kompresszió csökkentés céljából kéne. Körülbelül 3.3mm vastagnak kéne lennie. Tudna valaki segíteni, esetleg ismer valaki olyan helyet ahol ezt legyártják nekem 5hengeres audihoz?
köszi
üdv 

összesen 28 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!