Szabyk! Meg tudnád adni a mail címedet? Kuplunggal kapcsolatban zargatnálak. vagy írj az enyémre ha itt nem szeretnéd megadni. fizil.no (kukacc gmail,com)
1-2 picivel vagy egyátalán nem hosszabb a benyás váltóknál 3tól felfelé inkább
Kocka Audi 80-ba nem nagy szopás berakni az A4 váltót? B4 Tdi alámegy "faragás" nélkül.
2.0 16V quattro szerkezet + szinter tárcsa is jó lehet még.
Amúgy mi a kódja a váltónak és mi lenne az ára? Meg ez miért is lenne jó nekem?
Na ez az...
1.8 KR moci audiba(hosszába). Kb 400nm re kéne egy kuplung. Ha feltudom rakni a 240eset valahogy akkor ahhoz számtalan szerkezet + tárcsa van ami gyárilag tudja ezt a nyomatékot. Sajnos a 228as tárcsáról (amit próbáltam) lelóg a 240es szerkezet. A váltó egy 1.9tdi váltó. Azt még nem is mértem,hogy a harang milyen méretű.
Dieseleseknek biztos van valami jó recept,hogy a 400-500nm + -t átvigye a kuplung.
Tudna valaki segíteni,hogy a keményebben húzott 1.9tdi-ken milyen kuplungot használtok? Gyári 228as kuplung vagy 240es? Viszont a 240 rámegy a gyári 228 lendkerékre vagy más típusé kell hozzá?
nem kell ehhez ekkora compressor oldal. Amikor a turbós motoron 1.3 at töltött, úgy 5500környékétől kezdett visszaesni és 1barnál soha nem ment lejjebb. Most meg ugye a max az 1 bar lesz.
Legjobb 10v motorok. elég sokan turbósítják a 2.3asokat 20v fejjel és igen keményen fújják őket tartósan.
F1 től szereztem hozzá egy rakás cuccot. Ő 10v vel nem nagyon foglalkozik. Farkas Istit meg nem nagyon ismerem.
Összerakom így aztán meglátjuk mennyivel lehet tölteni.
ömm. még egy kérdés.
motronicot szokott itt valaki írogatni? egy kis help kéne hozzá.
van ez a tunerpro és atlantis motronic editor nevü program de valahogy nem azt hozza amit én elvárok egy ilyen programtól.
Gyárilag ezekben k26 van. azzal még botrányosabb
Én utólag raktam rá a 24est.ez gyári csövezéssel és coolerrel 2500körül már szépen dolgozgatott. aztán amikor jött a nagycooler és a vele járó hosszabb csövezés azt mondtam,hogy OK- ez a motor nem megy így tovább mert utcán-városban használhatatlan és értelmetlen.
erre gondoltam,hogy nem lehet vele majd közlekedni mert mindig tölteni akar. ezért nem akarom a turbós 65ös pillangóval összerakni hanem van egy dupla pillangóm ami együtt véve kb 60as.. azt hiszem 22-35 az átmérője. ezzel végülis elkerülhető ,hogy mindig dolgozzon nem? vagy kéne egy boost controller?
Ha azt a teljesítményt-nyomatékot leadná mint amit az előző tudott mondjuk úgy 1 baron de sokkal szélesebb tartományban akkor nagyon happy lennék. És végülis ez a cél.
K24-es csigusz.
A gyári motorja 7.8:1 és 1.3at is kapott. Nagyon jól ment de míg nem jött meg a nyomás egy teletömött ikarus is lehagyott. És hát nagyon későn indult meg. Nem tetszett úgy az a motor.
Gondolom alul is jól fog húzni és kicsit hamarabb megfog indulni a turbó.
Mondjuk ha a gyári 20vt fém tömítésnél maradok ami 1.65 vastag, akkor kb 10.1:1 CR jön ki. 1bar fölé nem is akarok menni de a 0.6 os nyomást azért szeretném elérni.
Ez E85 el megvalósítható és nem is igényel kisebb CR-t ha nem akarom agyon tölteni?
Egy 2.3 10V szívót akarok turbósítani. ennek a belseje 90% ban megegyezik a 20V turbóval. A 20V fejjel 9:1 körül lenne de így 10:1 a 10 szelepes fejjel.
Ez így sok neki akárhogy is vesszük. Gyári 20VT fém tömítés rámegy.Oké,hogy erős és jó tömítés de nem értem el vele kisebb CR-t. Kérdés,hogy mennyire nagy probléma ez? Van nagy cooler, +hengerfej hűtés, karter lecsapatás. E85 el mekkora nyomást bírhat ha így hagyom a CR-t?
A turbós motorom előre láthatatlan ideig pihen míg el nem kezdem felújítani valami komolyabb belsővel.
sok variációja van,hogy csökkentsem de ez esetben ez az egy út járható sajnos. dugót-hajtókart-hengerfejet nem akarok másikat belerakni ezért ezt a módot szeretném választani.
Ha tudsz esetleg még valami módszert kiváncsian várom.
Hali.
Érdeklődnék,hogy hol lehet gyártatni fém hengerfej tömítést egyedi igényeknek megfelelően.
Kompresszió csökkentés céljából kéne. Körülbelül 3.3mm vastagnak kéne lennie. Tudna valaki segíteni, esetleg ismer valaki olyan helyet ahol ezt legyártják nekem 5hengeres audihoz?
köszi
üdv
összesen 28 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...