szerintem bátran ugorjon neki a barátod a VW fórumoknak..ez olyan népszerű cucc, hogy rengeteg egész használható infó van róla......elvileg bolt-on, CR emelkedik egy kicsit, bár mindkettő fej égéstere 45ccm (kicsit más az alakjuk) de a 2.0 lökete miatt kicsit magasabb lesz de nem vészes...az intake port jobb a KR-en viszont az ABF flow-ja jobb a rövidebb szelepvezetők miatt és a vez. tengelyei minimálisan nagyobbat nyitnak.... aszongyák elvileg a KR kipu szelepei sodium-osak ..de ha valakinek a közeledben vagy valós gyakorlati tapasztalata és megbízol benne akkor bátran hallgass rá
autometer sport com 3904 talán....eléggé szeretik...árában mindenképpen jó (ha nem csájna kopi), érzékeny a földelésre, és szeret interferálni a jelkábel ha más jelentősebb vezeték mellett fut, de jó kis cucc azok szerint akik használták...személyes tapasztalatom nincs vele!!!
ha tényleg nem húzott a verda (de ha még csippelve is van) a gyárinak bőven kéne bírnia...belerakhatod az ACL-t....csak nehogy úgy járj, hogy azt is kinyírja a meg nem oldott hiba és többszörösébe került a csapágy bele...ez csak egy tipp...
ha kilövöm a BBS-t az ára miatt akkor számomra a MAM a nyerő...bár ha jobban meggondolom, a szép lila féknyergeid miatt még akkor is a MAM...de ha hű akarok lenni az oldal szelleméhez akkor dobd mérlegre őket és legyen a legkönnyebb..
elvileg a műszaki dokumentáció csak hajtóanyagváltozásos motorcserénél kötelező...ergo...mit cseréltél, hogy diesel lehessen...de majd a többik bővebben talán..
a villa közepe "alatt" van a golyó, ez néha nem golyó hanem kúp mint pl. az első képen, azon keresztül billen át a villa ami kiemel...nem értek hozzá, gondolom azért nem fix hogy nehogy törjön ha vibráció lép fel...
Bmw E36 325i -91 / M50B25/ no VANOS
Original crank and cam sensors with 60-2 wheel. Sequential COP with stock coils. Mega is v2.2 with MC68HC908. Code is extra 029y4. Crank wheel reading via lm1815 and cam with hei-ignitor and 4N25-circuit. Six VB921:s in separate box.
Wheel Decoder Settings:
Base teeth: 120
Second trigger on rising edge
Missing teeth:-2
Trigger A: 6
Trigger B: 26
Trigger C: 46
Trigger D: 66
Trigger E: 86
Trigger F: 106
Trigger angle: 60
Trigger returns are set 0
Urak, Tatabánya környékén tud valaki megbízható szakit aki megnézne egy - szerintem - karambol után "rendbe rakott" autót, nem igazán a fényezési problémák izgatnak, hanem futómű, huzatás...
erről lenne szó
én is jártam így, mondjuk sima 95-el, semmi alapjárata nem volt az autónak, nekem hála istennek segített hogy rátankoltam máshonnan, kicsit köhögött de aztán lett korrekt alapjárat..utánna megoldódott...
lehet neked is segítene, mekkor a tank 50-55?
bőven (6 bar+), hegeszteni is tudom de ez elérhetőbb..
dobj egy skiccet a fő méretekkel ill . azokat emeld ki ami fontos hogy pont akkor legyen pl. 15-ös csöcsöm nics de 16-igen.. peremmel, perem nélkül, dupla peremmel....
én 2 félét ismerek, az egyik amelyiket te rakod fel a csövekre az teljesen egyforma, ott az egyikben egy kicsit túlengeded a csövet a másikban visszahúzod hogy a csövek összerakásakor ne legyen olyan egyszerű a gáz útja
a másik fajtát a csövek végére kell rakni, ott különböző a két vég, egyikben perem, másikban ennek fészke
én írtam, youtube-ozás közben akadtam rá, de aztán én is csak annyit tudok amit ott írtak/mondtak..
de most hogy mondtad rákerestem én van ról egy relív friss 3 hetes video..
tud valaki ajánlani szakembert/céget felni javítására (peremsérült felni kijavítás, esetleges görgőzés, újrafényezés..)
Tb. és környéke ill. Budapest jöhet szóba....talán Gmalma csináltatott valami Szfehérváron??...
Előre is..