timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Technikai topic (Motor, futómű, stb...)



 

összesen 17 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2010.08.28. 15:12:25 (16833
Felhasználói profil
9.31 @ 236
jaja 
Re: szabyk RST (16832)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 15:04:56 (16830
Felhasználói profil
9.31 @ 236
szerintem nem 
Re: szabyk RST (16828)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 15:04:10 (16829
Felhasználói profil
9.31 @ 236
erről beszélek 
Re: radics1 (16827)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:59:13 (16826
Felhasználói profil
9.31 @ 236
nekem a kezdetek óta ez volt és bevált
amikor a motorhoz képest kicsi turbó volt rajta
ennnyi 
Re: szabyk RST (16824)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:56:12 (16825
Felhasználói profil
9.31 @ 236
szilveszternek (gizmo-car bmw) neki is az audi gyári 35ös WG-je van de van rajta egy 3582r és az nem fogja fojtani(0.82turbina AR) ahhoz elég az is. 2500ccm az autó 
Re: szabyk RST (16823)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:51:34 (16822
Felhasználói profil
9.31 @ 236
mekkora turbóval????? 
Re: szabyk RST (16820)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:50:51 (16821
Felhasználói profil
9.31 @ 236
a nagyobb WG több fölös gázt enged el 
Re: szabyk RST (16818)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:46:55 (16817
Felhasználói profil
9.31 @ 236
nekem 60as van rajta de ez a szelep mérete a kivezető csöve csak 45mm 
Re: Norbitron (16815)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:45:34 (16816
Felhasználói profil
9.31 @ 236
nekem már akkor felkerült amikor a kisebb turbina ház volt a bringán (0.63 most1.02AR) ekkor 350 körül lehetett de 2200tól töltött de 4200nél már vége is volt mert fojtotta a turbó a motort
itt még erősen használta az utcán is 
Re: szabyk RST (16813)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:41:39 (16814
Felhasználói profil
9.31 @ 236
hát nem tudom de szerintem ez a k24 nem tartozik a nagy turbók közé és 2300cm pillanatok alatt fel fogja fújni a 10 CR-el 
Re: Breki (16812)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:37:09 (16812
Felhasználói profil
9.31 @ 236
én mindenképp külső nyomásszabályzót használnék(50-60-t), a fölös gázt keményen elvezetném 
Re: Norbitron (16807)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:19:31 (16805
Felhasználói profil
9.31 @ 236
1000% hogy hamarabb áll fel és erősebb is lesz sokkal, lehet hogy túl hamar is
arról nem is beszélve hogy állandón tölteni fog
nagy lesz a fogyasztása 
Re: Norbitron (16803)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 14:05:18 (16802
Felhasználói profil
9.31 @ 236
szerintem simán bírni fogja az 1bar alatti töltést csak ha megérzed az ízét nem lesz elég
mekkora  a csiga??
 
Re: Norbitron (16801)
válasz erre előzmények 2010.08.28. 13:47:53 (16799
Felhasználói profil
9.31 @ 236
hi

nem biztos hogy járható lesz ez az út neked, vagy kicsi lesz a töltőnyomásod
3.3mm elég vastag
a cometic talán csinál ilyen vastagot
2mm-ig még csak csak
2mm-es tömítéssel próbáld meg szerintem és nem fogsz tudni magas nyomáson menni
nekem 1mmes tömítésem van 8.4:1 a CR és nekem se sokat bír és 1.9-el töltöm, legalább is a magyar tömítésekkel

üdv 
Re: Norbitron (16792)
válasz erre előzmények 2010.06.16. 19:45:22 (16341
Felhasználói profil
9.31 @ 236
szisztok

mennyire igazad van, teljesen megegyezik a minden tapasztalatom a leírtakkal , csak az tudja aki minden porcikáját ismeri  a vasnak
 
Re: tommyt (16322)
válasz erre előzmények 2009.10.29. 16:56:01 (14775
Felhasználói profil
9.31 @ 236
street-be csak az M/T Sportsman-nal mehetsz!

amit belinkeltél az már ET street radial azzal már nem !! 
Re: pista200sx (14774)
válasz erre előzmények 2009.10.29. 12:35:37 (14770
Felhasználói profil
9.31 @ 236
hi

a két gumi nem ugyanaz.

amiről te írsz az street radial amiről Attiláék az pedig ETdrag, ezzel már nem mehetsz street-be, ha jól tudom. 
Re: pista200sx (14769)

összesen 17 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!