Hat, nem tudom miert a fapados megoldas, amikor hajszalpontosan is tokegyszeru merni. De talan pont direkt? (Nehogy egy Civic gyorsabb legyen mondjuk mint egy M3?)
Szamoljunk 13 mp-t egy allorajtos 1/4 merfoldre. (Ez nagyon necces szerintem - reakcioido, rollout hozzaadodik, plusz Frici szerintem messze nem tud ugy rajtolni az autoddal, mint te)
Elvileg kb. a 1/4 merfold vegen kozel azonos tempoval mesz repulorajttal es allorajttal is.
Allorajttal tehat a celvonaltol 400 meter 13mp, repulorajttal meg ~8mp. Szoval a TV-ben 2:17 korul mehetne az autod.
(CCH utcai autos Hring korebol indultam ki)
Persze a 13mp helyett ha tobbet szamolsz, es eszerint modosithato a kalkulacio.
Szerintem egeszen pontosan meg lehet mondani, ha 2 dolgot megadsz.
-Mennyi a csucssebesseged a celegyenesben?
-Hol ennyi, vagyis hol kezdessz fekezni? Legegyszerubb ha a fent levo hring kor meresek kozul kivalasztod, azt, amelyik legkozelebb lehet ahhoz a ponthoz. De egy screenshot jellegu jelzes is jo lehet.
Azert igy kicseszni valaki massal. En biztos lettem volna a piros helyeben.
Joval gyengebb technikaval ment, de amit fekezni, kanyarodni kellett, mindig feljott.
Persze a letszam limitalasa az egy megoldando kerdes, de az nem megoldas, hogy aki tud rola az megy, az tobbiek meg csak lesnek, hogy teszem azt abszolut elsok lehettek volna, hisz esetleg jobb idoket futnak egy sima nyiltnapon.
A time attack nem hulyeseg, igazi racing, nagyobb veszelyek nelkul.
Legfeljebb majd megcsinalja mas a nyilt versenyt, vagy ok nyitnak.
Lehet egesznaposra kell csinalni, es akkor nagyobb mezony is tud versenyezni.
Ugy tunik ez elegge zartkoru. Hirdetve se volt sehol, Hungaroring.hu sem tudott rola.
Ez nem kevessel csokkenti a rangjat, sajnos, pedig a time attack nem rossz otlet.
Lasd http://www.kingofeurope.net/2008/koesls/
Ezúttal két mért kört sikerült teljesíteni, természetesen a második sikerült jobban, 1:30 elejét ment a Corolla úgy, hogy egy visszaváltásnál otthagytam kábé egy másodpercet, mert nem találtam be harmadikból másodikba.
Na ez se semmi, koridoben vesziteni 1 mp-t egy elrontott visszavaltassal! ohmy
Utaskent en is max 5 kort birok, utana konkretan inkabb hanynek.
De ehhez nem kell Hungaroringen padlon korozni, ha utas vagyok egy dinamikusabb Budapesti A->B is siman megvisel.
Rally navigatorok kozott is sok szed valami bogyot, kulonben taccsolna.
Aki vezet tudja mire szamitson a kovetkezo pillanatban, ezt utas nem tudja megcsinalni.
Persze van, akinek mindegy mit csinalnak vele. Okozuluk par % meg urhajosnak is alkalmas lehet.
Biztos vagy benne, hogy a Nissan GT-R (ami immar nem Skyline!) ugyanugy a GP palyan is ment?
Mert ez a BMW 1:20-at tolt a GP palya reszen, es a legtobbszor ezt a reszt lehagyjak a Nordschleife koridokbol.
Szoval 8:30-bol 1:20 levonva az kb. 7:10...
Vagy szabyk, vagy te fogsz csodalkozni a meres utan.
En inkabb arra tennek, hogy te fogsz, mert bar nekunk nincs annyi tapasztalatunk motorepitesben mint a Saabnak, de azert lattunk mar eleg sokfele gorbet, sokfele turbomotort.
Nem lehetetlen, de ez teljesseggel ertelmetlen lenne egy utcai autoban ennyire kesore tenni a max nyomatekot.
Ami szokott lenni, az az, hogy elforog a kerek a gorgokon, igy azt a nyomatekot amit az elforgo kerekek azert atadnak a gorgonek azt a valos (szenzorral levett) motorfordulatszammal teljesitmenyre atszamitva irrealisan magas ertek jon ki.
Teljesitmeny=nyomatek*fordulat*mertekegysegektol fuggo allando
Nekem kb. 5000-tol van rendes nyomas, de innentol mar csak esik a nyomatek.
A legtobb tuningolt turbomotoron detto ez van, max. nyomatek kb. ott van, ahol eloszor megjon a teljes nyomas. A versenymotorok persze mas teszta, de mint irtad is, a tied nem az.
Ez a "kettosseg" minden turbomotorban megvan, ha csak finom gazt adsz, akkor nem megy, de nem is fogyaszt sokat.