kábé 210 lehet a csúcssebesség és a 200m-es táblánál kezdek fékezni, ha állóból indulnék akkor az alacsonyabb sebesség miatt 50m-el később fékeznék valószínűleg
ave
Szerinted mennyi lehet a különbség időben ha állórajtból indulnék a Hungaroringen mint ahogy például néhány autósműsor teszteli az autókat a versenypályákon? http://www.garazs.tv/list.php?c=watt_laptime
Most az MTA racing-en mentem 2:12-őt, vajon állóból mennyi lenne?
Hungaroringen ment mostanában valaki? Én voltam vasárnap Time Attack-on pár egzotikus autó társaságában 200-300-400-500-700 lóerős vasak voltak, én a leggyengébbek között voltam, persze a súly miatt azért nem panaszkodom. V8-as feltöltött motoroknak nagyon szép a hangja, volt belőle Ferrari Maserati Audi.
Én ha kitekerem a kormányt akkor könnyen hozzáférek a kormányösszekötőhöz, pár perc alatt állítok ha kell, és meg is tudom jegyezni mennyit tekertem ha vissza akarom állítani.
Ez csak egy ötlet, és utcán mehetnél így gyári beállítással.
Ha mész az októberi nyílt napra próbáld ki az első futóművet a mostanihoz képest 1-2 mm-es széttartással. Lehet hogy el fogsz csodálkozni milyen szépen beveszi majd a kanyart.
Hát ezt nem értem hogy gondolod, én sem problémázok például azon hogy nem hívtak meg a Silverkartba gokartozni itt néhányan, ha mindenhol minden nyilvános lenne és annyian és azok mennének akik csak akarnak akkor elég nagy káosz lenne.
Köszi a gratulációt, szerintem a legtöbb érdem a súly-lóerő arány miatt van.
K-sport futómű van alatta és Toyo R888-asokkal mentem, tehát utcai sport.
Az alábbi videón azért van némi csúszás is
B16-os 1,6 szívó.
Az utolsó körök voltak időben jobbak bár nem hibátlanok, keveset mentem mert sokan voltunk, nem érzem még a határokat. Videón visszanézve volt olyan kanyar ahol gyorsabban kéne menni
Jó volt a tegnapi MTA-racing a Hungaroringen!
Sok érdekes autó volt, 43-an voltak a résztvevők ami jó is meg rossz is.
Sikerült javítanom az eddigi legjobb időmön, most 2:16-ot tudtam menni.
1-2 képet majd teszek be, hogy milyen mezőny volt.
Még egy eszembe jutott, nem volt túl nagy időjárásbeli különbség a két 2.26-os időd között?
A guminyomás is érdekes lehet, nekem mivel a gyorsulásos versenyautóval mentem kicsi üzemanyagtankkal ezért egyszerre csak 1 felvezető 2 mért kör és 1 levezető kör volt, nem tudom ha 3-4-5 mért kört mentem volna romlott e volna a tapadás a végére.
Szia
Az MTA meghívásos alapon megy, nem fontos a hiper szuper drága gyors autó, viszont vannak azok is, tehát komoly felelősséggel jár a pályán való akármilyen közlekedés. Most a pénteki nap nem MTA-s volt hanem Hondás találkozó, és itt is volt összetörött autó. Egy osztrák csaj kisodródott aztán kersztbe 5-10 km/h sebességgel visszahajtott az irányra merőlegesen a pályára és jött egy gyorsabb autó, akinek a sofőrje nem akarta telibetalálni a vezető oldalon a csajszit ezért elrántotta a kormányt és a palánkon végezte félmilliós kárral az autóján. Képzeld ha az MTA rendezvényen egy 10-20-30 milliós autó végzi a palánkon akkor mi van.
Minden változtatás nélkül a gyorsulós autóm ami 1,6 szívó természetesen.
Annyi változás azért volt hogy a két hátsó keréken is Toyo R888 volt de azon kívül tényleg semmi, sőt ez pénteken volt ugyebár és szombaton meg már Kunmadarason mentem vele.
Viszont sajnos a kuplungommal történt valami mert a ringezés alatt mert Kunmadarason két futamban is benyomva maradt a kuplungpedálom és kiemelve maradt a szerkezet pár pillanatig ami miatt lemaradtam mindkét esetben sajnos, az egyik a döntő futam volt, pedig jó menet lett volna 2,0-ás 60 lábbal és jó reakció idővel.
Pénteken volt a Hungaroringen nemzetközi Honda találkozó, 60-70 Honda mehetett a pályán transponderes időméréssel 5 kategóriában. Kétszer mentem 4 kört amiből nyilván csak 2-2 volt mérhető, a délelőtti szakaszban "sajnos" forgalomba kerültem és előzgetni kellet amit azért nem bánok mert az is élmény, de délután már rutinosan elsőnek álltam a sorba és teljesen tisztán tudtam menni a két mért kört, az első 2,21 a második 2,19 volt. Kiváncsi lennék mennyit lehetne még javulni gyakorlással, persze fék is kellene mert 1,3 75 lovas Civic kicsi első tárcsa és hátul dobfék. Az első gyors célegyenes végén kiderült hogy igen kevés és rendesen kimentem a bukótérbe. Első hátsó stabilizátor is kéne pályázáshoz bár annak nem éreztem a hiányát konkrétan.
Összeségében nagyon tetszett, és megértem aki ennek a bűvöletében él.
Sanyi a dobogón! Gratulálok innen is az abszolút második időhöz, szárazban slickkel lesz ez még első is.
A nyilvánosságnak ott van a nyílt nap, ha itt sokkal többen lennénk az már nem lenne olyan élvezetes.
összesen 26 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...