timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hungaroring



 

összesen 26 bejegyzés
1  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2009.11.01. 19:51:07 (2151
Felhasználói profil
12.13 @ 183
kábé 210 lehet a csúcssebesség és a 200m-es táblánál kezdek fékezni, ha állóból indulnék akkor az alacsonyabb sebesség miatt 50m-el később fékeznék valószínűleg 
Re: ave (2150)
válasz erre 2009.11.01. 08:49:43 (2149
Felhasználói profil
12.13 @ 183
ave
Szerinted mennyi lehet a különbség időben ha állórajtból indulnék a Hungaroringen mint ahogy például néhány autósműsor teszteli az autókat a versenypályákon?
http://www.garazs.tv/list.php?c=watt_laptime

Most az MTA racing-en mentem 2:12-őt, vajon állóból mennyi lenne?
 
válasz erre előzmények 2009.10.31. 12:52:01 (2146
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én csak belsőt csináltam.



 
Re: Ponya (2145)
válasz erre 2009.10.30. 14:26:49 (2144
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Hungaroringen ment mostanában valaki? Én voltam vasárnap Time Attack-on pár egzotikus autó társaságában 200-300-400-500-700 lóerős vasak voltak, én a leggyengébbek között voltam, persze a súly miatt azért nem panaszkodom. V8-as feltöltött motoroknak nagyon szép a hangja, volt belőle Ferrari Maserati Audi. 
válasz erre előzmények 2009.05.01. 19:16:22 (1650
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Euroringen nem voltam még, ezek az idők hogyan lettek mérve? Stopper vagy transzponder? 
Re: Ricsimae (1645)
válasz erre előzmények 2008.09.22. 20:50:31 (1395
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én ha kitekerem a kormányt akkor könnyen hozzáférek a kormányösszekötőhöz, pár perc alatt állítok ha kell, és meg is tudom jegyezni mennyit tekertem ha vissza akarom állítani.
Ez csak egy ötlet, és utcán mehetnél így gyári beállítással. 
Re: Ricsimae (1394)
válasz erre előzmények 2008.09.22. 08:43:56 (1391
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ha mész az októberi nyílt napra próbáld ki az első futóművet a mostanihoz képest 1-2 mm-es széttartással. Lehet hogy el fogsz csodálkozni milyen szépen beveszi majd a kanyart. 
Re: Ricsimae (1390)
válasz erre előzmények 2008.09.21. 11:35:47 (1388
Felhasználói profil
12.13 @ 183
R888-al voltál? Ha igen akkor mi a tapasztalat?
Többeknél tapadási probléma volt a hideg miatt, lett is belőle 1-2 káresemény sajnos. 
Re: Ricsimae (1387)
válasz erre előzmények 2008.09.19. 19:11:15 (1384
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Hát ezt nem értem hogy gondolod, én sem problémázok például azon hogy nem hívtak meg a Silverkartba gokartozni itt néhányan, ha mindenhol minden nyilvános lenne és annyian és azok mennének akik csak akarnak akkor elég nagy káosz lenne. 
Re: Leon (1383)
válasz erre 2008.09.10. 21:03:52 (1368
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Kirschner dokinak elég jól tapadtak a gumijai Széles vigyor

Click to see full size! 
válasz erre előzmények 2008.09.10. 20:57:51 (1367
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Köszi a gratulációt, szerintem a legtöbb érdem a súly-lóerő arány miatt van.
K-sport futómű van alatta és Toyo R888-asokkal mentem, tehát utcai sport.
Az alábbi videón azért van némi csúszás is Széles vigyor

 
Re: GMalma (1365)
válasz erre előzmények 2008.09.10. 16:50:55 (1361
Felhasználói profil
12.13 @ 183
B16-os 1,6 szívó.
Az utolsó körök voltak időben jobbak bár nem hibátlanok, keveset mentem mert sokan voltunk, nem érzem még a határokat. Videón visszanézve volt olyan kanyar ahol gyorsabban kéne menni Mosolyog

 
Re: Ricsimae (1359)
válasz erre előzmények 2008.09.10. 16:44:08 (1360
Felhasználói profil
12.13 @ 183
200-210-ig mertem nyomni óra szerint. 
Re: recska (1358)
válasz erre előzmények 2008.09.10. 13:25:44 (1357
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Köszi!
Nagyon tetszett a téma, lehet ráalakítom az autót a pályázásra.

 
Re: Ricsimae (1356)
válasz erre 2008.09.09. 10:10:30 (1355
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Click to see full size!Click to see full size!Click to see full size!Click to see full size! 
válasz erre 2008.09.09. 09:09:42 (1354
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Jó volt a tegnapi MTA-racing a Hungaroringen!
Sok érdekes autó volt, 43-an voltak a résztvevők ami jó is meg rossz is.
Sikerült javítanom az eddigi legjobb időmön, most 2:16-ot tudtam menni. Mosolyog
1-2 képet majd teszek be, hogy milyen mezőny volt. 
válasz erre előzmények 2008.09.02. 13:30:53 (1349
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Hungaroringre nem akarsz jönni jövő hétfőn délután-este ? Lesz MTA Racing-os időmérés. 
Re: Ricsimae (1346)
válasz erre előzmények 2008.07.03. 14:08:57 (1307
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ja tényleg, a topik címe miatt eltájolódtam, az Euroringet nem ismerem. Én végig a Hungaroringre gondoltam és a saját példát is arra írtam. 
Re: Ricsimae (1306)
válasz erre előzmények 2008.07.03. 10:36:42 (1304
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Még egy eszembe jutott, nem volt túl nagy időjárásbeli különbség a két 2.26-os időd között?
A guminyomás is érdekes lehet, nekem mivel a gyorsulásos versenyautóval mentem kicsi üzemanyagtankkal ezért egyszerre csak 1 felvezető 2 mért kör és 1 levezető kör volt, nem tudom ha 3-4-5 mért kört mentem volna romlott e volna a tapadás a végére. 
Re: Ricsimae (1300)
válasz erre előzmények 2008.07.02. 23:01:43 (1301
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én 2.19-et mentem Toyo R888-akkal és nem csúszott sehol. 
Re: Ricsimae (1300)
válasz erre előzmények 2008.06.05. 20:37:55 (1286
Felhasználói profil
12.13 @ 183
6gen sedan Civic és boozilla rokona 
Re: boti (1285)
válasz erre előzmények 2008.06.05. 18:00:19 (1283
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Szia
Az MTA meghívásos alapon megy, nem fontos a hiper szuper drága gyors autó, viszont vannak azok is, tehát komoly felelősséggel jár a pályán való akármilyen közlekedés. Most a pénteki nap nem MTA-s volt hanem Hondás találkozó, és itt is volt összetörött autó. Egy osztrák csaj kisodródott aztán kersztbe 5-10 km/h sebességgel visszahajtott az irányra merőlegesen a pályára és jött egy gyorsabb autó, akinek a sofőrje nem akarta telibetalálni a vezető oldalon a csajszit ezért elrántotta a kormányt és a palánkon végezte félmilliós kárral az autóján. Képzeld ha az MTA rendezvényen egy 10-20-30 milliós autó végzi a palánkon akkor mi van.

MTA honlap a következő linken elérhető, van ott email cím is azon érdeklődhetsz a feltételekről:
http://www.mta-racing.com/index.html 
Re: Swift87 (1282)
válasz erre 2008.06.04. 22:50:21 (1281
Felhasználói profil
12.13 @ 183
 
válasz erre előzmények 2008.06.01. 14:13:07 (1278
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Minden változtatás nélkül a gyorsulós autóm ami 1,6 szívó természetesen.
Annyi változás azért volt hogy a két hátsó keréken is Toyo R888 volt de azon kívül tényleg semmi, sőt ez pénteken volt ugyebár és szombaton meg már Kunmadarason mentem vele.
Viszont sajnos a kuplungommal történt valami mert a ringezés alatt mert Kunmadarason két futamban is benyomva maradt a kuplungpedálom és kiemelve maradt a szerkezet pár pillanatig ami miatt lemaradtam mindkét esetben sajnos, az egyik a döntő futam volt, pedig jó menet lett volna 2,0-ás 60 lábbal és jó reakció idővel. 
Re: ave (1277)
válasz erre 2008.06.01. 13:48:27 (1276
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Pénteken volt a Hungaroringen nemzetközi Honda találkozó, 60-70 Honda mehetett a pályán transponderes időméréssel 5 kategóriában. Kétszer mentem 4 kört amiből nyilván csak 2-2 volt mérhető, a délelőtti szakaszban "sajnos" forgalomba kerültem és előzgetni kellet amit azért nem bánok mert az is élmény, de délután már rutinosan elsőnek álltam a sorba és teljesen tisztán tudtam menni a két mért kört, az első 2,21 a második 2,19 volt. Kiváncsi lennék mennyit lehetne még javulni gyakorlással, persze fék is kellene mert 1,3 75 lovas Civic kicsi első tárcsa és hátul dobfék. Az első gyors célegyenes végén kiderült hogy igen kevés és rendesen kimentem a bukótérbe. Első hátsó stabilizátor is kéne pályázáshoz bár annak nem éreztem a hiányát konkrétan.

Összeségében nagyon tetszett, és megértem aki ennek a bűvöletében él.




 
válasz erre 2008.04.23. 16:16:07 (1209
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Sanyi a dobogón! Gratulálok innen is az abszolút második időhöz, szárazban slickkel lesz ez még első is.
A nyilvánosságnak ott van a nyílt nap, ha itt sokkal többen lennénk az már nem lenne olyan élvezetes.
 

összesen 26 bejegyzés
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!