timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 GMC Syclone
Tököl, 2003. június 07.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A télen elég jelentős változáson ment át a jármű.
(Részletek a www.tragacs.com oldalon.)
A teljesítmény hatalmasra nőtt, keréken 300 Le-t ad le!
Viszont sajnos ez a teljesítménynövekedés a rajt rovására ment, legalábbis ennél a futamnál.
A versenybírók ezt a rajtot beugrásnak itélték, így nem tudjuk a fotócellák milyen időt mértek.
Érdemes megnézni a virtuális verseny diagramot a jármű két mérése között.
A 2003-as Syclone jobban indul meg, de 0.3 mp után megtorpan, míg a 2002-es Syclone 2 másodpercig folyamatosan húz. Innen aztán kijön a megnőtt teljesítmény, de az jól látható, hogy az elején összeszedett 5 méter hátrányt nem könnyű ledolgozni.
Végül a célvonalon a 2003-as jármű 5 méterrel nyer.

Ez az első autó, aminek 5 mp alatti gyorsulást mértünk 100 km/h-ra. Kiemelkedő a célvonali sebessége is, gyorsabb, mint a 400-as Suzuki motorkerékpár!
De a 80-120 sem piskóta.
fotó 1

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!