BMW E46 M3 SMG
Rábaring, 2004. május 15.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
9.38 @ 134 - 2004.05.15.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
A 343 Lóerős M3-as a híres SMG váltóval. Sajnos a rajtautomatika használatát megnehezítette a kopott gumi és egyéb problémák is felmerültek. Bekapcsolt kipörgésgátlóval jobbat sikerült menni, így ez került most ki ide. Az első másodperc nem igazán tökéletes, de utána egészen szépen ment minden. Érdemes tudni azt is, hogy ha a kipörgésgátló aktiválva van, akkor nem lehet a leggyorsabb, legkeményebb váltási fokozatot választani, tehát ennél némileg gyorsabbat is tud váltani az autó.
Azért, hogy az autó képesseiről jobb képet alkothassunk, kreáltam egy
elméleti diagramot
, ami 30 km/h-ig a rajtautomatikás onnan pedig a kipörgésgátlós mérés mérésekből áll össze. Ha új, üzemmeleg gumikkal mértünk volna, a gyorsabb váltásokkal a gyári 5.2 mp-s 0-100 gyorsulás egész reálisnak tünik. (Az elméleti számítás 5.58-ra jön ki.)
fotó 1
_2_
Még nincs felhasználói hozzászólás.
Én leszek az első felhasználó, aki kommentálja ezt a mérést!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!