timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 BMW E46 M3 SMG
Rábaring, 2004. május 15.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.


diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A 343 Lóerős M3-as a híres SMG váltóval. Sajnos a rajtautomatika használatát megnehezítette a kopott gumi és egyéb problémák is felmerültek. Bekapcsolt kipörgésgátlóval jobbat sikerült menni, így ez került most ki ide. Az első másodperc nem igazán tökéletes, de utána egészen szépen ment minden. Érdemes tudni azt is, hogy ha a kipörgésgátló aktiválva van, akkor nem lehet a leggyorsabb, legkeményebb váltási fokozatot választani, tehát ennél némileg gyorsabbat is tud váltani az autó.
Azért, hogy az autó képesseiről jobb képet alkothassunk, kreáltam egy elméleti diagramot, ami 30 km/h-ig a rajtautomatikás onnan pedig a kipörgésgátlós mérés mérésekből áll össze. Ha új, üzemmeleg gumikkal mértünk volna, a gyorsabb váltásokkal a gyári 5.2 mp-s 0-100 gyorsulás egész reálisnak tünik. (Az elméleti számítás 5.58-ra jön ki.)
fotó 1  _2_




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!