timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro
2007. február 17.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Csúsztatott kuplungos rajt, így a gyorsulási görbe lassan szökik a magasba de elég szép csúcsot ér el.
120-nal mar az ötödik fokozatot kapcsolja, még szerencse, hogy még hátravan két fokozat.


válasz erre előzmények 2007.03.02. 13:27:54 (134
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Én hibáztam. Igazad van (negyedmérföldes nézetben nem állítottam át az időtartamot) 
Re: (132)

válasz erre előzmények 2007.03.02. 07:27:20 (133
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Nem voltak beállítva a csúcsok és fent visszaesett nyomás gyári értékre. Ezért nem is forgatta. Gondolom ezért a rövid fokozatok. Most már jó. Amint lesz lehetőség mérésre, újramérjük Ave-val. 
Re: (131)

 ave
válasz erre előzmények 2007.03.01. 23:57:09 (132
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Ezek egyertelmuen valtasok, mind.

Melyik valtasi pont tunik rossznak?

Van az A4 quattro szinten dizel mocival, de az 5-os valto, nem?
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0388
 
Re: (131)

válasz erre előzmények 2007.03.01. 23:45:38 (131
Felhasználói profil
12.80 @ 170
Én nem tudok ilyen audi quattro váltórol. Nem lehet hogy volt valami bibi a kocsival, azért van az  a visszaesés? 
Re: (128)

válasz erre előzmények 2007.03.01. 19:18:56 (129
Felhasználói profil
14.21 @ 164
Az A6-ról:
chip + adagoló + csúcsok + kipufogó rendszer cserélve
Viszont volt baj a kocsival, most sokkal jobba megy.

Ave!

Kérdezi is a srác, mikor lehetne újra mérni, versenyig nem szeretne várni!  
Re: (123)

 ave
válasz erre előzmények 2007.03.01. 18:12:04 (128
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Nem. Nezd csak meg jobban.

1. 0-40
2. 40-60
3. 60-90
4. 90-120
5. 120-? 
Re: (126)

válasz erre előzmények 2007.03.01. 17:57:17 (127
Felhasználói profil
13.16 @ 168
6 után még szúr egy rükit, hogy az se maradjon ki... 
Re: (126)

válasz erre 2007.03.01. 17:35:30 (126
Felhasználói profil
12.80 @ 170
"120-nal mar az ötödik fokozatot kapcsolja, még szerencse, hogy még hátravan két fokozat."

Nem negyediket akartál irni? 

válasz erre előzmények 2007.02.28. 17:03:40 (125
Felhasználói profil
13.40 @ 166
nagyon nehéz, meg diesel is 
Re: (124)

 ave
válasz erre előzmények 2007.02.28. 14:00:29 (124
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Biztosan az, mivel a gyari 150 lovas fotengelyen, ez meg kereken annyi. 
Re: (123)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!