Audi A6 2.5 TDI Avant Quattro
2007. február 17.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
10.29 @ 112 - 2007.04.21.
10.67 @ 108 - 2007.02.17.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Csúsztatott kuplungos rajt, így a gyorsulási görbe lassan szökik a magasba de elég szép csúcsot ér el.
120-nal mar az ötödik fokozatot kapcsolja, még szerencse, hogy még hátravan két fokozat.
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
NitroPetya
válasz erre
előzmények
2007.03.02. 13:27:54
(
134
)
12.80 @ 170
Én hibáztam. Igazad van
(negyedmérföldes nézetben nem állítottam át az időtartamot)
Re:
(132)
Csak az ő hozzászólásai
Gomb
válasz erre
előzmények
2007.03.02. 07:27:20
(
133
)
14.21 @ 164
Nem voltak beállítva a csúcsok és fent visszaesett nyomás gyári értékre. Ezért nem is forgatta. Gondolom ezért a rövid fokozatok. Most már jó. Amint lesz lehetőség mérésre, újramérjük Ave-val.
Re:
(131)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.03.01. 23:57:09
(
132
)
12.88 @ 175
Ezek egyertelmuen valtasok, mind.
Melyik valtasi pont tunik rossznak?
Van az A4 quattro szinten dizel mocival, de az 5-os valto, nem?
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0388
Re:
(131)
Csak az ő hozzászólásai
NitroPetya
válasz erre
előzmények
2007.03.01. 23:45:38
(
131
)
12.80 @ 170
Én nem tudok ilyen audi quattro váltórol. Nem lehet hogy volt valami bibi a kocsival, azért van az a visszaesés?
Re:
(128)
Csak az ő hozzászólásai
Gomb
válasz erre
előzmények
2007.03.01. 19:18:56
(
129
)
14.21 @ 164
Az A6-ról:
chip + adagoló + csúcsok + kipufogó rendszer cserélve
Viszont volt baj a kocsival, most sokkal jobba megy.
Ave!
Kérdezi is a srác, mikor lehetne újra mérni, versenyig nem szeretne várni!
Re:
(123)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.03.01. 18:12:04
(
128
)
12.88 @ 175
Nem. Nezd csak meg jobban.
1. 0-40
2. 40-60
3. 60-90
4. 90-120
5. 120-?
Re:
(126)
Csak az ő hozzászólásai
Atommanó
válasz erre
előzmények
2007.03.01. 17:57:17
(
127
)
13.16 @ 168
6 után még szúr egy rükit, hogy az se maradjon ki...
Re:
(126)
Csak az ő hozzászólásai
NitroPetya
válasz erre
2007.03.01. 17:35:30
(
126
)
12.80 @ 170
"120-nal mar az ötödik fokozatot kapcsolja, még szerencse, hogy még hátravan két fokozat."
Nem negyediket akartál irni?
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
előzmények
2007.02.28. 17:03:40
(
125
)
13.40 @ 166
nagyon nehéz, meg diesel is
Re:
(124)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.02.28. 14:00:29
(
124
)
12.88 @ 175
Biztosan az, mivel a gyari 150 lovas fotengelyen, ez meg kereken annyi.
Re:
(123)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!