Honda Civic B20 (Tus)
Tököl, 2007. május 27.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
8.48 @ 148 - 2007.05.27.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Szlovénia leggyorsabb Civicje, legalábbis szívómotorral biztosan. Az autó lelke az Europában nem igazán elérhető 2 literes B20-as CRV motor.
Mértünk már korábban ilyen motorral szerelt autót, egy
Integrát
, de ez a Civic egy másik dimenzió.
A nap folyamán Magyarországon javította meg egyéni legjobbját, ami immár 12.27 @ 187.
Ez egy kevésbé jól sikerült futam, itt
12.44 @ 184
-ot futott a hivatalos mérés szerint, amit a műszeres mérésünk is meglehetősen jól közelít 12" rollout beállítás
esetén
.
A futamról:
60 lábig rajtprogrammal jut el az autó, ez láthatóan rejt még lehetőségeket magában, hisz a legnagyobb gyorsulást pont a rajtprogram végén produkálta az autó, amikortól az elektronika szabadon engedte forogni a motort. Valószínüleg a brutálisan hossszú, 100 fölé érő egyes fokozat miatt van szükség a limiterre. A tapadás nem rossz, de nem is kiemelkedő, mégis képes 4.5 mp alatt elérni a 100-as temót, ami azért valjuk meg, nem akármi!
A váltó úgy tűnik nagyon meg van tervezve, hármas végén ér be, látható, hogy itt már kissé csökken a leadott teljesítmény. Szuper.
Nem kímélte a technikát, 12 időmérőt futott, hibamentesen, mindíg 12.6-on belül!
Megérdemelten nyerte
kategóriáját
(A5)! Bravó!
fotó 1
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.11.07. 20:03:12
(
719
)
12.88 @ 175
Az is lehet, hogy kettesben indult regebben, nem tudom.
Re:
(717)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2007.11.07. 19:58:49
(
718
)
9.67 @ 241
nem.
teljesen más felnivel/gumival megy.
illetve elválthatta magát mert esetleg nem tapadt.
Re:
(717)
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
előzmények
2007.11.07. 19:35:24
(
717
)
12.13 @ 183
tehát május óta átgondolta a hosszú 1-et és lett belőle normál ezek szerint
Re:
(716)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2007.11.07. 19:28:16
(
716
)
9.67 @ 241
más kerék.
más áttétel.
más váltási pont
más sebesség.
Re:
(715)
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
2007.11.07. 19:25:55
(
715
)
12.13 @ 183
ave !
Feltűnt valami nekem. Nézegettem videókat a YouTube-on , és Tus futamainál eszembe jutott a mérés elemzésed, hogy 100 fölé megy az egyes és kb 4.5 másodperc a 100-ra gyorsulási adat.
Én az augusztusi és az októberi videón is hallok 2-3 másodpercnél egy váltást Tus-nál, akkor most mi van ilyenkor ? Lehet hogy süket vagyok ?
Csak az ő hozzászólásai
higany
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 12:17:15
(
281
)
13.32 @ 165
...nekem úgy tűnik...
Re:
(280)
Csak az ő hozzászólásai
higany
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 10:03:24
(
280
)
13.32 @ 165
görbét elnézve és összehasonlítva más elsőkerekes szívókkal pl veled, az a shosszú egyes nem úgy tűnik előnyére válik. amúgy a te görbédben meg pl a 2-es végén esik úgy a teljesítmény mint neki a 3-ban, és ahogy Ave írta, te nem húztad végig a 3-at.
Re:
(272)
Csak az ő hozzászólásai
fota
válasz erre
előzmények
2007.06.05. 09:24:02
(
278
)
OK. Én csak azt mondtam, amit hallottam többször is Futamantól!
De ezek után már csak neked hiszek!
Basszus, a motoros szabályzat!
Egyébként pedig brutált megy ez az autó, a 0-100 is hihetetlen!
Re:
(270)
Csak az ő hozzászólásai
hungryta.com
válasz erre
2007.06.05. 08:43:01
(
274
)
11.90 @ 206
Ez bizony nagyon szép!
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.06.04. 22:40:49
(
273
)
12.88 @ 175
Persze, hogy nem esett neked, a te harmadikadnak meg nem volt vege 170-nel.
Re:
(272)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!