Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)
Kiskunlacháza, 2007. szeptember 09.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.39 @ 173 - 2009.09.06.
7.45 @ 177 - 2007.10.13.
7.60 @ 172 - 2007.09.09.
7.62 @ 168 - 2007.06.09.
7.75 @ 178 - 2008.06.14.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Vadonatúj motorral, új áttételekkel, jóval erősebb formában, mint júniusban. Rajtban sikerült nagyjából ugyanazt hozni, de mégis, hiába a plusz erő, 1/8 mérföldön alig van különbség a két mérés között. A táv második felén persze a nagyobb teljesítmény meghozta a gyümölcsét. A hivatalos időmérés alapján ez a futam 11.019 volt, de aznap sikerült már 10-es időt is futnia, 10.95 @ 217 lett a magyar FWD rekord. Gratula! :)
fotó 1
_2_
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2007.09.21. 11:46:30
(
598
)
9.67 @ 241
ez tökéletesen igaz is.
9000nél 60ló volt csak a hajtáslánci veszteség...
Re:
(597)
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
előzmények
2007.09.21. 11:01:07
(
597
)
13.76 @ 169
Te mesélted 1x még a szívós hondádról, hogy bizonyos fordulatszám fölött már akkora a hajtáslánc vesztesége, hogy nem érdemes elforgatni odáig.... ugye nem emlékszem rosszul.
Re:
(596)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2007.09.21. 10:10:42
(
596
)
9.67 @ 241
mindenképp vedd rá.
kérlek
Re:
(595)
Csak az ő hozzászólásai
ESI
válasz erre
előzmények
2007.09.21. 10:09:27
(
595
)
14.84 @ 149
Sokat agyaltam ezen a dolgon. Az a közhiedelem, hogy a hajtáslánci veszteség %-os. Ezt szívesen végighallgatnám egy fizikus szájából is, mert elég hihetetlen, hogy a teljes fordszámtartományban így lenne...
Ismerek is vkit akit talán rá tudok venni egy ilyen végiggondolására...
Re:
(594)
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
előzmények
2007.09.20. 21:34:03
(
594
)
12.13 @ 183
400-on biztos nem
Re:
(583)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2007.09.19. 10:45:19
(
583
)
9.67 @ 241
hát kivi lennék hogy menne e a kocsid 200km/h-t az én kerekeimmel.
Re:
(577)
Csak az ő hozzászólásai
ESI
válasz erre
előzmények
2007.09.17. 13:39:33
(
581
)
14.84 @ 149
Ez engem is érdekel! Hol az igazság? Odaát?
Re:
(580)
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
előzmények
2007.09.16. 00:23:21
(
580
)
12.13 @ 183
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hővé alakul valószínű, mivel kell hűteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os Civic-kel járok és annak is a vízhűtőbe megy az autómata váltó olajköre . Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerőt.
De nehogy félreértés legyen belőle Sanya részéről inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülőforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belőle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el.
Re:
(578)
Csak az ő hozzászólásai
De4dSn4ke
válasz erre
előzmények
2007.09.16. 00:11:36
(
579
)
Azért anno. azaz 1,4-1,5 g a dzsippel, nem volt semmi
Re:
(578)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2007.09.15. 23:55:50
(
578
)
12.88 @ 175
A veszteseg mindig szazalekos, bar egy ideig en is azt hittem, hogy a gorgospadi meresi eljaras miatt mindig ugyanaz fog kijonni egy adott autonal, fuggetlenul a gyorsitasi meresi szakaszon leadott teljesitmenytol. Meg nem gyozodtem meg rola, de most mar ugy gondolom, a dyno szoftver aranyosan korrekciozza a mert lefutast.
Zaj es ho. Ez a ketto jut eszembe alapvetoen mint az elveszett energia helye, de nem vagyok szakember.
Ezek sokkal erdekesebbek:
1234 loeronek mondjak, kevesebb mint 800 a merheto kereken.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1700
Ez a motor allitolag volt motor fekpadon is, 1000 loero folott mertek allitolag.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0339&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1500
Re:
(577)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!