timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic turbo 5-gen (CCH KOE ed.)
Kiskunlacháza, 2007. szeptember 09.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Vadonatúj motorral, új áttételekkel, jóval erősebb formában, mint júniusban. Rajtban sikerült nagyjából ugyanazt hozni, de mégis, hiába a plusz erő, 1/8 mérföldön alig van különbség a két mérés között. A táv második felén persze a nagyobb teljesítmény meghozta a gyümölcsét. A hivatalos időmérés alapján ez a futam 11.019 volt, de aznap sikerült már 10-es időt is futnia, 10.95 @ 217 lett a magyar FWD rekord. Gratula! :)fotó 1  _2_

válasz erre előzmények 2007.09.21. 11:46:30 (598
Felhasználói profil
9.67 @ 241
ez tökéletesen igaz is.
9000nél 60ló volt csak a hajtáslánci veszteség...
 
Re: (597)

válasz erre előzmények 2007.09.21. 11:01:07 (597
Felhasználói profil
13.76 @ 169
Te mesélted 1x még a szívós hondádról, hogy bizonyos fordulatszám fölött már akkora a hajtáslánc vesztesége, hogy nem érdemes elforgatni odáig.... ugye nem emlékszem rosszul. 
Re: (596)

válasz erre előzmények 2007.09.21. 10:10:42 (596
Felhasználói profil
9.67 @ 241
mindenképp vedd rá.
kérlek 
Re: (595)

 ESI
válasz erre előzmények 2007.09.21. 10:09:27 (595
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Sokat agyaltam ezen a dolgon. Az a közhiedelem, hogy a hajtáslánci veszteség %-os. Ezt szívesen végighallgatnám egy fizikus szájából is, mert elég hihetetlen, hogy a teljes fordszámtartományban így lenne...
Ismerek is vkit akit talán rá tudok venni egy ilyen végiggondolására... 
Re: (594)

válasz erre előzmények 2007.09.20. 21:34:03 (594
Felhasználói profil
12.13 @ 183
400-on biztos nem  
Re: (583)

válasz erre előzmények 2007.09.19. 10:45:19 (583
Felhasználói profil
9.67 @ 241
hát kivi lennék hogy menne e a kocsid 200km/h-t  az én kerekeimmel.
 
Re: (577)

 ESI
válasz erre előzmények 2007.09.17. 13:39:33 (581
Felhasználói profil
14.84 @ 149
Ez engem is érdekel! Hol az igazság? Odaát? 
Re: (580)

válasz erre előzmények 2007.09.16. 00:23:21 (580
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Hát ezek pont rossz példák, az autómata váltókban tényleg elég sok vész el és hővé alakul valószínű, mivel kell hűteni a váltóolajukat. Most éppen egy autómata váltós 1.6-os  Civic-kel járok és annak is a vízhűtőbe megy az autómata váltó olajköre .  Manuális váltónál nincs ilyen "csúszás", hacsak nem a kuplung.
Bár nem ismerem a GMC és a Jeep váltóját igazán.
Szóval én továbbra is keresem azt a 60-80 lóerőt.
De nehogy félreértés legyen belőle Sanya részéről inkább kezdjük keresni a lengyelnek az elveszett 430 lóerejét , ami 316kW . Képzeljetek el egy 316 kW-os merülőforralót amit 10 másodpercre néhány liter olajba teszünk, hát erre is kiváncsi lennék mi maradna belőle, de a gumijai is elégnének ha ott veszne ennyi el. 
Re: (578)

válasz erre előzmények 2007.09.16. 00:11:36 (579
Azért anno. azaz 1,4-1,5 g a dzsippel, nem volt semmi  
Re: (578)

 ave
válasz erre előzmények 2007.09.15. 23:55:50 (578
Felhasználói profil
12.88 @ 175
A veszteseg mindig szazalekos, bar egy ideig en is azt hittem, hogy a gorgospadi meresi eljaras miatt mindig ugyanaz fog kijonni egy adott autonal, fuggetlenul a gyorsitasi meresi szakaszon leadott teljesitmenytol.   Meg nem gyozodtem meg rola, de most mar ugy gondolom, a dyno szoftver aranyosan korrekciozza a mert lefutast.


Zaj es ho. Ez a ketto jut eszembe alapvetoen mint az elveszett energia helye, de nem vagyok szakember.

Ezek sokkal erdekesebbek:
1234 loeronek mondjak, kevesebb mint 800 a merheto kereken.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0471&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1700

Ez a motor allitolag volt motor fekpadon is, 1000 loero folott mertek allitolag.
http://timeslip.hu/reszletes.php?car=0339&rollout=0&tav=1p4_1000&mp=13&kg=1500 
Re: (577)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!