Mercedes Benz GL420 CDi Brabus
Kiskunlacháza, 2008. február 23.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
10.48 @ 118 - 2008.02.23.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
2007-es GL 420-es Merga Brabus tuninggal. A gyári 306 lóerőből lett vagy 350, és a 700 Nm-ből is kapott egy újabb 100-ast. (Brabus
tuninglap
)
Nagyon erős hátszélben mértünk, ezért a teljesítmény értékeket fentartással kell kezelni.
Ennél az autónál a hipermodern 7 sebességes váltót nem lehet úgy megfékezni, mint a klasszikus autómatákat. Próbáltuk megemelt fordulatszámról elengedni, de mint látható a Mercedesnél nem szeretnék, ha esetleg megillyednének az utasok egy nagyon rántástól. Nagyon finoman és lassan kúszik fel a gyorsulás 0.6g fölé, ami végülis nem rossz érték, de ezt csak nagyon rövid ideig tudja.
A túl finom megindulás miatt hatalmas a rollout idő, több mint 5 tizedbe telt az első 30 centi megtétele.
A nagy visszaesések a váltásokat jelzik.
A mérés mókás videófelvétele a
blogomban
.
Az utolsó 2 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
oioio-1
válasz erre
előzmények
2008.02.27. 21:43:35
(
918
)
7.01 @ 337
Igen igen elég érdekes ez az összehasonlitás, de ez nem is egy jó futam mert 7.1 alatt gyorsul 100 ra ami azt jelenti, hohgy bemegy a 14 időbe
Re:
(917)
Csak az ő hozzászólásai
Bkori
válasz erre
2008.02.26. 09:49:48
(
917
)
12.25 @ 180
http://timeslip.hu/virtualisverseny.php?car1=0519&car2=0033&skala=50&tav=1p8&mp=13&kmhstart=0&order=1p8et&scope=
azért ez jópofa..
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!