timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Fiat Uno Turbo IE (Cry)
Tököl, 2008. április 12.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Idén már 1.4-es motorral fut Cry Unója, VEMS komputerrel, GT25R turbóval, 1.7baros nyomáson.
Új, tuti Yokohama slickkek is voltak az autón, amelyeknek ez a futam volt az első, így nem olyan meglepő, hogy túlságosan nem tapadtak. A másik mérésnél sokkal jobb volt a rajt, de ott nem sikerült hármast kapcsolni, ami persze sokat rontott az eredményén. De így legalább 13.5 felett tudott maradni a hivatalos mérés szerint is (ez a futam 13.59 @ 170), így egyelőre megúszta a bukósisak kötelező viselését. De úgy gondolom, lassan ideje lesz beszerezni... :)
fotó 1

válasz erre 2008.05.07. 08:47:01 (1000
Felhasználói profil
10.72 @ 207
Köszönöm.
Reméljük lesz még jobb is, azon vagyok.
Még úgy 50 lovat simán el tudnék képzelni benne  

válasz erre előzmények 2008.05.06. 22:47:22 (999
Felhasználói profil
10.92 @ 200
Gratula, bocsuletes a eredmeny... 
Re: (995)

válasz erre 2008.05.06. 21:46:59 (998
Felhasználói profil
13.76 @ 169
respect 

válasz erre előzmények 2008.05.06. 19:38:59 (997
Felhasználói profil
13.96 @ 163
Szép eredmény,javul rendesn... 
Re: (989)

válasz erre előzmények 2008.05.06. 11:41:30 (996
Felhasználói profil
10.72 @ 207
mondtam én hogy itt valami nem kerek

amúgy tudtommal az Uno Mk2-nek 0,30 a cv-je 
Re: (995)

válasz erre előzmények 2008.05.06. 11:29:15 (995
Felhasználói profil
10.72 @ 207
hát igen 140whp-vel kiroá a 13,5 körüli versenyeredmény, csak azt nem értem az eddigi 160-al miért nem ment 13,7-13,8-nál jobb
Ráadásul a célvonalim is javult 5km/h-t a kevesebb teljesítmény ellenére.

2 dolog lehetséges az elképzelésem szerint:
1, a méréssel nem stimmelt valami
2, az autóval nem stimmelt valami
 
Re: (992)

válasz erre 2008.05.06. 11:07:25 (994
Ahaaaa. Na így már kicst jobb. Azt a hiányzó 20 lovat meg majdcsak előcsalogatjuk valahogy.  

 ave
válasz erre előzmények 2008.05.06. 10:54:48 (993
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Na mostanra csak kinyomoztam, mi volt a bibi.
Elirtam a homlokfelulet meretet (legellenallas), de rendesen.

Szoval az eredmeny jo, csak a teljesitmenygorbe volt hibas, de most mar jo!

Bocsesz! 
Re: (989)

válasz erre előzmények 2008.05.06. 10:49:04 (992
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Ilyen teljesítménnyel ez tényleg jó idő! :-)) Viszont a most kirakott mérésnél amikor 2.ben vagy érdekes, hogy először nőni kezd a teljesítmény aztán hírtelen szinte ugyanakkora lendülettel csökken. Olyan mintha épp lyukba váltottál volna. Nem lehet, hogy nem az igazi a wastegate-ed? 
Re: (990)

válasz erre előzmények 2008.05.06. 10:30:21 (991
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Érdekes.

Ennyi pacival nem rossz ez az idő. 
Re: (989)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!