Fiat Uno Turbo IE (Cry)
Tököl, 2008. április 12.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.99 @ 162 - 2009.09.06.
9.31 @ 138 - 2008.04.12.
9.39 @ 130 - 2006.10.07.
10.19 @ 132 - 2006.09.09.
10.33 @ 115 - 2004.10.09.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Idén már 1.4-es motorral fut Cry Unója, VEMS komputerrel, GT25R turbóval, 1.7baros nyomáson.
Új, tuti Yokohama slickkek is voltak az autón, amelyeknek ez a futam volt az első, így nem olyan meglepő, hogy túlságosan nem tapadtak. A másik mérésnél sokkal jobb volt a rajt, de ott nem sikerült hármast kapcsolni, ami persze sokat rontott az eredményén. De így legalább 13.5 felett tudott maradni a hivatalos mérés szerint is (ez a futam
13.59 @ 170
), így egyelőre megúszta a bukósisak kötelező viselését. De úgy gondolom, lassan ideje lesz beszerezni... :)
fotó 1
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
2008.05.07. 08:47:01
(
1000
)
10.72 @ 207
Köszönöm.
Reméljük lesz még jobb is, azon vagyok.
Még úgy 50 lovat simán el tudnék képzelni benne
Csak az ő hozzászólásai
Falco
válasz erre
előzmények
2008.05.06. 22:47:22
(
999
)
10.92 @ 200
Gratula, bocsuletes a eredmeny...
Re:
(995)
Csak az ő hozzászólásai
Rafi
válasz erre
2008.05.06. 21:46:59
(
998
)
13.76 @ 169
respect
Csak az ő hozzászólásai
Maxim
válasz erre
előzmények
2008.05.06. 19:38:59
(
997
)
13.96 @ 163
Szép eredmény,javul rendesn...
Re:
(989)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2008.05.06. 11:41:30
(
996
)
10.72 @ 207
mondtam én hogy itt valami nem kerek
amúgy tudtommal az Uno Mk2-nek 0,30 a cv-je
Re:
(995)
Csak az ő hozzászólásai
Crybaby
válasz erre
előzmények
2008.05.06. 11:29:15
(
995
)
10.72 @ 207
hát igen 140whp-vel kiroá a 13,5 körüli versenyeredmény, csak azt nem értem az eddigi 160-al miért nem ment 13,7-13,8-nál jobb
Ráadásul a célvonalim is javult 5km/h-t a kevesebb teljesítmény ellenére.
2 dolog lehetséges az elképzelésem szerint:
1, a méréssel nem stimmelt valami
2, az autóval nem stimmelt valami
Re:
(992)
Csak az ő hozzászólásai
KulinPapa
válasz erre
2008.05.06. 11:07:25
(
994
)
Ahaaaa. Na így már kicst jobb. Azt a hiányzó 20 lovat meg majdcsak előcsalogatjuk valahogy.
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.05.06. 10:54:48
(
993
)
12.88 @ 175
Na mostanra csak kinyomoztam, mi volt a bibi.
Elirtam a homlokfelulet meretet (legellenallas), de rendesen.
Szoval az eredmeny jo, csak a teljesitmenygorbe volt hibas, de most mar jo!
Bocsesz!
Re:
(989)
Csak az ő hozzászólásai
Sanyi00
válasz erre
előzmények
2008.05.06. 10:49:04
(
992
)
14.63 @ 151
Ilyen teljesítménnyel ez tényleg jó idő! :-)) Viszont a most kirakott mérésnél amikor 2.ben vagy érdekes, hogy először nőni kezd a teljesítmény aztán hírtelen szinte ugyanakkora lendülettel csökken. Olyan mintha épp lyukba váltottál volna. Nem lehet, hogy nem az igazi a wastegate-ed?
Re:
(990)
Csak az ő hozzászólásai
zsoltgti
válasz erre
előzmények
2008.05.06. 10:30:21
(
991
)
11.80 @ 191
Érdekes.
Ennyi pacival nem rossz ez az idő.
Re:
(989)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!