Dodge Viper SRT-10 (oioio-1)
Kiskunlacháza, 2008. szeptember 27.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
7.00 @ 177 - 2008.10.11.
7.27 @ 170 - 2008.09.27.
8.77 @ 154 - 2005.04.17.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Végre
oioio-1
Viperje is felkerült a gyűjteménybe. :)
8.6 literre növelt V10-es motor, hengerenkénti nitróbefecskendezéssel, 3+1 fokozatú automata váltóval, szóval elég rendesen eltér a gyári konfigtól.
A nap legjobb futamában 10.33-at futott, ez a műszerrel is megmért negyed mérföld 10.63 @ 210 volt. Nem volt problémamentes a futam, a rajt előtt az overdrive bekapcsolva maradt, így jelentősen kisebb nyomaték jutott a kerekekre, mint lehetett volna. 9.5 mp ráadásul megpróbálta a hibát korrigálni, de hát itt már kár volt bármit is csinálni. Nagy veszteséget ez az egész azért nem okozott, a 10.3-as futamhoz képest már 60 lábon majd 1 tizedet elvesztett.
Az is látszik, hogy nincs a teljesítménygörbében gödör, szép egyenletes a vonal.
Az biztos, hogy még sok paci maradt az autóban, a papíron 300 lovas nitrólöket nem igazán hozta a névleges teljesítménynövekedést. 11.0 @ 201 körül ment szívó módban, ehhez kb. 50 lóerővel kell kevesebb teljesítmény, mint az itt látható produkcióhoz.
Mértünk ezen kívül is még egy futamot is, ott sokkal jobban sikerült a rajt, a nap legjobb 60 lábját produkálta, de 100méter körül visszalőtt a nitró, így onnan csak gurul. A légszűrő kicsit megégett ugyan, de szerencsére nem lett nagyobb baj.
Ha sikerül megtalálni a hiányzó pacikat, simán 9 mp-s autóvá léphet elő, a rajttal sok gondja nincsen az biztos. :)
fotó 1
_2_
_3_
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 8 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
audi
válasz erre
előzmények
2008.10.02. 00:01:30
(
1280
)
9.46 @ 248
Minirally!
Re:
(1278)
Csak az ő hozzászólásai
Fapuma8
válasz erre
előzmények
2008.10.01. 11:00:50
(
1278
)
10.01 @ 219
Na , legalább most már havonta nagyokat haladsz a fejlesztésekben
Jó ez azért.
Csinálhatnál valami fedett aszfaltcsíkot hogy télen se kelljen holtszezonra menni.
Re:
(1276)
Csak az ő hozzászólásai
oioio-1
válasz erre
előzmények
2008.09.30. 18:11:25
(
1276
)
7.01 @ 337
lehet, a viperen volt két 60 lefojtott rendszer, most lesz rajta két 80 nyitott, de sok minden változik majd a következő héten még rajta
Re:
(1275)
Csak az ő hozzászólásai
Gomb
válasz erre
előzmények
2008.09.30. 16:20:29
(
1275
)
14.21 @ 164
És azt lehet tudni, hol rejtőzött az a 70-100 paci?
Re:
(1272)
Csak az ő hozzászólásai
oioio-1
válasz erre
előzmények
2008.09.30. 15:54:48
(
1274
)
7.01 @ 337
remélem lesz ez még jobb is egy kicsit :.-))))
Re:
(1273)
Csak az ő hozzászólásai
B_Csaba
válasz erre
2008.09.30. 14:18:26
(
1273
)
Nagy gratula! Ilyen súllyal nagyon komoly eredmény!
Csak az ő hozzászólásai
oioio-1
válasz erre
2008.09.30. 14:13:33
(
1272
)
7.01 @ 337
Köszi, de tegnap találtam benne 70-100 pacit még és a nitrót is jó lenne már maxon pörgetni, remélem okt 11.-én sikerül az 1.5 hatvanláb és akkor normális nitró melett nem lehet kérdés a 9 es idő
Csak az ő hozzászólásai
Vitya
válasz erre
2008.09.30. 11:42:52
(
1271
)
gratula!!!!brutalis!
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!