Honda Civic LSi / VTI (Boci)
Kiskunclacháza, 2008. október 11.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
8.09 @ 150 - 2008.10.11.
8.60 @ 144 - 2008.04.20.
8.90 @ 140 - 2006.04.26.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Még október 11-én szép időben mértük meg Boci versenygépét. A technika nem változott túl sokat a tavaszi
mérés
óta, de az eredmény igen. Persze a teljesítmény is nőtt egy picit, de az időeredmény jelentős javulása a félelmetes rajtnak köszönhető. Eddig sem volt rossz a megindulás, de az új M&H gumik elképesztően jól teljesítettek!
0.85g-s csúcs, rögtön az egyes elején, ahol a legtöbbet ér. De a tökéletes váltás után is úgy húz tovább mint előtte. Az egyetlen hiba a kettes limiterbe hajtása sem feltünő hiba. A négyes elején pedig amekkora tüske van, nem hiszem, hogy elvette a gázt Boci a váltás alatt. :)
A sikerhez persze sok minden más is kellett a gyors autón kívül, de kétségtelenül megérdemelten lett a
dragracing.hu
versenysorozat 2008. évi összetett bajnoka. Ezúton is gratula! :)
fotó 1
_2_
_3_
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
RT_
válasz erre
előzmények
2008.11.12. 16:29:31
(
1772
)
10.20 @ 227
mi ez a szar duma?
Re:
(1697)
Csak az ő hozzászólásai
Boci01
válasz erre
2008.11.06. 10:56:59
(
1697
)
11.20 @ 193
Jövő évadra ha nem tudok nagyobb mocit építeni ,akkor az 1.6-al nem fogok indulni,ismerve a mezőny és a kategóriánk fejlődését teljesen esélytelen lennék!
Csak az ő hozzászólásai
hori
válasz erre
2008.11.06. 08:16:27
(
1693
)
13.40 @ 166
Nagyon megy, gratula. Sok sikert a következő évre, kiváncsi vagyok meddig fokozható.
Csak az ő hozzászólásai
Rusher_Tompi
válasz erre
előzmények
2008.11.06. 01:47:31
(
1690
)
Inkább a sofőrbe kéne egy kis tej.
Nagyon szép az eredmény!!
Re:
(1687)
Csak az ő hozzászólásai
Fapuma8
válasz erre
előzmények
2008.11.05. 18:17:08
(
1687
)
10.01 @ 219
Jövőre tejjel kell menni nem benyával és 11
Re:
(1681)
Csak az ő hozzászólásai
Ricsimae
válasz erre
2008.11.05. 17:21:22
(
1686
)
13.58 @ 175
Nagyon durva 1.6 szívó!!!!
Grat.
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
2008.11.05. 12:48:47
(
1685
)
12.13 @ 183
Kemény a gép, 200-nál 30-al gyorsabb voltál mint én 400-nál az 1,3-mal ezen a versenyen.
Gratula
télen gyúrjál a 11-re
Csak az ő hozzászólásai
Atommanó
válasz erre
előzmények
2008.11.05. 12:12:53
(
1683
)
13.16 @ 168
Zsír a paripa...vagyis tehén...őőő...boci...
Kéne rajta könnyíteni még...és egész jó lenne...
Re:
(1681)
Csak az ő hozzászólásai
Boci01
válasz erre
2008.11.05. 11:49:51
(
1681
)
11.20 @ 193
köszönöm uraim ,és neked is Ave hogy megmérted!
Csak az ő hozzászólásai
Max-007
válasz erre
előzmények
2008.11.05. 11:25:14
(
1680
)
14.00 @ 157
aki Fittipaldi ruhában nyomja az ipart.
Re:
(1679)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!