timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Honda Civic LSi / VTI (Boci)
Kiskunclacháza, 2008. április 20.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Egy év kihagyás után visszatért a leghangosabb, leggyorsabb szívómotoros Honda. A bocimobil immár négy pillangóval, Hondata ECU-val, magas kompressziós dugattyúkkal és minden földi jóval támad. A nap folyamán tudott 12.4-et is futni, sajnos a mérésnél csak harmadikra sikerült az első váltás, nem is forgatta el addig, amíg illett volna, ebből a két tized különbség. Hivatalosan ez a futam 12.66 @ 181 km/h.
A rajt továbbra is remek, ezek a Matador gumik remekül tapadnak. Egyesben nagyon szép 0.7g feletti gyorsulás után viszont szembetűnő a hatalmas visszaesés kettesben. Ennek részben az az oka, hogy túl hamar jött a váltás, így kettesben nem tudott elforogni a kerék. Tavaly ezzel nem volt gond, kettesben jobban is gyorsult. A két mérés virtuális versenyében látszik, hogy a harmadik másodperctől a negyedikig a tavalyi autó gyorsult jobban, hiszen a sebeségkülönbség görbe (kék) csökken ezen a szakaszon.
A teljesítménygörbén látszik, hogy jóval a maximális teljesítményhez tartozó fordulat fölé forgatják a motort, de jól teszik, hisz a következő fokozatban nincs magasabb gyorsulás.
Egyébként érdemes összevetni a tavalyi görbével, a csúcsérték is sokat javult, persze, de alacsonyabb fordulaton jóval erősebb, sokat számít ez.
fotó 1  _2_  _3_

videók a járműről

Az autó adatlapja a carstyling.hu-n

válasz erre előzmények 2008.05.14. 17:07:15 (1035
Felhasználói profil
13.32 @ 165
Sorry, csak 1614ccma 81,5-esdugükkal! 
Re: (1013)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 22:10:08 (1033
Felhasználói profil
11.20 @ 193
2006ban 790ről indult ,aztán lett évvége felé 750 ,az mért adat volt ,idén szedtünk ki belőle kb 20-25kg-ot de ez még nem mért adat 
Re: (1029)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 16:54:35 (1029
Felhasználói profil
12.17 @ 204
2006 ban idén még nem nagyon tudtam eljutni egy versenyre se...... 
Re: (1023)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 10:11:25 (1023
Felhasználói profil
11.20 @ 193
köszi
mármint idén vagy 2006ban? 
Re: (1017)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 10:10:16 (1022
Felhasználói profil
11.20 @ 193
Egyenlőre szerintem nem csúszik,amikor szar volt a kuplungom igazából akkor sem csúszott hanem egyszerűen nem is kapcsolt össze. 
Re: (1018)

 ave
válasz erre előzmények 2008.05.09. 09:56:37 (1021
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Itt a nyomatekgorbe lett vizszintes! (nyomatekgorbe kb.= gyorsulasgorbe, piros) Ez egyreszt az autogyartok alma (lasd prospektusnyomtekgorbek), masreszt okozhatja a kuplung is, pont ennyi nyomatekot tud atvinni, nem tobbet.

De lehet veletlen egybeeses is, persze. 
Re: (1019)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 09:08:35 (1020
Felhasználói profil
9.67 @ 241
hagyjuk má a mérésdet bakker

a kedvedért  kértem egy mnasz hitelesitett mérleget.
az utcai autóm súlya 1017kg üres tankkal./karbon géptetö,csomiajtó,tükrök,ülés,hátsóülések nélkül/
a versenyautóm kipakolva flexelt ajtókkal 880kg/karbon géptető,csomiajtó,szétflexelt ajtók,1 ülés./ 
Re: (1019)

válasz erre előzmények 2008.05.09. 08:35:32 (1019
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Az autók súlyával kapcsolatban szerintem csak akkor lehetne biztosat kijelenteni ha egy versenyen lenne mérlegelés és azonos feltételek esetén kiderülne a különbség.
Nekem például CCH 100kg-val többet saccolt mint amit mértem az autónak MÉH telepen. Lehet hogy a mérlegek rosszak, ezért lenne tuti az egy mérlegen egymás utáni mérés mert a különbség azért csak pontos lenne.
Egyben viszont biztos vagyok, ha Bocival ketten felállunk a mérlegre akkor annyit mutatna kb a kijelző mint ha te egyedül állnál rá. Természetesen személymérlegről van szó a gyengébbek kedvéért.

ave
A csúszós kuplung témára:
Az én motoromat sikerült úgy beállítani, hogy a mérőpadon mérve is lapos a teljesítmény görbém 7500-9500 között 5-10 lóerőn belül tehát könnyen lehet reális Boci görbéje is.
3-4 lóerő többletért 9000-9500-on, nem akartam veszíteni 7000-9000-ig 10-15-öt. 
Re: (1017)

 ave
válasz erre előzmények 2008.05.08. 23:20:30 (1018
Felhasználói profil
12.88 @ 175
Btw. kuplungod nem csuszik veletlenul?
Azon gondolkodtam, hogy ez a tokvizszintes gyorsulas 2-esben es harmasban egy pontig erosen emlekeztet arra, amit csuszos kuplunggal mert autoknal szoktam latni. 
Re: (1015)

válasz erre előzmények 2008.05.08. 22:43:07 (1017
Felhasználói profil
12.17 @ 204
Gratula a jó időhőz .,..
Azért én 170 kg plusszal mentem ezek szerint... Hozzád képest 
Re: (1014)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!