Honda Civic LSi / VTI (Boci)
Kiskunclacháza, 2008. április 20.
Keresek neki egy
virtuális ellenfelet
.
Alapként felhasználom a
futamtervezőben
.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom
8.09 @ 150 - 2008.10.11.
8.60 @ 144 - 2008.04.20.
8.90 @ 140 - 2006.04.26.
Tömeg
kg
reset
Időtartam
10 másodperc
13 másodperc
16 másodperc
19 másodperc
Célvonal (és Y skála)
1/8 mérföld (260)
1/8 mérföld (520)
1/4 mérföld (520)
1/4 mérföld (1000)
Rollout
0
1" (2.54 cm)
2"
4" (kb. 10 cm)
6"
8" (kb. 20 cm)
10"
12" (kb. 30 cm)
---------------------
15" (kb. 38 cm)
20" (kb. 51 cm)
25" (kb. 64 cm)
30" (kb. 76 cm)
35" (kb. 89 cm)
40" (kb.102 cm)
45" (kb.114 cm)
50" (kb.127 cm)
mp
0-
0.5-
1.0-
1.5-
2.0-
2.5-
3.0-
3.5-
4.0-
4.5-
5.0-
5.5-
6.0-
6.5-
7.0-
7.5-
8.0-
8.5-
9.0-végéig
Korrekció%
Komment:
Egy év kihagyás után visszatért a leghangosabb, leggyorsabb szívómotoros Honda. A bocimobil immár négy pillangóval, Hondata ECU-val, magas kompressziós dugattyúkkal és minden földi jóval támad. A nap folyamán tudott 12.4-et is futni, sajnos a mérésnél csak harmadikra sikerült az első váltás, nem is forgatta el addig, amíg illett volna, ebből a két tized különbség. Hivatalosan ez a futam
12.66 @ 181
km/h.
A rajt továbbra is remek, ezek a Matador gumik remekül tapadnak. Egyesben nagyon szép 0.7g feletti gyorsulás után viszont szembetűnő a hatalmas visszaesés kettesben. Ennek részben az az oka, hogy túl hamar jött a váltás, így kettesben nem tudott elforogni a kerék. Tavaly ezzel nem volt gond, kettesben jobban is gyorsult. A két mérés
virtuális versenyében
látszik, hogy a harmadik másodperctől a negyedikig a tavalyi autó gyorsult jobban, hiszen a sebeségkülönbség görbe (kék) csökken ezen a szakaszon.
A teljesítménygörbén látszik, hogy jóval a maximális teljesítményhez tartozó fordulat fölé forgatják a motort, de jól teszik, hisz a következő fokozatban nincs magasabb gyorsulás.
Egyébként érdemes összevetni a
tavalyi görbével
, a csúcsérték is sokat javult, persze, de alacsonyabb fordulaton jóval erősebb, sokat számít ez.
fotó 1
_2_
_3_
videók a járműről
Az autó adatlapja a carstyling.hu-n
Az utolsó 10 felhasználói komment
Én is kommentálom!
Csak az ő hozzászólásai
higany
válasz erre
előzmények
2008.05.14. 17:07:15
(
1035
)
13.32 @ 165
Sorry, csak 1614ccma 81,5-esdugükkal!
Re:
(1013)
Csak az ő hozzászólásai
Boci01
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 22:10:08
(
1033
)
11.20 @ 193
2006ban 790ről indult ,aztán lett évvége felé 750 ,az mért adat volt ,idén szedtünk ki belőle kb 20-25kg-ot de ez még nem mért adat
Re:
(1029)
Csak az ő hozzászólásai
CRXPali
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 16:54:35
(
1029
)
12.17 @ 204
2006 ban idén még nem nagyon tudtam eljutni egy versenyre se......
Re:
(1023)
Csak az ő hozzászólásai
Boci01
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 10:11:25
(
1023
)
11.20 @ 193
köszi
mármint idén vagy 2006ban?
Re:
(1017)
Csak az ő hozzászólásai
Boci01
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 10:10:16
(
1022
)
11.20 @ 193
Egyenlőre szerintem nem csúszik,amikor szar volt a kuplungom igazából akkor sem csúszott hanem egyszerűen nem is kapcsolt össze.
Re:
(1018)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 09:56:37
(
1021
)
12.88 @ 175
Itt a nyomatekgorbe lett vizszintes! (nyomatekgorbe kb.= gyorsulasgorbe, piros) Ez egyreszt az autogyartok alma (lasd prospektusnyomtekgorbek), masreszt okozhatja a kuplung is, pont ennyi nyomatekot tud atvinni, nem tobbet.
De lehet veletlen egybeeses is, persze.
Re:
(1019)
Csak az ő hozzászólásai
civiccoupe
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 09:08:35
(
1020
)
9.67 @ 241
hagyjuk má a mérésdet bakker
a kedvedért kértem egy mnasz hitelesitett mérleget.
az utcai autóm súlya 1017kg üres tankkal./karbon géptetö,csomiajtó,tükrök,ülés,hátsóülések nélkül/
a versenyautóm kipakolva flexelt ajtókkal 880kg/karbon géptető,csomiajtó,szétflexelt ajtók,1 ülés./
Re:
(1019)
Csak az ő hozzászólásai
tschokker
válasz erre
előzmények
2008.05.09. 08:35:32
(
1019
)
12.13 @ 183
Az autók súlyával kapcsolatban szerintem csak akkor lehetne biztosat kijelenteni ha egy versenyen lenne mérlegelés és azonos feltételek esetén kiderülne a különbség.
Nekem például CCH 100kg-val többet saccolt mint amit mértem az autónak MÉH telepen. Lehet hogy a mérlegek rosszak, ezért lenne tuti az egy mérlegen egymás utáni mérés mert a különbség azért csak pontos lenne.
Egyben viszont biztos vagyok, ha Bocival ketten felállunk a mérlegre akkor annyit mutatna kb a kijelző mint ha te egyedül állnál rá. Természetesen személymérlegről van szó a gyengébbek kedvéért.
ave
A csúszós kuplung témára:
Az én motoromat sikerült úgy beállítani, hogy a mérőpadon mérve is lapos a teljesítmény görbém 7500-9500 között 5-10 lóerőn belül tehát könnyen lehet reális Boci görbéje is.
3-4 lóerő többletért 9000-9500-on, nem akartam veszíteni 7000-9000-ig 10-15-öt.
Re:
(1017)
Csak az ő hozzászólásai
ave
válasz erre
előzmények
2008.05.08. 23:20:30
(
1018
)
12.88 @ 175
Btw. kuplungod nem csuszik veletlenul?
Azon gondolkodtam, hogy ez a tokvizszintes gyorsulas 2-esben es harmasban egy pontig erosen emlekeztet arra, amit csuszos kuplunggal mert autoknal szoktam latni.
Re:
(1015)
Csak az ő hozzászólásai
CRXPali
válasz erre
előzmények
2008.05.08. 22:43:07
(
1017
)
12.17 @ 204
Gratula a jó időhőz .,..
Azért én 170 kg plusszal mentem ezek szerint... Hozzád képest
Re:
(1014)
A méréshez tartozó további kommentek listázása
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza
2011 - 2012!