timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Nissan GT-R35 RWD
2011. november 11.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: Az egyetlen magyar hátsókerekes GT-R35. Erről nem is nagyon lehet mit írni... Ezt át kell élni. Jelen esetben csak a teljesítmény mérés volt a cél, ezáltal az autó először 3.-ban kapott padlógázt, amit végig is kapartak a kerekek, pedig jó állapotú utcai slick gumik vannak az autón. A mérés alatt én is bent ültem és megmondom őszintén ültem már sok gyors autóban, de ez valami más.

Az autó 120 km/h-nál még olyat húz, mint egy erős összkerekes rajtnál. A 100-200 km/h-s gyorsulása 4,84 mp, ami olyan, mint egy új, összkerekes Audi RS4 0-100 km/h-s sprintje. :-)) És ne felejtsük el, hogy az autó teljes menetfelszereléssel, luxus körülmények között és két személlyel futotta ezeket az adatokat.

Tavasszal újramérjük melegebb időben és ki tudja, addigra lehet átlépjük az 1000 lóerős határt. Jelen esetben hajtáslánci veszteségtől függően olyan 930 Ló körül lehet az autó.
fotó 1  _2_

válasz erre 2011.12.06. 17:22:12 (2132
Felhasználói profil
13.40 @ 166
komoly!!! 




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!